חיפוש - פרטי בנין , סימבולים / בלוקים , מאמרים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , לוח עבודות לביצוע , תכנון בית |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
- 
	                
	                      עיצוב בגבס28.05.11היום יותר מבעבר גדל מאוד השימוש בכל ענף לוחות ומוצריי הגבס השונים. מעבר להקמת פרויקטים רבים בהם משתמשים קבלני הגבס לבניית מחיצות גבס או מה שידוע בלשון העם "קירות גבס" גדל מאוד התחום של עיצוב בגבס. כל תחום ה – עיצוב בגבס שונה מאוד מתחום הבניה במחיצות גבס. בניה בגבס מאופיינת בהקמת תקרות או/ו קירות גבס הנבנים לפי התקן הישראלי (מכון התקנים) ובניה איכותית מסוג זה היא כזו שקבלן הגבס משתמש בחומרים תקניים : מחיצות הגבס, פרופילים, דיבלים וברגים, סרט...
- 
	                
	                      בניית תקציב בניה7.03.116 נקודות לתכנון תקציב בניה כולם מדברים על התכנון. כמה חשוב תכנון נכון של ביתנו, כשבסופו התוצאה תהיה מושלמת. אבל עם יד על הלב: מי מאיתנו לא רוצה או חולם בסתר ליבו פשוט להגיע לתוצאה - להיות שם ! ליהנות מכל התהליך של בניית בית, להימנע ממשברים, חרדות, בעיות של ניהול התקציב... העניין הוא שבמציאות כמו במציאות, תשוקה ורצון לא מספיקים כדי לקטוף את פירות ההצלחה. תקציב בניה הוא לא תקציב כללי, שהנתונים בו תלושים משלבי בניית ביתנו. תקציב בניה חייב לה...
- 
	                
	                      הערכת תקציב לשיפוץ19.12.11סגרת התקציב תהיה הבסיס לכל היקף הפעילות של הפרויקט לכן כדי להשיב על שאלה זו עליכם לבחון היטב מהו הסכום הזמין העומד לרשותכם או אפשרויות מימון חיצוניות אשר תוכלו לעמוד בהן.בשונה מתהליך בניה תהליך ביצוע שיפוצים לעיתים כרוך בתוספות ושינויים כתוצאה מעבודות לא צפויות שנחשפות בעיקר במבנים ישנים .תוספות אלו ישפיעו על חריגה בהוצאות ,במועד סיום העבודה ואכלוס הדירה או לחלופין הארכת תקופת השכירות במקום המגורים החלופי.טיפ :כדי להיערך ולהימנע מ"הפתעות" לא נעימ...
- 
	                
	                      הדמיות ממוחשבות וסרטי תדמית כדרך שיווקית לאדריכלים12.08.12לא צריך להיות כוכב עולה בשמי ענף השיווק כדי לדעת כי פעמים רבות האלמנט החזותי יכול לקבוע את מידת ההצלחה, או את מידת הכישלון, של פרויקט שיווק למטרת קידום עסקים. למעשה, מדובר על גישה אשר מושרשת היטב בתרבות שלנו, ואשר באה לידי ביטוי במשפטים מוכרים כמו "תמונה אחת שווה אלף מילים" ו"אני אאמין בזה כשאני אראה את זה במו עיני". הכל נכון אבל כיצד אדריכלים ומעצבי פנים יכולים להשתמש בהדמיות ממוחשבות וסרטי תדמית כאמצעי לשיווק שירותיהם? מה תוכלו לעשות בעזרת הדמי...







