חיפוש - פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , גובה , ילדים |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
"גן חושים" - משחק מדעי
13.05.123 פסלי משחק עם אלמנטים של משחק מדעי בפרויקט "גן חושים" בבית ספר למדעים ואמנויות בירוחם. 1. "פרח הגדול" - פסל משחק (גובה 6מ., רוחב 6מ., אורך 12מ.) הוא פרח דימיוני עם 3 עלי כותרת בכל עלה 3 שבשבות בקוטר שונה (גדול, בינוני, קטן)בנוים כך משב רוח מסובב את הגדולה לאט, בינונית יותר מהר וקטנה מהר מאוד(ילדים לומדים את חוקי פיסיקה הבסיסיים). בגוף הפרח מותקנים זוגות של פתחי דיבור צבעוניים. שני ילדים כדי לדבר אחד עם השיני, צכיכים למצוא את פתח דיבור באותו צב... -
פסל "פרח בר" - מעלה אדומים
10.07.12פסל משחק "פרח בר" (אורך 12מ. רוחב 12מ. גובה 5מ.)במעלה אדומים. ממוקם מרכז שכונה חדשה בסבית בית ספר יסודי וגני ילדים. המטרה של רוסלן סרגייב ליצור אלמנט ויזואלי ושימושי בו זמנית. פסל משחק מעוצב במרכזו מקום מסתור עם ספסלים ו"עלים" של "פרח" משמשות כמגלשות. פסל בנוי כמבוך בו ילדים משחקים במחבוים. פסל הפך למרכז התרחשות של השכונה לילדים והוריהם. -
עיצוב פנים לדופלקס חיפה
22.08.12עיצוב פנים לדופלקס קיים עם מפתחים צרים, וגובה תקרה בין קומה לקומה של מעל ל- 3 מטר, הציבה בפנינו פרוייקט מעניין ואתגרי בעיצוב מודרני. הלקוחות מעל גיל 50 ללא ילדים בבית וצרכיהם היו בהתאם. ההתמודדות היתה במציאת אלמנט מקשר בין חללי הדופלקס והתמודדות מול גובה הדירה. עקב אילוצי המפתחים מיקמנו את המטבח באמצע הדירה ומשם קישרנו את החללים של הדירה. הנמכנו את התקרה גם בקומה העליונה ע"י הנמכות בצורות לא שגרתיות היוצרות עניין בחללים. החלל העליון כולל א... -
מרפאת מומחים לרפואת שיניים
12.06.11...ונים ניטרליים ובנגיעות צבע המדגישות את הקיר המרכזי. את חלל המשרד עיצבנו באופן שיאפשר ניצול מקסימלי של השטח הנתון, שולחן העבודה שהוצמד אל הקיר מאפשר שימוש ברוחב הקיר. בנוסף תוכנן ארון פתוח לספרים/קלסרים המנצל אופטימלית את גובה הקיר. אופן הישיבה במשרד נבע מההכרות עם הלקוח - בעל המרפאה, אדם אדיב ואכפתי הרואה את מטופליו בגובה העיניים, הישיבה מאפשרת קשר אישי ללא מחסומים פיזים ומנטלים עם הלקוחות. ההתיחסות לשני חדרי הטיפולים כחלל יחודי טכנולוגי ... -
תכנון מרחב לימודי M21
3.12.18... שולחנות הלימוד הסטנדרטיים הצטמצמו ואליהם נוספו שולחנות עמידה, ספסלי למידה ייחודיים וספסלי רביצה נמוכים זאת בכדי לאפשר מגוון צורות למידה למגוון התלמידים. גם השולחנות הסטנדרטיים (אני קוראת להם כך כי הם עומדים בתקנים של גובה וגודל) שינו צורתם למשושים קטומים בצבעים לא שגרתיים, שמאפשרים סוגים שונים של "העמדות": עבודה אישית, עבודה זוגית, עבודה בקבוצה (מקבוצה של שלושה תלמידים ועד שישה תלמידים כאשר 6 שולחנות יוצרים "פרח", ניתן לראות בתמונות) ואין...