חיפוש - תגובות , סימבולים / בלוקים , חדשות , משאבים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , כלי תחבורה |1| - דף 6
לא מצאת? פשוט חפש.
- 
	                
	                      מכוניות בתלת ממד2.09.07שברולט ונטרה, סיטרואן קסרה, קדילק. תלת ממד להדמיות. Chevrolet Venture Citroen Xsara Cadillac CTS הסיטרואן בונבון, תאמין לי. הייתה של אחותי ובעלה בגלל זה הרשיון לא על שמי. כן, הוא רופא. היא בקושי נסעה איתה, רק לגן לקחת את הילדים וחזרה. מה פתאום? שום תאונה. הצבע של הדלת קצת שונה כי חנתה הרבה באותו מקום והשמש קצת שיזפה את זה. אתה יודע מה, אתה נראה לי בחור נחמד. בשבילך - 42.
- 
	                
	                      לצופף את הערים ולספק תחבורה למרכז27.07.11אלה הפתרונות שמציעה עמותת מרחב למצוקת הדיור המרימה את גל המחאה הנוכחי. בבלוג של העמותה פורסמו שני מאמרים המפרטים את הצעדים שצריכה לבצע הממשלה לדעתם. מרחב הוא הארגון היחיד בישראל כיום המתמקד בשינוי הסביבה העירונית ופועל לפיתוח מדיניות וכלים ליצירת שינוי. במאמרים מצטרפת התנועה למחאה הציבורית על מצב הדיור במדינת ישראל וטוענת שהמצב אליו הגענו, של מחסור בדיור סביר בערים בישראל, נובע מכישלון מערכות התכנון לאורך שנים. המאמר מנתח את הסיבות שהובילו למ...
- 
	                
	                      רכבת קלה14.07.07קובץ אוטוקד, רכבת קלה, לחזיתות. להוספה לכל קובץ שמוגש לעירית תל אביב
- 
	                
	                      התחנה האחרונה בקו17.02.13מיכאל יעקובסון יוצא לסיור בתחנות המרכזיות של אגד ושואל האם ישראל מוכנה לוותר עליהן. בכתבתו ב Xnet הוא עובר בתחנה בעפולה ומשתמש בה כסמל למה שהתרחש גם בערים אחרות. תחנות האוטובוס הפכו עם השנים ממוקד תחבורתי ועסקי למפגע ולבסוף לפיל לבן ונטוש."הוויתור על תחנת אוטובוס בתוך העיר הוא מהלך משמעותי", כותב יעקובסון. "האם ראשי הערים מבינים מה הם עושים? (...) את התושבים שאינם מחזיקים ברכב פרטי וייאלצו לשלם יותר בזמן ובכסף כדי להגיע לתחנה המרכזית, זה בוודאי ...
- 
	                
	                      מתקן חניה חצי אוטומטי19.11.11שרטוט דו ממד בתוכנית של מתקן חניה למכוניות. המתקן אינו מצריך בור ומתאים מאד למרתפי חניה. המתקן חוסך משמעותית בעלוית הבנייה. המידות המינימליות הנדרשות למתקן: גובה 3.30 מטר, רוחב 2.50 לרכב, אורך 5.25 מטר.
- 
	                
	                      מכפיל חניה חצי אוטומטי במגבלת תקרה בגובה 2.20 מטר20.11.11חתך צד במתקן להכפלת חנייה. המתקן מכפיל את מקומות החניה עם גובה תקרה של 2.20 בלבד! עומק הבור 1.75 מטר. הרוחב הנדרש 2.50 מטר לרכב ואילו האורך המינימלי הוא 5.25 מטר.
- 
	                
	                      מתקן חניה עם בור של קלאוס גרמניה7.11.12חתך צד, דו ממדי המציג מתקן חניה עם בור של קלאוס, ללא תלות בין רכב לרכב. גובה התקרה הנדרש 3.25 מטר, עומק בור 1.70 מטר. הרכבים חונים בצורה אופקית.
- 
	                
	                      הכנס החמישי לתחבורה ותשתיות20.05.16הכנס בסימן "עם הפנים לפריפריה" יתקיים במלון חוף התמרים בעכו, צפויים להשתתף בו למעלה מ500 איש והנושאים שישולבו בו יעסקו בתחומי הנדסה מגוונים של עולם התנועה, התחבורה, הכבישים והתשתיות. בכנס יתארח Eng. Concilla Pizzarotti מחברת SYSTRA, אשר שימש כמנהל פרויקט לתיכנון מכלול תחבורתי מקיף בעיר JEDDAH, הכולל מערכות רכבת כבדה, קלה, מטרו ומערכת תומכת. במסגרת הכנס תתקיים תערוכה מקצועית של חברות מובילות בתחום ההנדסה והתשתיות, ולצידה תערוכת פוסטרים של סטודנט...
- 
	                
	                      ועידת ישראל לנדל"ן,תשתיות ותחבורה 20161.03.16פסגת הנדל"ן, ועידת הנדל"ן של גלובס, תתקיים ב-2 במרץ במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. הועידה משמשת במה לשיח אפקטיבי של מקבלי החלטות, אנשי עסקים ובכירים במשק. הוועידה מעלה על סדר היום את האתגרים והנושאים שבלב ענף הנדל"ן, המשפיעים על השוק ועל כל אזרח בישראל. הוועידה תציב השנה במרכז את "המהפכות שבדרך", על רקע ציון שנה לבחירות ולהקמת הממשלה, ותסמן את התחזיות בענף לשנת 2016 בהתאם לצעדים שהתחילו להבשיל בשטח. בועידה יתארחו שרים, אנשי עסקים ודמויות מ...
- 
	                
	                      החוליים של מערכת התחבורה29.01.12יום שני, 6 פברואר 2012, 18:30מתנ"ס הדר טבריה 15, חיפה מפגש פורום חיפה הבא ב 6.2. יתקיים יעבור דוד מהלל מ"תחבורה היום ומחר" מפגש בנושא תבורה ברת קיימא: מהם החוליים של מערכת התחבורה וכיצד ניתן לפתור אותם?דוד מהלל לקח חלק בקבוצת שדנה בתחום התחבורה בדו"ח ספיבק. במסגרת מסקנותיה ביקשה לשים את הדגש בתחום התחבורה על נגישות במקום ניידות. ניתן לצפות במסקנות מן הדו"ח באתר של ארגון "תחבורה היום ומחר" - - - - - - - - - - - - - - - - - - ...
- 
	                
	                      פרט אבן שפה5.11.23פרט אבן שפה להנדסה תחבורה/כבישים
- 
	                
	                      מן שנער יתכננו את באר שבע8.08.11חדשות Xnet מגלות שמשרד מן - שנער נבחר לתכנן את תוכנית המתאר לעיר באר שבע לשנת 2030. מן-שנער זכו במכרז בפער קטן מאוד מול המועמד שהגיע למקום השני – אדריכל דורון צפריר. במכרז התמדדו עשרה צוותי תכנון, שכל אחד מהם הובל על ידי אחד מבכירי המתכננים בישראל וכלל יועצים ממקצועות שונים - כלכלנים, אדריכלים, אדריכלי נוף, אנשי מחשוב, מהנדסי תחבורה, מהנדסי תשתיות, סוציולוגים ועוד. המתמודדים האחרים במכרז היו נעמה מליס, עדנה לרמן, אריה רחמימוב ודוד גוגנהיים ו...
- 
	                
	                      עירוניות היא לא אופציה - היא הכרח קיומי6.06.12תחת הכותרת "מהפיכת עיור חדשה" מציג מאמר בדה-מרקר את העמדה המוצגת במסמך חדש של המשרד לאיכות הסביבה. בחלופה למצב כיום מוצע במסמך ליצור מטרופולין אחד - רצף אורבני המתחיל בבאר שבע ומסתיים בנהריה. "לא מדובר ברצף בנוי בלתי פוסק" מסביר אדריכל דן סתיו מראשי הפרויקט, "אלא חוליות־חוליות על רצף של תחבורה".קשה לשפוט מסמך כזה דרך מאמר בעיתון אבל לפחות אחד מהם לא מובן במיוחד - מה בדיוק האלטרנטיבה המוצעת ובמה היא שונה מהמצב כיום? אם הממשלה מחליטה לחזק מבחינה תח...
- 
	                
	                      הקרב על המדרכה6.01.14"השיפוצים של רחוב סוקולוב בהרצליה, היו צעד אמיץ – או טיפשי, תלוי איך מסתכלים על זה, ובמסגרתם נהפך הרחוב הקיים, עם שני נתיבי נסיעה לכל כיוון וחניה משני צדיו, לכביש חד סטרי בעל נתיב נסיעה אחד, ולצדו מדרכה רחבה שזכתה לעיצוב מחדש."קשת רוזנבלום מביאה בפנינו את הדילמות והאינטרסים, שלא מאתמול מנהלים לנו את המרחב הציבורי העירוני- ובעצם את החיים. הפזמון תמיד חוזר והפתרון שלו חייב להיות תחבורה ציבורית איכותית, לצד דרכי גישה נוחים לאופניים והולכי רגל."הדילמ...







