חיפוש - סימבולים / בלוקים , חדשות , פרויקטים , מסגרת , עיצוב , קיר |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
דירת בוטיק ביפו
29.06.16...ו ממרוקו דרך 'ויה ארקדיה' , רצינו להכניס צבע עם אריחים מאוירים מבלי ליצור עומס והצלחנו למצוא אריח ייחודי עם כמה גוונים משתנים של כחול-אפור. לאחר שביצענו פריסה מותאמת אישית הוחלט לשלב באזור הכיריים עוד צבע ויצרו עבורנו לוח עם מסגרת של אריחים צהובים. במקביל למטבח עומדת פינת האוכל שמורכבת מפלטה בציפוי בטון טבעי, רגלי פליז וכסאות שהוזמנו בייצור אישי עם בד הנקרא קטלוניה ומשלים לנו את נגיעות הצהוב שרצינו להוסיף. חדר העבודה של דין- תכננו עבורו ארון מות... -
בית פרטי 02
14.11.12...בכניסה לפינת האוכל. פינת ההמתנה הממוקמת מחוץ לשירותים מרמזת על תפאורת מסעדה, וגם ההפרדה שנעשתה בין השירותים לכיור מרמזת על אותה תפאורה. חלל השירותים מרוצף ומחופה בגרניט ומעוטר בפס דקורטיבי בדוגמת חלוקי נחל. אותה דוגמה חוזרת במסגרת המראה מעל הכיור המוארת בתאורה נסתרת. ברז זהב נותן נגיעה קלאסית לחלל. אמנות מוקמה גם בחלל הזה, בנישה לצד הכיור ובנישה בכניסה לחלל. עולים קומה העלייה לקומה השנייה מלווה בגרם המדרגות מחופה פורצלן כדי ליצור ניתוק בין הק... -
השבוע יערך כנס חיבורים לאדריכלות ועיצוב פנים
12.03.23...ר של חיבור, שת"פ שהתפתח לשותפות שהתפתחה לחברות SAF וטלי דוגמא בשלהי משבר הקורונה, כשתחום הלימודים נפגע והסתחרר, קורסים בוטלו, מסגרות לימוד נסגרו ואי וודאות שררה. החלטנו לפתח פעילות משותפת מקוונת ויצרנו חיבור עוצמתי.יחד בנינו מסגרת לימודית שמחברת את האון ליין עם המפגשים הפיזיים. מתחילת שנת 2021 ועד היום פתחנו יחד למעלה מ - 25 מחזורי לימוד וקצב הקורסים רק גדל. מאות בוגרים למסלולי הלימוד המשותפים שלנו ממלאים אותנו בגאווה! בין היתר הפעלנו יחד מסלולי ... -
בואו הצטרפו למכללת פשרה
25.07.11סטודנטים של המכון הטכנולוגי בחולון מקימים קבוצת פייסבוק שנועדה להלחם ב... מכון הטכנולוגי חולון. מסתבר שהמכון מלמד במסגרת לימודי החוץ שלו קורס בעיצוב פנים, באורך של כ 15 חודשים ובסופו מעניק למסיימים תעודה דומה מאד לזו שהוא מעניק לבוגרים שלו. מאחר ובתחום עיצוב הפנים אין רישום ורישוי כמו אצל האדריכלים, הרי שיוצא שבוגר שלמד ארבע שנים יוצא לשוק ומתמודד עם בוגרי ה"שנה וקצת" כאילו הם יצאו מאותה מסגרת הכשרתית. מאחר ואנחנו תמיד בעד מהפיכות - להלן הקרי...







