חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חזית , כנס אדריכלות נוף |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אמנות עם ברקוד בכיכר המדינה
6.07.11שרון היבש מציגה ב Xnet ראיון עם האדריכל ארנון ניר על תכנון הגלריה זימאק הנמצאת בכיכר המדינה. ניר עיצב את חזית הגלריה בדוגמת ברקוד, עשוי ברזל שחור. השימוש בברזל מתחבר לאדריכלות הכיכר המאופיינת בבטון חשוף ולבני סיליקט. תכנון הגלריה בוצע על ידי ארנון ניר מסטודיו Arstudio, יחד עם האדריכלים ישי ברסלוואר ורואי פרידמן. "בניגוד למה שקורה בכיכר, שמלאה חלונות ראווה שמאפשרים להביט פנימה," אומר ניר, "לא רצינו לחשוף במלואו את מה שקורה בתוך הגלריה. ההחלטה... -
כן ציור תלת מימד
5.09.14חזית כן ציור תלת מימד -
כיסה VITRA
2.05.16חזית, תכנית ומבט צד של כיסה. -
יום עיון בנושא "כשעיר פוגשת ים"
15.10.15...ניתהכניסה חופשיתאדר' אירית צרף נתניהו, ראש המחלקה לארכיטקטורה:יום העיון בא להאיר את אחד מערכיה ונכסיה החשובים של חיפה – הקשר לים. קשר מורכב עם מורשת רבת שנים של עיר נמל ועיר חוף, שגורמים רבים - וביניהם תשתיות, מונעים ממנה את חזית הים, שהיא מושא תשוקתה של כל עיר חוף.שיתוף הפעולה עם המועצה לשימור אתרים מדגיש את ערכי ויחסי עיר-ים במשך התקופות. כעת, כולנו מצפים לשכבה הבאה של יחסים אלה: שקוע הרכבת ופתיחת חזית הים והפיכתה למרחב ציבורי.יום העיון בא, בין... -
תכנון וילה - הרחבה במושב
5.01.11... תכנון מירב אליהו. וילה דו קומתית, הצופה על נוף הרי ירושלים. הוילה תוכננה במגרש המיועד 'לבן ממשיך' במושב, תוך התחשבות בצרכי הלקוח: אפשרות למגורים במבנה בשתי יחידות דיור נפרדות ובשתי קומות נפרדות. דרישה נוספת הייתה שמירה על חזית קדמית צרה, המטשטשת את תפיסת גודל המבנה. במבנה זה ניתנה חשיבות רבה תכנון לכיווני הרוח במקום ובאור הטבעי, כדי לחסוך באנרגיה. עיצוב החוץ שמר על מראה צנוע יחסית, תוך שימוש בחיפויי חוץ של אבן מקומית בעיבודים שונים. -
Golden Care, Ness Ziona
9.07.17A painting on a frontal wall of patio in the medical center. Murals around fifty different windows on the patio wall of the medical center Golden Care, referenced to an architectural decoration of the buildings from the early days of the colony Ness Ziona, and to its colorful landscapes today. ציורי קיר סביב כ-50 חלונות חזית הפאטיו המרכזי במבנה, המרפררים לעיטורי אדריכלות של מבנים מראשית ימיה של המושבה נס ציונה, ולצבעוניות נופיה כיום. -
ערב דיון והשקה לקטלוג התערוכה אדריכלות והיומיום
20.07.17...תקיימת בה האפשרות לנסח מתוך הרגיל את מרחבי חיינו.אך האם אפשר לראות את היומיום כמשתנה, לראות את הייחודי בדבר אשר חוזר על עצמו כל יום. האם האדריכלות יכולה לתכנן עבור היומיום?בתערוכה מציגים דוד חברוני ונעמה רוט. עבודתם מוצגת על חזית בית האדריכל ובחלל הגלריה, מתארת מרחב ומציעה מקום של סקרנות והתבוננות העומד מול המוחלטות של הדימוי האדריכלי.אוצר: ערן איזנהמרהתערוכה פתוחה עד 3.8.17.שעות פתיחה: א׳, ג׳, ד׳, ה׳ 9:30-15:30 יום ב׳ 10:00-19:00שבת: 16:00-19:00 -
אדריכלות והיומיום - תערוכה חדשה בגלריה בבית האדריכ
22.06.17...גרה. אך האם אפשר לראות את היומיום כמשתנה, לראות את הדבר אשר חוזר על עצמו כייחודי, האם אדריכלות יכולה לתכנן עבור היומיום? בתערוכה אדריכלות והיומיום מציגים שני אמנים הפועלים מתוך היומיום: דוד חברוני ונעמה רוט.עבודתם, המוצגת על חזית בית האדריכל ובחלל הגלריה, מתארת מרחב ומציעה מקום של סקרנות והתבוננות העומד מול המוחלטות של הדימוי האדריכלי. החומר שאותו מצלם חברוני הוא החומר שבו מפסלת רוט. התערוכה מלווה בקטלוג בעריכת ערן איזנהמר, שעוסק בקשר שבין האדריכ... -
תכנון בית פרטי 'ירוק' ברמת צבי
24.05.16תכנון, עיצוב פנים והדמיות של בית פרטי במושב רמת צבי בצפון. הבית מתוכנן על בסיס עקרונות התכנון של הבנייה הירוקה ומשלב בתוכו אלמנטים ירוקים, כגון: פטיו, חזית כפולה וגגות משופעים. נקודת המוצא לתכנון היתה מיקום הפטיו כמרכז העניין בבית ויצירת קשר עין איתו כמעט מכל נקודה בפנים הבית.על מנת לשמור על קשר העין בין החוץ אל הפנים גם בקומה העליונה, ומעבר לכך ליצור סרקולציה מעניינת בבית, תוכנן מהלך המדרגות בצמוד לפטיו. מתוך כל אלה נולדה צורת ה-ח' של הבית, ו... -
דיון על רשת הרחובות החדשה של מנשיה
8.02.12...חת חלק בסיום תכנון רשת הרחובות המוצעת, בואו להאיר ולהעיר על הסקיצה המצורפת ולהציג שינוים מנומקים." כותב יובל, "במפגש נשאף לסיים את שלב זה של התכנון ונתחיל בתהליך יצרת קוד תכנון מפורט לרחובות הספציפים, קביעת גובה, אחוזי בניה, חזית רחוב, שימושים מעורבים ומתחלפים ועוד. כמו כן, יצרת מרחבים הולמים להולכי הרגל, לרוכבי האופניים, לתחבורה הציבורית ושילוב התחבורה הכללית".מרחב היא עמותה רשומה בה חברים מתכנני ערים, אדריכלים, אדריכלי נוף ועוד. מרחב מתמקדת בש... -
כשדירה וגן נפגשים
14.04.11דירה עם חזית דרומית בלבד הצופה לגינה מרכזית בעיר. בחרנו להכניס את הגינה לדירה לכל אורכה, לאורך החלונות הגדולים הפונים לגינה הותקן מעקה המאפשר עמידה עליו ומאפשר מרפסת בדירה ללא מרפסות. בחלון חדר המגורים הונח ספסל עץ נפתח ומותאם למסילות האלומיניום על מנת לאפשר ישיבה נוחה על אדן החלון. בחדר השינה תוכנן ארון קיר גדול ולו דלתות מראה המשקפות את הגינה . חדר האמבטיה וחדר שרותי האורחים תוכננו בגווני אפור לבן ועץ בחדר האמבטיה תוכנן ספסל עץ עשוי לייסט... -
בטון חשוף וביקורת אדריכלות
2.04.13... - משמעותו של הבטון."הבטון האפור" כותב יעקובסון, "הבטון שנעשה בו שימוש מסיבי בכל רחבי הבניין, נחשב בדרך כלל בציבור לדבר מאיים. כדי להעריך אדריכלות מוצלחת – חלוקת חללים, כניסות של אור טבעי, משחקי אקוסטיקה, ביטוי קונסטרוקטיבי בחזיתות ובתקרות, פינות ישיבה ויצירת קשרי מבט – צריך ללמוד אותה. ללמוד ממש כמו מתמטיקה, ביולוגיה וספרות. ואולי עוד לפניהם. ראוי ללמוד על המקום שאנו חיים בו ולהעריך אותו, אחרת נמשיך לחיות וללמוד בבית כלא".אדריכלות ותקשורת חזותית... -
עיצוב בית פרטי בדלית אל כרמל
22.06.16... מאחדת את פונקציות הציבוריות וכוללת סלון גדול, פינת אוכל, מטבח ומטבחון. פתח יציא למרפסת שונה ממצבו המקורי בכדי לאפשר שלמות מערך הישיבה בסלון. מזנון בכניסה לבית ממשיך את הקו במזנון המטבח העשויים פורניר אלון. מטבח בצבע וניל עם חזית מסגרת עדינה ממשיך גם לויטרינות מעל המזנון ומצופות פורניר אלון מבפנים. בעזרת הנמכת תקרה נוצרת שלמות והמשכיות של כל האזורים עם תאורה כללית, ניסתרת וממוקדת. חדרי ילדים, ספריה וחדר משחקים נמצאים חצי קומה מעל קומת הכניסה. ... -
מגלים את העיר - סיור אדריכלי
7.12.11...מל – פרויקט בהתהוות. פרויקט הולידייי לבינוי חזית דרך המלכים (העצמאות היום) הצפונית. רח' הבנקים המרכז המסחרי החדש. בחזרה לכיוון כיכר פאריס . האדריכלות הערבית העירונית: בתי החלל המרכזי- התפתחות. מתחם משפחת ח'יאט: דוגמא למתחם יזמי איכותי משנות השלושים. בנק אנגלו פלסטינה בתיכנונו של האדר' אלכסנדר ברוולד. המרכז המסחרי הישן (מתחם השוק התורכי) אקלקטיקה אדריכלית במיטבה. מסיימים בכיכר פריז (כיכר ח'מרה לשעבר) מרכז העסקים בעיר התחתית עד סוף שנות העשרים. -
החזות האיקונית של בנין אלקטרה
27.02.11...נסה לתכנן מגדלים אלגנטיים, חסרי גיל, מיוחדים". הכתבה מציגה את המבנה ואת הבנות המתכננים לגביו. במקור היה אמור המבנה להיות גבוה יותר, למעשה הגבוה בארץ אך עם הירידה לביקוש בשטחי משרדים הוחלט לבנות רק 46 מתוך 65 הקומות שבו. בכתבה מציג דביר את דעתו האישית על המגדל "מעלתו הגדולה היא ביצירת חזית פשוטה אך איקונית שמאפשרת לזהות אותו בקלות מנקודות שונות בתל אביב. האפקט התלת ממדי של הקופסאות והמרפסות מעניק למגדל בהירות צורנית." קישור אל הכתבה המלאה.







