חיפוש - חדשות , מאמרים , קטלוגים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חנות מסחרית |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
למה פינות השראה חשובות בעיצוב חנויות?
15.03.18...גרלי מתצוגת החנות אך יש לה בהחלט מאפיינים שונים, המטרה של פינת ההשראה להשתמש במוצרי החנות ובעזרת קומבינציה שלהם לצור פנטזיה מסחרית לקהל המבקרים, כך לדוגמה אם המוצר הנמכר הוא מיטה אז בפינת ההשראה נדאג להוסיף סדינים, חיפוי קירות מתאים לאווירה, תאורת אווירה ואקסיסוריז. מטרת פינות ההשראה ללא ספק הגברת המכירה דרך יצירת פנטזיה לקהל המבקרים. עיצוב חנות מסחרית חייב לכלול עיצוב פינות אווירה, שימוש במוצרי הלקוח ליצירת פנטזיה וכך הגדלת המכירה 'המכנית'. -
אביב גפן, איקאה וביקורת אדריכלית
11.03.12בתכנית The Voice השווה אביב גפן את המתמודדים לרהיטים, את הנבחרת שלו לספת קטיפה ירוקה ומיוחדת, ואת הנבחרת של רמי ל"איקאה". האם ההשוואה לאיקאה היא עלבון? האמת היא שהוויכוח הזה מלווה את תולדות העיצוב מראשית המהפכה התעשייתית.ראשית, כדי להבין למה בדיוק התכוון אביב גפן בכינוי "איקאה" צריך לראות את העולם דרך העיניים שלו. אביב הוא היפסטר טיפוסי, מונח שגם אני לא הכרתי עד לפני כשבוע אבל יושב עליו כמו כפפה. הנה התיאור של היפסטר כפי שרואה אותו בלוג "הציווי ה... -
איך להרוג את באר שבע ב 55 דקות
17.08.12אז הנה הגיע סוף סוף החלק שבו אני יכול להתחיל ולהגדיר את ההבדלים בין התפיסה העירונית הדינמית לתפיסה העירונית של עמותת מרחב. זה הולך להיות קצת טכני, תרחיקו את הילדים. למי שלא קרא את המאמרים הקודמים בסדרה אני אחזור לרגע על שתי הנחות יסוד פשוטות. הראשונה – ספקי המוצרים והשירותים נוטים להצטופף ולהתמקם אחד ליד השני. חנות נעליים לדוגמה תעדיף להתמקם בקרבת חנויות נעליים אחרות, מערכות עיתונים יעדיפו להיות קרובות זו לזו, חברות הי-טק יעדיפו להתמ...