חיפוש - עיצוב חנות , עיצוב מסחרי , צבע |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב חנויות
13.03.18...נויות וחללי מסחר כגון מסעדות, בתי מלון ועוד. הייחודיות של העיצוב המסחרי היא הכח שלו להפוך כל מכירה לקלה יותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה ללקוח החנות. בעזרת מיקום נכון של המוצרים, ניצול נכון של חלל התצוגה ובחירת מסרים וצבעים נכונים, אנו יודעים לשדרג את חווית הקניה ולדאוג להגדלת סיכויי המכירה. פעם חשבתם בתור בעלי חנות כמה מוצרים להציג? איזה דגמים? איפה למקם אותם? איך לצבוע את הקיר? תמיד תזכרו, יפה זה עניין של טעם, מסחרי זה עניין של ידע! -
עיצוב חנויות
17.03.19...חנויות צריך להיות נכון. עיצוב נכון מוכר יותר. מטרת העיצוב היא ליצור חווית קניה, הבלטה ובידול של המותג, וכן מרחב פרקטי ונח לקונים ולמוכרנים. השירות שהמשרד שלי מציע כולל בניית פרוגרמה- שזה הבנת הצרכים הספצייפים של הלקוח. יצירת קונספט/ לוח השראה, לפיו נעצב את החלל, צבעים, חומרים וצורה. אתן לכם כמה אופציות תכנוניות לחלל, תקבלו חוברת תכניות לביצוע עבור הקבלן. אלווה אתכם בבחירת החומרים, עיצוב השילוט, תכנון הרהיטים עד לפרטים האחרונים ולביצוע מושלם. -
עיצוב חנות SHOP2SHOP
14.03.18...תר ומודרני. מעצבי סטודיו A.L Design House בחרו קווים נקיים, צבעים ניטרליים אשר שולבו יחדיו כדי לצור חווית קניה יוצאת דופן. בנוסף לכך הגרפיקה אשר עוצבה על ידי הסטודיו הדגישה וחיברה את המותג המוצרים המיובאים מאירופה, בעלי הקווים הנקיים. מיתוג shop2shop נחשב לאתגר לא קל עבור כל מעצב מכיוון שעליו לעצוב את האזור הנבחר ולמתגו בהתאם לקווי המותג ועדיין לשמור על אופי החנות הקיימת. בחירת צבעים נכונים, גרפיקה טובה וביצוע אופטימזציה לחלל יעשו את ההבדל! -
ויפו – חנות הדגל בנמל תל-אביב
16.03.10חנות צעצועים המבוססת על סדרת הטלוויזיה הבינלאומית: "ויפו – הרפתקאותיו של הכלב המעופף". בחנות, ניסינו להמחיש סצנה מתוך סדרת האנימציה של ויפו הכלב, ולאפשר לילדים לחוות את עולמו של ויפו, להתקרב, לגעת בדמויות, לראות את הסדרה ולשחק במשחקי המחשב של "ויפו". כשנכנסים לחנות נדמה כאילו נקלענו לתוך אחד הפרקים והילדים הם הכוכבים הראשיים. אלמנט ייחודי בחנות, זו העמדה האינטראקטיבית, אשר נגישה גם לילדים וגם למבוגרים, שם מוקרנים הפרקים בסדרה וניתן לשחק במשחק... -
למה פינות השראה חשובות בעיצוב חנויות?
15.03.18...גרלי מתצוגת החנות אך יש לה בהחלט מאפיינים שונים, המטרה של פינת ההשראה להשתמש במוצרי החנות ובעזרת קומבינציה שלהם לצור פנטזיה מסחרית לקהל המבקרים, כך לדוגמה אם המוצר הנמכר הוא מיטה אז בפינת ההשראה נדאג להוסיף סדינים, חיפוי קירות מתאים לאווירה, תאורת אווירה ואקסיסוריז. מטרת פינות ההשראה ללא ספק הגברת המכירה דרך יצירת פנטזיה לקהל המבקרים. עיצוב חנות מסחרית חייב לכלול עיצוב פינות אווירה, שימוש במוצרי הלקוח ליצירת פנטזיה וכך הגדלת המכירה 'המכנית'. -
עיצוב מעדניה- אברמנטו
27.07.22בחלל המשתרע על שטח של 180 מ״ר, שכולל בתוכו חנות ומטבח, ונמצא במתחם חונים קונים בראשון לציון. בוצע פרויקט הקונספט שנבנה תוך איזונים, בין חווית קנייה חופשית ומזמינה, לבין חלל מהודק ומקצועי. בין חנות שהיא קצת של פעם, לבין חנות מודרנית ונקייה. הערכים שליוו אותנו באפיון הקונספט היו דינמיות, מקצועיות, חשיבה על הפרטים הקטנים, וחווית אוכל מיוחדת במינה. כל אלו עטופים בחווית שירות יוצאת מן הכלל. בחרנו בחומרים ובאלמנטים שמשדרים טבע, טריות, אדמה, ועם ... -
טאטמי ישראל - עיצוב אולם מכירה
10.11.15...ל בגמר טבעי ובקווים גיאומטרים. בבחירת גופי התאורה חיפשנו גופי התאורה פשוטים אך בעלי נוכחות חזקה. גופי התאורה הקירים עוצבו ע"י סטודיו "ויהי" וגוף התאורה הרצפתי עוצב ע"י יואב שביט. השילוב בין החומרים החשופים והאלמנטים המינימליסטים לבין רצפת הטאטאמי יוצר באולם התצוגה מתח עדין בין החומרים, הצבעים והטקסטורות, ומאפשר ללקוח לחוות במלואה את חווית הטאטמי. לביקור באולם התצוגה: טאטמי ישראל אברהם לוינסון 2 , יפו ( מול גלי צהל) טלפון 6489280 - 03 -
תערוכות למתחילים
14.03.18תערוכות הן בהחלט פלטפורמה חשובה ביותר לחשיפת עסקים לקהל הידע, גידול מכירות והגברת מודעות למותג בעולם רווי מתחרים ותחרות עסקית. בעת השתתפות בתערוכה ישנם המון פרמטרים שיש לחשוב עליהם מראש בכדי לתעל את ההשתתפות ולמקסם את הרווח המידי והעתידי, אנו ננסה למנות את פרמטרים אלו כאן. תחילה אנו ממליצים לקבוע תקציב מראש לבינוי הביתן והתצוגה. בהתאם לתקציב הנבחר יש להחליט על קונספט הביתן ואופן הבינוי. ישנן מספר אפשרויות בינוי שאת חלקם נמנה בפוסט זה. בינוי טרא... -
חנות קונספט לריהוט וספות
18.06.15תכנון ועיצוב חנות קונספט בת״א (ידידיה פרנקל) אולם תצוגה מרשים המיועד למכירת ספות ורהיטים. המקום משלב מחסן, איזור תפעול, ומתפרה שמציגה שקיפות לעבודה המתרחשת בתוך המקום. בהתחשב לאיזור המאפיין מסחר תחרותי, היה צורך בשימוש באלמנטים גדולים ובחומרים קונטרסטים על מנת לייצר אינטראקציה עם הרחוב. -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16...הייתה המיני מעצמה הזו פיצוציה קטנה (55 מ"ר) שתפקדה באותה המתכונת כעשור, עד ליום בו הבעלים החליט על שינוי מרענן בתקווה לעלייה במפלס הלקוחות. למטרת המשימה נרתמה האדריכלית סיגל זכאי שמספרת כי את ההשראה למקום המחודש קיבלה מהסרט הצבעוני והארומתי "אדונית התבלינים". " מיד כשנכנסתי לחנות היה לי ברור שאני רוצה להפוך את המקום למעין שוק קטן ומעוצב", מציינת זכאי. "כזה שיהיו בו שולחנות גדולים במרכז החלל, שימוש בפרטי עץ, סלסילות קש מפוזרות על הרצפה מלאות בכל ט... -
DUBKIN עיצוב מעדנייה וקצבייה
24.01.22עיצוב לעסק משפחתי ותיק, פתיחת חלל גדול שמאגד את כל מוצרי העסק. קצבייה, חנות דגים ומעדנייה. העסק מטפח גם שירות אונליין לכן הדגש ששמנו בעיצוב החנות היה על חוויה אנושית וקהילתית. העיצוב חם ומזמין, כפרי ותעשייתי בו זמנית, משולב עם סוגי עץ שונים, ברזל ופח שחור. לקוח: אחים דובקין גודל: 100 מ״ר מיקום: מושב תקומה צילום: מאור מויאל -
המכולת בר שכונתי
5.06.11בר שכונתי ברחוב קדימה בחיפה. הבר ממוקם באחד מבניניה הראשונים של חיפה, במקום בו היתה שנים רבות חנות מכולת. העיצוב משלב שימוש בחומרים ואלמנטים שהיו קיימים במקום עם עצים ודלתות ישנות, המעניקים למקום טקסטורות וצבעוניות חמים ומזמינים. אירית וילנסקי, סטודיו לעיצוב פנים המתמחה בתחום המסחרי, בעל ניסיון רב בעיצוב חנויות, מסעדות, בתי קפה ומשרדים בישראל ובעולם. -
פרויקט עיצוב קונדיטוריה
25.01.22L’AMANDE D’OR עיצוב חנות מקרונים כשטעמנו את המקרונים בפעם הראשונה התרגשנו. ידענו שהחוויה בחנות, הנראות, העיצוב והחוויה שהלקוח יקבל חייבת להיות מושלמת, מפתיעה, ומדויקת- בדיוק כמו המקרונים. לפני השיפוץ עוברי אורח בכלל לא ידעו על הקסם שמתרחש בתוך החנות הזו כי היא הייתה מוסתרת. וללא שפה עיצובית, יופיים של המקרונים לא בלט החוצה, לא עשה חשק מיוחד לרכוש. השקענו ביצירת שפה עיצובית שלקוחה מהשראות פריזאיות, הדגש ששמנו היה על יצירת חווית לקוח ש... -
המזווה- בוטיק אוכל
2.12.14...ושרת ע"י הגורמים הרלוונטים.אחת הדרישות הייתה להיצמד לסטנדרט של הקבלן וליצור נקודת משיכה לחברה הצעירים והבוגרים העובדים וגרים באזור. כמו בכל פרוייקט התחלתי מהבסיס- ריצוף, נבחר פרקט המשדר חמימות ומעניק אופי למקום משם המשכנו לצבעוניות של הקירות שנצבעו בגווני השקד, נגרות מיוחדת, עץ טבעי שמשמים למדפים , דלפק אוכל והסתרת המעדנייה הקידמית. הפרזול גס ומהמם בצבע שחור. תאורה כסאות ומעדנייה אחת נצבעו בגווני התכלת כדי ליצור את החיבור . היה לי חשוב שהאוכל ... -
הפקולטה לנפיחות עצמית ותכנון בלתי ישים
9.09.12מה לעזאזל באמת תפקידן של האקדמיה והפקולטות לארכיטקטורה? איך הן הולכות ומתגלגלות מלימודי מקצוע ללימודי הגשה אמנותית על הקרח ומהכשרת אדריכלים להכשלת בוגרים? מאבק הצעירים המתנהל עכשיו בנוגע להסמכות ולסטאז' הארוך מסתיר מאחוריו את המצב העגום של לימודי האדריכלות."הלימודים צריכים להקנות את היכולת לתכנן בניין. יש לאזן בין התיאוריה לפרקטיקה, ולשלב יותר מיומנויות מעשיות בתוכנית הלימודים לתואר הראשון באדריכלות", אומרת האדריכלית נעמה מליס בכתבתה של נעמה ריבה...