חיפוש - שונות , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , סביבת עבודה , עיצוב משרדים |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
- 
	                
	                    
                    
	                    עיצוב משרדים
31.12.17...ובי תפוקה פר עובד, חברות ההייטק הביאו איתן גישה שונה לחלוטין. חברות אלו היו אולי הראשונות להבין שחשוב לפתח את היצירתיות והדמיון של העובדים על מנת לקבל תוצאות טובות יותר מעבודתם. אחד הכלים שמצאו היה השימוש בעיצוב על מנת ליצור סביבת עבודה אשר נותנת השראה ומוטיבציה ומאפשרת לעובדים לפרוח וכך בסופו של דבר לתרום להצלחת החברה. חברות ההייטק מאז ומעולם גילו פתיחות גדולה וחשיבה מחוץ לקופסה; חשיבה אשר מתבטאת לא רק בתחום העיצוב. חברות ההייטק הן סמל לחדשנות ו... - 
	                
	                    
                    
	                    עיצוב משרדים
22.01.18ישנם אנשים שחושבים שאין צורך בעיצוב משרדים, פשוט שמים כמה כיסאות, שולחנות עם עמדת מחשב וארונות לאחסון מסמכים. לא… ממש לא! מהו בעצם משרד? משרד הוא סביבת עבודה בה העובדים נמצאים שעות רבות במהלך היום, זמן בו עליהם לעשות את עבודתם תוך כדי שיתוף פעולה הרמוני עם הקולגות למשרד – זהו צורך עסקי. כמו כן משרדים רבים מאחרים לקוחות ושותפים עסקיים לצורך קבלת החלטות על שיתופי פעולה וסגירת עסקאות. אלו הם הדברים הבסיסיים של משרד, כמובן שישנו שוני בה... - 
	                
	                    
                    
	                    הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11עיצוב סביבת העבודה אינו חייב להיות רק יפה לעין, אלא צריך להיות מחובר למותג, לערכי המותג וניתן להעביר באמצעותו מסרים שיווקיים וליצור תחושת הזדהות של העובדים בחברה. סביבת עבודה מעוצבת, נעימה לעובד, מחזקת את התחושה שכף לבוא לעבודה. כאשר העיצוב הינו גם תדמיתי, מועצמת תחושת ההזדהות של העובד עם החברה וערכיה וכן האמון בהצלחתה. תחושה זאת תורמת להעלאת רצונו ומוכנותו של העובד להיות נאמן לחברה ולהשקיע זמן ומחשבה, ואף לשמש כשגריר עבורה. כאנשים, אנחנו... - 
	                
	                    
                    
	                    המשרד הוא הבית המגניב החדש!
16.11.16...מובילות היום במשק הבינו שאם מקום העבודה הוא הכי מגניב, כייפי, פאנקי והכי דומה לבית שאפשר, העובדים יהיו בו הכי מרוצים ונגזרת ישירה מכך –הכי פרודוקטיביים. עד לפני כמה שנים, שטרנד המראה הלבן והנקי היה שולט ניסו כולם לייצר סביבת עבודה שמשדרת יוקרה, מינמיליזם ובידול. הדבר יצר חללי עבודה סטריליים, קרים, מנוכרים לעובדים ולאורחים של אותן חברות וכתוצאה מכך גם רמת הקשר של העובדים עם החברות והמותג שהן מייצגות הייתה מאוד ירודה. במבט מפוכח – ... 







