סיור בפרויקט כביש 6 קטעים 3 ו- 7

בעקבות הביקוש הרב והצלחת הסיור הקודם

 תא כבישים מודיע על:

 
סיור נוסף בפרויקט כביש 6 קטעים 3 ו- 7

ביום רביעי 6 בספטמבר 2017 בין השעות 12:30-17:00

 
מקום המפגש: משרדי הנהלת הביצוע 
בכביש 66 בסמוך לצומת התשבי לכיוון צומת מגידו.

 
הגעה עצמית – הסיור ממונע באוטובוס

מרכז הסיור: מהנדס דני ירס, סמנכ"ל הנדסה, מהנדס ראשי בחברת כביש חוצה ישראל


פרויקט כביש 6 קטעים 7 ו-3 מיוקנעם לסומך הינו כביש אגרה באורך כ-20 ק"מ שמוקם במסגרת זיכיון שניתן לשפיר חוצה צפון ל- 34 שנים ומהווה המשך לכביש 6 שמסתיים במחלף עין תות. 

מטרת הפרויקט לקצר את זמני הנסיעה והפקקים שקיימים באזור ומתן אפשרות נסיעה בציר ראשי מהיר ללא רמזורים לרבות חיבור לכביש 77 של נת"י.

 
הפרויקט כולל:

 
• בניית כביש אורך ראשי מהיר בתצורה סופית של 3 נתיבים לכל כוון רובם נבנה כבר בשלב א'
• 3 צמדי מנהרות ומנהרות מקשרות כל 200 מ' (רק בהם תגבה אגרה)
• מנהרת יוקנסיור בפרויקט כביש 6 קטעים 3 ו- 7עם באורך כ- 1700 מ', מנהרת רכסים באורך כ 2700 מ' ומנהרת איבטין באורך כ-500 מ' 
• בניית 6 מחלפים, שדרוג כביש 70 והוספת נתיב לכל כיוון, פינוי תשתיות והפקעות מורכבות

 

בפרויקט תיושם מערכת בקרה וניהול תנועה מהמתקדמים ביותר, לרבות מבנה בקרה שיבנה בתחום הפרויקט, באזור תעסוקה יוקנעם דרום. 

היקף התקציב להקמה הינו כ- 2.5 מיליארד ש"ח ועוד כ- 770 מש"ח לטובת קידום זמינות והפקעות.

לו"ז לסיום ביצוע הפרויקט ופתיחתו המלאה לתנועה הינו כ- 40 חודשים מתחילת הביצוע.

 

קהל היעד: מהנדסים, אדריכלים, מתכננים מנהלי פרויקטים, מפקחים, מהנדסי ביצוע קבלנים, בונים ויזמים.

 

תכנית הסיור

  
12:30-13:00 התכנסות וכיבוד קל
13:00-14:00 דברי פתיחה והצגת הפרויקט צד המזמין- מהנדס דני ירס
14:00-14:30 הצגת הפרויקט בהיבט הביצוע-זכיין- מהנדס ארנון וולסקי
14:30-15:00 היבטים גיאולוגיים בעבודות מנהור וכרייה- גיאולוג משה לוין
15:00-15:15 הפסקה והתארגנות לסיור
15:15-17:00 סיור באוטובוס בליווי הסברים- מהנדס דני ירס

 

 

 המעוניינים להשתתף בסיור מתבקשים להירשם בהקדם- מספר המקומות מוגבל!

 

לתשומת ליבכם:

 
על המשתתפים להגיע עם נעלי עבודה תקניות, אפוד זוהר וקסדת מגן.
משתתף אשר לא יצטייד בציוד בטיחותי לא יוכל להשתתף בסיור!!!

 

 

טופס הרשמה


המידע באדיבות אתר איגוד המהנדסים לבנייה ולתשתיות בישראל

תגובות