חיפוש - 3D MAX , היתר , תאורה |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אחד על אחד עם ענבל קרקו
31.01.17...בריאות, שפע כלכלי ומערכות יחסים טובות לכל חלל.איך הגעת לעסוק בתחום?כל חיי אהבתי לצייר, יצירתיות הייתה מעולם תכונה מאוד בולטת אצלי. אז אחרי שנים של עיסוק במקצוע אחר, החלטתי לפני כ- 13 שנים להגשים חלום והלכתי ללמוד עיצוב פנים. היתר היסטוריה. כעבור מספר שנים, החלטתי ללמוד גם פנג שואי, כיום אני עוסקת בכל אחד מהם לחוד, ובשילוב בין השניים.נשמח לשמוע קצת על ההכשרה המקצועית שלךלמדתי 3 שנים באורט רחובות ועוד שנתיים פנג שואי אצל שרונה פומס.מהו תהליך העבודה... -
תכנון מגרשי פאדל בישראל - כל מה שצריך לדעת!
23.11.25...מידה בתקנות תכנון ובנייה, רישוי עסקים ודרישות בטיחות. להלן שלבי הרישוי המרכזיים: 1. בדיקת תב"ע והתאמת ייעוד הקרקע בדיקה הנדסית תכנונית אם השימוש הספורטיבי מותר בקרקע. במקרים מסוימים נדרש שימוש חורג או הקלה בייעוד. 2. קבלת היתר בנייה מלא הגשת בקשה להיתר הכוללת: תוכניות אדריכליות תכנון הנדסי מיקום תאורה וחניות תשתיות מים וחשמל הדמיות או פרוגרמה מקצועית הבקשה מוגשת לוועדה המקומית לתכנון ובנייה. 3. אישורי יועצים נדרשים בדרך כלל הרשות תדרו... -
להגיע לבית החלומות ללא מסע בלהות
17.11.16...ריים, האחד הוא הכרת הנכס ומצבו, והשני הוא התמצאות בכלל המרכיבים המשפטיים הנוגעים לעסקה. לדברי יאיר סימינובסקי, שמאי מקרקעין, "רבים לא יודעים, אך תיאור ושטח הנכס הרשומים בנסח הטאבו אינם בהכרח תואמים לשטח וליעוד הנכס על פי היתר בניה, לשם כך שמאי המקרקעין מבצע בדיקה בתיק הבניין בו נמצאים היתר הבניה, תכנית ההגשה המאושרת המהווה נספח להיתר הבניה, טופס 4, דוחות פיקוח, באם ישנם, ועוד. כמו כן, ישנם לא מעט מקרים בהם נסח הטאבו אינו שייך לנכס הנרכש עק... -
השבוע יערך כנס חיבורים לאדריכלות ועיצוב פנים
12.03.23...חיבור עוצמתי.יחד בנינו מסגרת לימודית שמחברת את האון ליין עם המפגשים הפיזיים. מתחילת שנת 2021 ועד היום פתחנו יחד למעלה מ - 25 מחזורי לימוד וקצב הקורסים רק גדל. מאות בוגרים למסלולי הלימוד המשותפים שלנו ממלאים אותנו בגאווה! בין היתר הפעלנו יחד מסלולי לימוד בנושאים: מלימודים למעשים, תוכניות עבודה מקצועיות, תכנון ועיצוב מטבחים, חומרים וחידושים, תמחור, עסק מרוויח, תאורה וצבע ועוד כמה הפתעות בפיתוח שיחשפו בקרוב... כחלק מהאג'נדה המשותפת לשתף כמה שיותר מי...







