תכנון מרחב לימודי M21
3.12.18
... ואליהם נוספו שולחנות עמידה, ספסלי למידה ייחודיים וספסלי רביצה נמוכים זאת בכדי לאפשר מגוון צורות למידה למגוון התלמידים.
גם השולחנות הסטנדרטיים (אני קוראת להם כך כי הם עומדים בתקנים של גובה וגודל) שינו צורתם למשושים קטומים בצבעים לא שגרתיים, שמאפשרים סוגים שונים של "העמדות": עבודה אישית, עבודה זוגית, עבודה בקבוצה (מקבוצה של שלושה תלמידים ועד שישה תלמידים כאשר 6 שולחנות יוצרים "פרח", ניתן לראות בתמונות) ואין סוף להעמדות השונות.
החומרים והצבעי...