ארכיטקטורה ומיתוג במרחב הטכנו – לוגיסטי
10.06.12
...וב משרדים
האופן שבו חלל משרדים מעוצב הוא השיקוף הקרוב ביותר לאופיו ואישיותו של הלקוח, ולכן אין פרויקט משרדים אחד כמשנהו. בתחום אדריכלי זה, הלקוחות והעבודות מאוד מגוונים ושונים אלו מאלו: יש מוקפדים, יש צנועים, יש טרנדיים, יש מינימליסטיים, יש מהודרים, יש מאופקים, יש פרקטיים ויש נוסטלגיים. ולכל משרד חזון משלו ואמירה שצריכה לבוא לידי ביטוי בחלל ובחומרי הגמר. עבודותיו של משרד אורבך הלוי משקפים את האישיות, הסגנון והאופי של המזמין, ולא את אלה של מתכנני...