חיפוש - משאבים , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חנויות , עיצוב ספא |1| - דף 6
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פתרונות ריהוט לחנות CoffeeLab
30.03.17לחנות יבואנים של פולי קפה מכל העולם, יצרנו רהיטים בהתאמה אישית לצרכי החנות. הרהיטים כוללים - ארונות עם מדפי איחסון ומגירות מודולריות, מתקן לצינורות פולי הקפה, פינת ישיבה נמוכה ומרווחת, שולחנות בר קטנות ומותקנות לתוך הקיר לניצול מקסימלי של המרחב הקטן ודלפק מרווח למכירה ותצוגה. פלטות העץ שלנו מתחברות למוצר גלם הטבעי של הקפה, לקונספט הייבוא ומעצימות את תחושת הייבוא הטרי. הצבע הטבעי של העץ מהווה קונטרסט מאוזן ביותר לצבע הפולים הטריים והקלויים! פרויי... -
עיצוב ספא בוטיק בתל אביב
3.12.15ביוטי בוטיק הממוקם ברחוב מרכזי בתל אביב. הבוטיק כולל עמדות פדיקור, מניקור, איפור מקצועי וקוסמטיקה. המטרה שלי כמעצבת הייתה ליצור חלל קלאסי, נעים וחדשני ולהביא משהו שונה עם תווית זיהוי ברורה למקום. כיורי הפדיקור הסטנדרטיים נראים פשוטים מצד אחד, אך מצד שני הם יקרים להחריד. לשם כך, לא הסתפקתי בכיורים הנפוצים וחיפשתי פיתרונות שפויים יותר. לצורך זה עשיתי מחקר קצר שעזר לי להבין מהו הגובה האולטימטיבי המתאים לרגליים קצרות כארוכות, מהי עמידות החומרים ו... -
חנות קונספט לריהוט וספות
18.06.15תכנון ועיצוב חנות קונספט בת״א (ידידיה פרנקל) אולם תצוגה מרשים המיועד למכירת ספות ורהיטים. המקום משלב מחסן, איזור תפעול, ומתפרה שמציגה שקיפות לעבודה המתרחשת בתוך המקום. בהתחשב לאיזור המאפיין מסחר תחרותי, היה צורך בשימוש באלמנטים גדולים ובחומרים קונטרסטים על מנת לייצר אינטראקציה עם הרחוב. -
רושם ראשוני
15.04.16בין אם מדובר במקום עבודהובין אם מדובר בחיינו האישיים ,הרושם הראשוני הוא המרכיב המרכזי בחיינו ואנו רואים את השפעותיו באספקטים רבים סביבנו.בחיינו האישיים נרצה ליצור רושם ראשוני טוב על אורחים שמגיעים לביתנו וליצור אווירה נעימה ונינוחה. עיצוב הבית הפך להיות כלי משמעותי ליצירת סביבת חיים כזו, שתהיה גם פונקציונאלית וגם נוחה עבורנו.ההשראה מגיעה מעולמכם הפנימי ומתחומי העניין שלכם, ממקומות שהייתם בהם בעולם, מבתים שביקרתם בהם , ממגזינים שראיתם...כדאי לסמוך... -
valentines day
14.02.16יום האהבה הוא יום שאפשר בנגיעות קלות בבית לשנות , לסדר ולהוסיף ...בעצם כל יום הוא יום של אהבה .אנחנו אוהבים את המשפחה שלנו ואת הבית שלנו בכל יום.המטרה היא שבכל מקום שבו נגור נרגיש את האהבה בבית, נרגיש בית.לפעמים כל מה שצריך זה קצת להזיז רהיטים, להחליף שטיחים, תאורה ותמונות בין החדרים ... להוציא מהבית ריהוט או בגדים וכלים שכבר לא בשימוש ( למסור באהבה, לשחרר באהבה )לאוורר את הבית, לאהוב את המקום בו אנו חיים .לצבעים יש כוח רב ומשמעותכל צבע שייך לאלמ... -
לבידו נהלל
19.12.15מרכז מבקרים רשת חנויות קוסמטיקה אורגנית לבידו. המרכז נבנה ע"ג תשתית רפת ולול ישנים ומורכב מחנות, כיתת לימוד, חצר קידמית ואזור הסבה מקורה בחצר אחורית הפונה לגן בוטני. ההשראה לעיצוב הגיעה מהמוצרים מרכיביהם וחיבורם לאדמה בתהליך התכנון ביקשנו לשלב בין חדש וישן לשמר וליצור התפתחות. מבנה הרשת הישן שומר והוסב לכיתת לימוד. הלול הישן הוסב לחנות ונבנה בבניה קלה, שלד ברזל ומעטפת חוץ עץ. המרכז תוכנן ועוצב בשיתוף אדריכלית גנים ואדריכל רישוי. משרדנו טי... -
רשת אופנה מובילה
9.02.17פיתוח קונספטואלי והדמיות לאחת הרשתות האופנה המובילות. תכנון ועיצוב חלל החנות באחד הקניונים במרכז הארץ. דגש על הזרימה הנכונה בחלל, כמות שטח המידוף והצגת הפריטים נכונה ונוחה. -
קרניז דקורטיבי
23.09.16קרניזים דקורטיביים הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.בעבר, קרניזים דקורטיביים היו בשימוש במבנים ציבוריים, בבתי מלון ובבתי קפה, היום אפשר לראות קרניזים גם בבתים פרטיים.פרופילם דקורטיבים מוסיפים אופי וצורת גימור מיוחדת יותר ,הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.נוסף על היופי של הקרניז הדקורטיבי, הקרניזים מהווים גם פתרון להסתרת כתמים ופגמים בדרך מקורית ואסתטית לשיפוץ יוקרתי אך לא יקר.הפרופילים הדקורטיביים מגיעים היום בכל צורה ובכל סוג:... -
הרצון להתחדשות
1.04.16האביב שמגיע מעורר רצון להתאים את עצמנו להתחדשות ולהתרעננות סביבנו והרצון לנער מהבית את אפרוריות החורף שחלף, לפתוח חלונות ולהכניס אווירה חדשה לחלל.הרצון להתחדשות מגיע כמו עונות השנה , פתאום מתעורר החשק לשינוי .זה הזמן להוציא מהבית פריטים היוצרים עומס בחלל, לרענן את הבית , לשנות ולהכניס גוונים חדשים.גם בתקציב צנוע יחסית, מבלי לשבור ולהזיז קירות, לפרק ריצוף ואריחים קיימים ושאר הליכים דרמטיים, ניתן ליצור בחזות החלל הביתי שינוי מרענן. בשינויי של מיקומ... -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16מיוחד לט"ו בשבט: איך מעצבים חנות של פירות יבשים?פעם קנו פה פירות יבשים, תבלינים ופיצוחים בעמידה בתור על המדרכה ברחוב והיום, בזכות עיצוב מחודש בהשראת הסרט "אדונית התבלינים" חווית הרכישה הפכה קולינארית ואנינה"המטרה ליצור מעיין שוק קטן ונגיש ללקוחות" - מציינת האדריכלית סיגל זכאי (צילומים: איתי סיקולסקי) מסעדה, מועדון או אפילו חנות אופנה שמעוצבים באופן מושקע, יצירתי, עם קונספט מנחה ולפעמים באמצעות מעצב נחשב ומוכר בענף, הפכו לדבר שבשגרה. מיותר ... -
אביזרי תצוגה ממותגים
11.03.12בדף זה העלתי מבחר של אביזרי תצוגה ממותגים שתוכננו ויוצרנו עי הסטודיו. אביזרי התצוגה, האיבזור והסטיילינג הם חלק בלתי נפרד מסביבת המכירה, הם מספרים את סיפורו של המותג,מדגישים את יתרונותיו על פני מוצרים מתחרים,ומעצימים את חווית הקניה. בחנות קמעונאית, לא ניתן כמעט להפריד בין הארכיטקטורה לבין הריהוט ואביזרי התצוגה. -
עיצוב חנות -"חנות קפה" רחובות
23.03.14לאחר כעשרים שנה עמד בדיוק באותו המקום חנות קפה שמכר פולי קפה ללקוחות פרטיים.. עיצוב החנות החדש כלל הגשת סקיצות רעיוניות, בניית תקציב, מציאת אנשי מקצוע, ליווי תהליך הבנייה ורכישת ציוד נלווה. בסופו של התהליך היה זה יום מרגש שפתחנו את החנות וריח הקפה עלה לאוויר ואנשים החלו לזרום פנימה, תוך חיוך על הפנים והעלת זכרונות.. שנה וחצי מאוחר יותר .. דלת החנות לא נסגרת לרגע.. לא רק שקפה זה דבר מאוד ממכר ..אלא שהלקוחות מאוד נהנים להיכנס למקום צבעונ... -
הכניסה הביתה
11.03.16כאשר אנו נכנסים הביתה קורה לנו משהו רגשי – אנחנו עוברים מהעולם שבחוץ לתחום הפרטיאישי שלנו. עוברים ממקום בו אנחנו פגיעים – אל מקום המגן עלינו .בעבר, כשהסכנות בחוץ היו רבות עוד יותר, כניסה לבית הייתה בעלת חשיבות מרובה.הכניסה לבית סיפקה גם הגנה ממשית בפני אויבים ובפני פגעי מזג האוויר .שני האספקטים – הרושם והגנה – הביאו לכך שהכניסה לבית הייתה מודגשת וחשובה.אזור זה תוכנן ועוצב בקפידה רבה -שדירות עצים ארוכות, גינות קדמיות מרהיבות, מדרגות מרשימות, דלתות... -
שם המשחק: אווירה.
8.05.16הרעיון התכנוני ליצור אזורים בעלי אופי עצמאי אך צירופם יחד ייצור זרימה נוחה למגורים.זה בא לידי ביטוי בשימושי החומרים, הצבעוניות ושילובם שיוצקים עניין ויזואלי משתנה ברחבי החלל.כגון השימוש באבן, זכוכית, עץ , סוגי מתכות , גבס וכו'...הצבעים והטקסטורות שנבחר ( גווני צבע, טפטים...) מוסיפים עומק לחלל ומחלקים אותו בצורה טבעית , כך שכל חדר או פינה בבית מקבל את האופי הייחודי שלו.כמובן שזה בא לידי ביטוי גם בתכנון התאורה, במשחקי אור וצל, אור טבעי ותאורה מלאכו... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12...רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא נמצא, ויוצר הקשרים אינטואיטיביים בראשו של הלקוח הפוטנציאלי.הקשרים אלה יכולים להוות מכשול או ליצור הזדמנות עבורך.לכל עסק קמעונאי בקרבתך ,יש פוטנציאל לעז...