חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , אדריכלים , כלי תחבורה |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
האם תל אביב היא מדינת אוייב?
28.11.11...האלה אני מתכוון לענות בכנס של עמותת מרחב בנושא "העיר כמנוע לצמיחה כלכלית". בהרצאה שלי אציג טענה שהעיר אינה מנוע כלכלי ושתחבורה טובה תמיד אינה הפתרון. בואו בהמוניכם ותביאו עגבניות רקובות. את אנשי מרחב אני מכיר לא מאתמול. האדריכלים החברים בעמותה הזו עושים בהתנדבות פעילויות רבות למען ערים טובות יותר. הם דיברו על מצוקת הדיור שנים לפני שהיה מודרני להפגין ברוטשילד, ובזמן שאני ישבתי על הכורסה וקיטרתי הם החזיקו ראשי ערים יד ביד והעבירו אותם את הכביש.... -
למה לי פוליטיקה עכשיו תכנון עקרוני, דיון #1
9.02.17...תכנון ערים ואזורים, הטכניוןלמה לי פוליטיקה עכשיומי הם מקבלי ההחלטות האמיתיים - הפוליטיקאים אשר קובעים את החוקים, עורכי הדין והפקידים אשר מנסחים את התקנות, או אנשי המקצוע הממליצים על העקרונות ואחר כך אמונים על יישומם?מתכננים ואדריכלים לוקחים חלק קטן בעיצוב סדר היום הפוליטי בישראל, שלא לדבר על סדר היום המרחבי. מבין בעלי המקצועות החופשיים והאקדמיים, הם הקבוצה בעלת הייצוג הקטן ביותר בקרב נבחרי הציבור ברמות הארצית והמקומית. יותר רופאים, אקדמאים, רואי ... -
מצד שני, יכול להיות שאני צודק
11.07.12אחד הדברים הבעייתיים כיום בתכנון העירוני הישראלי הוא שרוב מוחלט מהאדריכלים העוסקים בתחום מאמינים באותה תפיסת עולם - הגישה המכונה "עירוניות מתחדשת" מבית מדרשה של ג'יין ג'יקובס. בסדרת המאמרים הבאה אני מתכוון להראות גישה אחרת לעירוניות, לעיתים מנוגדת.הבעיה העיקרית לדעתי היא כמובן לא בגישת "העירוניות המתקדמת" עצמה אלא בטוטליות שבה היא שולטת בשיח האדריכלי. כשאדריכלים כל כך מאוחדים בדעתם ומשוכנעים בעצמם, יש להם יכולת גדולה להשפיע על מהלכי תכנון שאת תוצ...