חיפוש - פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , דנה שקד , עיצוב פנים לחנות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
- 
	                
	                      משחק צבעים – חנות רהיטים11.04.10גודל: 200 מ"ר. בקשת הלקוח: יצירת תחושה מזמינה ומעניינת בדגש על חנות לילדים מרגע הראשון שנכניסם לחנות. בוצע: חלוקת החנות לאזורי מעבר ואזורי תצוגה בעזרת צבעים בריצפה. למעברים נבחר צבע חי להדגשת תחושת חנות ילדים בעוד שלאזורי התצוגה נבחר צבע נטרלי. עיצוב גופי תאורה מפרספקט צבעוני הנראים מחוץ לחנות למשיכת הקונים פנימה. ההפרדה בין חדרי התצוגה נעשה בעזרת בד חצי שקוף לצורך יצרת משחק בשדה הראייה.
- 
	                
	                      רפאל בר לחמים רמת השרון30.11.17מאפיית בוטיק קטנה ברמת השרון אשר בשטחה המצומצם תוכננה החנות הפועלת באופן של שירות עצמי עם מקומות ישיבה בחוץ. המאפיה ממוקמת ברחוב אוסישקין המרכזי ברמת השרון ועוצבה בסגנון תעשייתי עם תצוגה עשויית מתכת בצבע שחור ולבן כשמדפי התצוגה מחוברים מרצפה לתקרה. המדפים המעוצבים בנויים כך שניתן לראותם גם מהרחוב והם משמשים כחלון ראווה לחנות. דלפק הקופה עוצב באופן מינימליסטי ואזור הישיבה בחוץ גם הוא עוצב והותקנה בו רצפת עץ, ריהוט מתאים ואדניות עם צמחיה.
- 
	                
	                      עיצוב בוטיק בגדים16.09.13עם הלקוחה נפגשנו בבית קפה... היא חלמה על חנות בגדים משלה.... "בוטיק בגדים" היא קראה לו.... משהו מיוחד, חוויה ויחס אישי ללקוחות... באותו יום ראינו את המקום - מקום קטן, כ-25 מ"ר, ששימש כחנות למתנות ודברים לבית. את עבודתינו בתיכנון ועיצוב התחלנו כמובן מהחקירה... בוטיק - (מצרפתית Boutique) - היא חנות מציאות קטנה, המתמחה בפריטים ייחודיים ואופנתיים, כגון בגדים ותכשיטים. השימוש במילה מעביר את הרעיון שהמקום ביתי, מתמחה בעיסוקו, ובעל ייחודי...
- 
	                
	                      עיצוב שניצליה29.10.17שניצל פוינט עיצוב פנים שמשדר חמימות ונותן אווירה שונה עיצוב בסיגנון בוהו שיק עיצוב וחלוקה של החלל ותיכנונו מחדש, תוכנית הריסה של 2 חניות שנהפכה לתוכנית אחת לחנות אחת עיצוב ארגונומי ונוח לעובד ולקונה לא עוד סתם שניצליה בעיצוב אדום אלה שניצליה חדשה באווירה חמימה ומזמינה מהדמיה למציאות עיצוב לעסקים קטנים, עיצוב שניצליה עיצוב חמים ומזמין
- 
	                
	                      עיצוב חנות קמפינג -CASE STUDY13.02.12עיצוב חנות ככאש למוצרי קמפינג/מטיילים/האתגר העיקרי בפרוייקט, היה לנסות להרים חנות מרשימה שעונה על דרישות הקונספט שקיבלנו, בתקציב זעום. כשניגשנו לעבודה, ראינו שאי אפשר לטפל בכל חלקי החנות בתקציב המוגבל שבידינו והבנו שצריך להתמקד רק בדברים שיעשו שינוי מהותי בחלל. החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מרשימים מעץ שהשפיעו על כל החלל. שני האלמנטים חילקו את החלל הסתמי לשלושה איזורים מובחנים והכניסו חיים לחנות ולתיקרה השטוחה. האלמנטים שהותקנו בגובה נמוך יחסית, ...
- 
	                
	                      ג'וסיקה - עיצוב בר בריאות10.05.15.... בעבר היה נהוג לחשוב כי מקומות של אוכל ושתיה בריאים צריכים להיות מעוצבים בגווני ירוק ולבן מבריק. היום ברור לגמרי כי מקומות מהסוג הזה, כמו בר הבריאות גוסיקה, צריכים לשדר משהו טבעי, ארצי, גולמי ולכן יש צורך בשימוש בחומרים בסיסיים לא מעובדים, בדיוק כמו המזון והשתיה שמוכרים במקום. לא עוד פלסטיק לבן מבריק ששונה במהותו מהקונספט הקולינרי של המקום, אלא עיצוב בצבעוניות בסיסית וחומרים טבעיים. עיצוב: דנה שקד שטח: 16 מ"ר מיקום: גבעתיים סגנון: תעשייתי
- 
	                
	                      עיצוב חנויות תמנון3.07.14עיצוב חנויות לרשת תמנון, בניית קונספט חדש לחנויות הרשת. איפיון וריענון המותג. בתהליך העיצוב הושם דגש רב על יצירת קטגוריות ברורות ומובחנות בחנויות הרשת ומעבר לחנות שתאפשר התמצאות קלה בשרות עצמי. בתהליך זה אופיינו מחדש אזורי נשים גברים ילדים, איזור מבצעים ו NEW ARRIVALS . מבחינה עיצובית ,השתמשנו בחומריות התואמת לקו ה STREAT WEAR המאפיין את בגדי הרשת.
- 
	                
	                      עיצוב חנות הלבשה תחתונה19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים...
- 
	                
	                      עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי...
- 
	                
	                      FEEL – דוכן בשמים בקניון15.02.16עיצוב דוכן מכירה בקניון שונה במהותו מתכנון ועיצוב פנים לחנות בקניון או אפילו ממסעדה בקניון. עיצוב דוכן משלב במהותו עיצוב תעשייתי של מוצר, רק בקנה מידה גדול, עיצוב גרפי בשילוב מיתוג, עיצוב פנים מבחינת תכנון התנועה בעמדה, מיקום פונקציונאלי של המכשירים ופיתוח הקונספט. העבודה על עיצוב הדוכן מתחילה במחקר מעמיק על ידי מעצבת הפנים של המוצרים עצמם העתידים להימכר בדוכן, מחקר סביבתי ספציפי בו יוקם הדוכן וכן מחקר השוק הגלובאלי והמקומי ז"א מיהם המתחרים הרל...
- 
	                
	                      גוסיקה – בר בריאות15.02.16ג'וסיקה הוא שמה של חנות קטנטנה המוכרת שייקים ומיצים טבעיים בגבעתיים. בימים אלו, הופכת ג'וסיקה לדרך חיים. החנות מציעה מלבד שייקים בריאים ומזינים גם תבשילים, מרקים ומוצרים נילווים לטבעונים ולאנשים המעוניינים ליצור אורח חיים בריא, אפילו לרגע. מאחר והיה צורך בתצוגה משמעותית של פירות וירקות, הוחלט לשמור את הצבעוניות לחומרי הגלם הללו ולא להתחרות בהם. מכיוון שכך, ועל מנת לאזן את פלטת הגוונים הצבעונית, הוחלט ליצור חלל תעשייתי בתחושה ובמראה. על כן עיצוב ה...
- 
	                
	                      עיצוב דוכן בשמים בקניון11.05.15feel - דוכן בשמים בקניון המעוצב בקונספט בר משקאות אלכוהולי בסגנון מודרני. שטח 16 מ"ר תכנון ועיצוב - דנה שקד עיצוב דוכן מכירה בקניון שונה במהותו מתכנון ועיצוב פנים לחנות בקניון או אפילו ממסעדה בקניון. עיצוב דוכן משלב במהותו עיצוב תעשייתי של מוצר, רק בקנה מידה גדול, עיצוב גרפי בשילוב מיתוג, עיצוב פנים מבחינת תכנון התנועה בעמדה, מיקום פונקציונאלי של המכשירים ופיתוח הקונספט. העבודה על עיצוב הדוכן מתחילה במחקר מעמיק של המוצרים עצמם העתידים להימ...







