חיפוש - מאמרים , 3D MAX , אדריכלות נוף , פרויקטים גדולים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מסילות לתליית ציורים ותמונות
4.10.22השימוש במסילה לתליית ציורים ותמונות או במסילות לתליית ציורים ותמונות הפך לנפוץ מאד בשנים שאחרונות והרבה בוחרים בו כדי לפתור בעיות עיצוב רבות.בשנים עברו הבעיה העיקרית בפניה ניצב כל מי שביקש לתלות תמונות הייתה היכן ואיך לתלות את התמונה.אז איך פותרים תליית תמונות ועדיין שומרים על גמישות מרבית בבחירת המיקום וגובה התלייה?הבעיה הנפוצה הזו נובעת בראש ושראשונה מהעובדה שאנו יודעים שתמונות תולים על מסמר שתוקעים בקיר או על בורג שאנו קודחים ומבריגים לקיר, ופ... -
המדריך לבחירת אדריכל
20.01.11...טים או אפילו עיר בינונית כמו עפולה יתכן שאתם מכירים חלק מלקוחותיו ותוכלו להתעניין אצלם לגבי המקצועיות והאדיבות של האדריכל. טיפים כללים -בדקו אם המשרד היה מעורב בפרויקט אדריכלי גדול (בניין מגורים, בניין מסחרי וכו), לרוב לפרויקטים גדולים מבוצע מכרז רציני ולמשרד אדריכלות שזכה בפרויקט שכזה מגיע כמה נקודות זכות. -אל תחתמו על חוזה במיידי, קחו את הזמן לשבת ברוגע ולקבל את ההחלטה, תעברו במספר משרדים, תנסו ליצור קשר עם לקוחות המשרד בעבר ובהווה, תש... -
על הקרקע #3: הרצאות על עבודות בבניה
27.11.13יום ב', 9 דצמבר 2013, 19:30זהזהזה גלריה לאדריכלות, האנגר 21 נמל תל אביבבערב השלישי בסדרת על הקרקע משתתפים אדריכלית נורית אגמון (בריידמן - אגמון אדריכלים), אדריכל מידד גנדלר (V5 אדריכלים), אדריכלים גלית וירון גולני (גולני אדריכלים), ואדריכל אורי כהןבסדרת הערבים על הקרקע מציגים אדריכלים, מעצבים ומתכננים עבודות הנמצאות בביצוע בימים אלה. מטרתה של הסדרה לאפשר מבט לתהליכי תכנונן וביצוען של עבודות כאשר התהליך עודו נמשך, ולאפשר למשתתפים לחלוק עם הקהל רשמ... -
איך לבחור אדריכל/ית לתכנון הבית שלנו?
16.02.11איך לבחור אדריכל/ית לתכנון הבית שלנו ? כאשת מקצוע הנפגשת עם זוגות רבים המחפשים אדריכל/ית, אני שומעת שוב ושוב את השאלה "איך לדעת איזה אדריכל/ית לבחור ?" זאת החלטה ממש לא קלה.ישנם הרבה שיקולים מעבר לגובה שכר הטרחה שאותם צריך לבדוק.לרוב, אנחנו נפנה לפגישות הכרות אצל אנשי מקצוע שהמליצו לנו עליהם (משפחה, חברים),או אנשי מקצוע שאנחנו מכירים כמו אדריכל שהילד שלו בגן עם הילד שלנו, השכן, האדריכלית שיש לה משרד בדרך לעבודה שלנו...כפי שאתם יודעים, בניית בי...







