תכנון מרחב לימודי M21
3.12.18
...היא גם... לוח מחיק (יש רק שתיים כאלה).
פתיחת שתי הכיתות יצרה מרחב גדול ומשותף ללמידה, שכן בעבר הכיתות היו צריכות לצאת למבואה בכדי לעבוד יחד בשיתוף פעולה.
שולחנות הלימוד הסטנדרטיים הצטמצמו ואליהם נוספו שולחנות עמידה, ספסלי למידה ייחודיים וספסלי רביצה נמוכים זאת בכדי לאפשר מגוון צורות למידה למגוון התלמידים.
גם השולחנות הסטנדרטיים (אני קוראת להם כך כי הם עומדים בתקנים של גובה וגודל) שינו צורתם למשושים קטומים בצבעים לא שגרתיים, שמאפשרים סוג...