חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אדום , אדריכלות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
גוף תאורה בתוספת לדים מחליפי צבעים
5.09.14עיצוב וביצוע של סטודיו קדם - גוף תאורה העשוי מעץ שמרוחק מהקיר עם תוספת לדים מחליפי צבעים. החלפת הצבעים נעשת ע"י בקר באופן הדרגתי וחלק. גם כאשר התאורה כבויה הגוף משמש כאלמנט עיצובי על קיר החדר. האור הוא נעים ורך, ליצירת אווירה מיוחדת. 7 גווני האור - סגול, אדום, ירוק, טורכיז, לבן, כחול, כתום. -
עיצוב פנים לביה"ס Dalloway
31.12.15...דירה מרווחת בבניין מגורים ולא כיתות גנריות בבניין משרדים. כדי לתמוך בקונספט, נעזרנו דווקא במעצבת המוצר שלנו, דילה, שנתנה חיים חדשים לרהיטים וחפצים ישנים. שייפנו, צבענו וריפדנו באהבה, וכך זכינו לכורסאות מדהימות משנות ה70, ספה זוגית משובצת, שידות, שולחנות, ושידת טלוויזיה. מעבר לתמיכה בקוסנפט, הצלחנו להשלים עיצוב מלא בתקציב מוגבל. השלמנו את העיצוב בקיר אדום, פוסטרים, שטיח ירוק, וזה כל מה שהמקום היה צריך כדי שאנשים יבואו לבלות וללמוד אנגלית. -
חיבור גומה לעץ ואבן משתלבת
14.01.08פרט ריצוף חוץ - חיבור גומה לעץ ומדרכה מאבן משתלבת, חתך ותוכנית גומה. הפרט מראה את אבן התיחום לגומה היוצרת מסגרת מרובעת ומעוגנת בבטון. בתוך הגומה אדמת גן מכוסה בטוף אדום. -
עיצוב סושי בר ברעננה
22.07.15...לי המקום ביקשו תכנון המאפשר שילוב של אירוח המתאים לארוחות מהירות וזולות יותר במהלך היום ולאווירה נינוחה של בילוי בשעות הערב והלילה. העיצוב שואב השראה ממקורות יפניים ובא לידי ביטוי בחלוקה גאומטרית של מסגרות מעץ על גבי הקירות ובצבעוניות של שחור, אדום ושימוש בעץ כהה. הסגנון הנקי עושה גם שימוש בחיפוי קירות לבני סיליקט חשופים שהיו במקום. בשעות הערב תאורה נסתרת מאירה את החלוקה הגאומטרית שבקירות ומדגישה אותה באופן שמייצר אווירה יותר דרמטית במקום. -
אושי אושי מולהחוף הוילג חדרה
2.02.21מסעדה בשטח כולל של 120 מ"ר. הפרוייקט הצריך: תכנון ועיצוב פנים לשטח האירוח, כולל יצירת בר עבודה והגשה המאפשר גם ישיבה על הבר תכנון ועיצוב המטבח התעשייתי תכנון ועיצוב איזור הישיבה החיצוני הקונספט העיצובי חיפש להתרחק מהעיצוב היפני המוכר בצבעי שחור אדום לבן ועץ בהיר, כמו גם ביקש להתחבר לסביבה (חוף חדרה שבהשראתו נבנה המתחם כולו). -
עיצוב דירה באלגנטיות מעודנת
22.12.11...ם מאוד ,תאורת קריסטלים ווילון לבן עם נגיעות של ברק כסוף.שפת העיצוב הינה אחידה בכל החדרים אך הגוונים משתנים. את חדר ההורים עיצבתי באוירת בית מלון. שני סוגי טפטים השונים בצורתם אך זהים בגוונים. הוילון תואם טפט וממשיך את רעיון פסי האורך , נשפך מהתקרה לרצפת פרקט עדינה מהווה זרימה בתחושות בחלל ומשלים את האוירה הנכונה. חדר נערה עוצב בגוונים של לבן אדום וכסף חדר אורחים בגוונים של חום ועץ. גם בחדרים אלו בחרתי טפטים משלימים ווילונות להשלמת העיצוב. -
חיי היום-יום התל אביביים בימי המנדט
21.12.13אסתר זנדברג כותבת בהארץ אודות ספרה החדש של הסוציולוגית עפרה טנא בהוצאת הקיבוץ המאוחד קו אדום:"הבתים הלבנים יימלאו: חיי יומיום בדירות תל אביב בתקופת המנדט" "תל אביב בשנים שהספר מתיחס אליהן, 1948-1924, החל בעלייה הרביעית הגדולה ממזרח אירופה ועד ערב הקמתה של מדינת ישראל - היא עיר מצטופפת בקצב תקדימי. במשך שנתיים מאז 1923 הוכפל מספר תושביה לכ-34 אלף נפש. התושבים והמהגרים אליה סבלו ממחסור בדיור וממחירים מאמירים. ב-1924 נרשמה עלייה במחירי דיור של 144 א... -
מותחים קו
20.04.15... לצרכי ההשכלה הגבוהה במאה ה - 21.במשך שלושה ימים רצופים ביצע הקולקטיב פעולה אמנותית המבקשת לחבר, לחשוב ולבדוק את המרחב הטכניוני ואת האופן בו הוא נחווה ומורגש מזווית ייחודית ואחרת – הזווית האמנותית. זאת באמצעות העברת קו פיזי, אדום, לאורך שני קילומטרים, החוצה את הטכניון ממזרח למערב, ומחבר, באופן סמלי, בין חיפה ונשר. הפעולה האמנותית של הקולקטיב הכוריאוגרפי שימשה כאמצעי נוסף להתרשמות ושמיעת חוויות, רעיונות ומחשבות של אנשים שונים בקמפוס, סטודנטים, חוק... -
עיצוב רפאלו-בר מסעדה
6.01.13...נסנו אותם אל העולם העכשווי. השתמשנו במוזאיקות בעבודת יד עצמאית של בעל המקום. יחד עם האווירה הצבעונית הפרדנו את המקום לשני אזורים נפרדים העובדים כמקשה אחת. האחד אזור מוגבה ומתוחם ונתנו בו זריקה של צבעים חזקים ובולטים לעין כמו אדום וירוק והכנסנו אלמנטים של עץ. במתחם השני עברנו לסגנון נוסף בו השתמשנו בצבעים חמים -חומים למיניהם ועליהם בנינו את הבר של המקום וכן את מקומות הישיבה. חיברנו את האזורים ע"י שימוש בנגיעות עדינות מאד של צבע מכל סגנון כדי לת... -
האם אנו נפרדים מגגות הרעפים?
21.09.12...בה את שאלת המקומיות ואומרת שהגיע הזמן לקבל את גג הרעפים כמות שהוא. “אני גדלתי בילדותי בבית עם גג אדום ולא הרגשתי זרות או שעוד רגע יגיע השלג. גם אם הגג הזה הוא לא מפה ולא היה פה לפני הציונות – אותי לא מעניין לנזוף בה. ברור שהציונות הביאה דברים מחוץ לארץ, הרי היא בעצמה כזאת. זה כמו עם הצמחייה. 90 אחוז ממה שגדל פה מיובא, אז מה? זה אוקלם ומתאזרח. וגם לעברית שלנו ברקע יש ניגון של שפות זרות. מבחינתי, מרגע שהם כבר פה, גגות הרעפים הם אזרחים שווי זכויות”. -
מרכז הלב ע"ש סמי עופר
12.01.11...ה שקוף ובו זמנית אקולוגי ומותאם לאקלים המקומי. ה"לבן" – צבע שסימל בעבר גם את אדריכלות "העיר הלבנה" המאפיינת את ת"א וגם את ההיגיינה הרפואית- "הכול חשוף וגלוי" – יחזור כצבע דומיננטי גם בעיצוב הפנים של המגדל החדש. צבעים חזקים – אדום, צהוב –ישולבו להבעת חיות מדודה בשדה הלבן. האיזון העדין בין האדריכלות ל"מדיצינה" מאפיין את המגדל החדש – בחינת היכולת של אדריכלות לבנה, רכה, רגישה וגם שמחה להקל על משתמש הנמצא במצב של חרדה ומצוקה, וזאת מבלי הצורך הטרנדי לה... -
גלריה לאומנות בייקר סטרייט
14.06.11...ופה שבסמוך לו הוצבה כוננית ספרים מעוגלת שמשלימה את הצורניות של הקשת. הגשר שמקשר בין משרד האדריכלים למשרד הבעלים מהווה אלמנט דומיננטי בחלל. הוא קושר בין הגלריה לשאר החללים. קורת הברזל חופתה באריחי קרמיקה בצבע אדום שמדגישים את כיוון התנועה בחלל. המעקה המינימאלי מונע מהגשר להפוך לאלמנט דומיננטי מדי ומוסיף לתחושת הריחוף והקלילות בחלל. ללא ספק, האיכות הגבוהה של הביצוע והגימור, של הריהוט ושל עיצוב הפנים, הם חלק בלתי נפרד מההצלחה של הפרויקט כולו.