חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , חנות , עיצוב אולם תצוגה |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
טאטמי ישראל - עיצוב אולם מכירה
10.11.15הטאטמי הינו ריצוף יפני מסורתי המורכב מאריחים מלבניים גדולים, העשויים קש אורז דחוס ועליהם מתוחה מחצלת עדינה. האריחים משמשים כריצוף מסורתי ביפן במשך אלפי שנים, ולהם מראה, תחושה וניחוח יחודיים. בחרנו בעיצוב אולם תצוגה בקווים נקיים בהשראת האסתטיקה היפנית, אשר מהווה רקע שקט ומאוזן לתצוגת המוצר. בחלל הכניסה מוצבים מטבחון, דלפק מכירה ופינה לחליצת נעליים. בחלל התצוגה פרוסות מחצלות הטאטמי באופן מסורתי ומכתיבות מקצב מאופק ואסתטיקה גאומטרית. מחשבה רבה... -
טיפים לעיצוב אולם תצוגה
23.11.17... מלא מגע-אפשר ללקוח שלך אינטרקציה ומגע עם המוצר ככל שיחוש אותו כך יוכל להתחבר אליו יותר ….אולם תצוגה נועד לתת ללקוח את המגע והחיבור עם החומר .המוצר צריך להיות נגיש ללקוח .הקל על הלקוחות כדי להחליט על רכישות ברחבי החנות.מתן נייר ועפרונות כדי שיוכלו לרשום מספרי פריטים ללא צורך לשאת מוצרים ולהתהלך איתם בחנות ,ומשם איסוף ע"י מספרם הקטלוגי ממוכרי החנות בקופה ….דבר שנעשה לדוגמא באיקיאה וחוסך המון ללקוח .ויוצר מכירה נעימה ונוחה... -
מיקומם של מתקני תצוגה כחלק מהחשיבה והתכנון הראשוני
9.05.18מתקני תצוגה ואביזרי מסחור חזותי הם המוצרים המשלמים של כל פרויקט אדריכלי עסקי הכולל בתוכו חללים ללקוחות ולמבקרים,. פרויקטים כאלה כוללים עיצוב ותכנון, אולם תצוגה, חדר המתנה, חנות, משרד בו יש קבלת קהל, מרכז שירות, מוזיאון, מוסד ממשלתי או רשות, בית חולים ומרפאה, ולמעשה כמעט כל חלל ציבורי. אדריכל אשר אחראי על פרויקט מסוג זה. מומלץ כי ידע היטב את מגוון מוצרי המסחור החזותי הזמינים ללקוח. בקיאותו של האדריכל במוצרים משלימים אלו של הפרויקט הינה תוספת של ע... -
חנות קונספט לריהוט וספות
18.06.15תכנון ועיצוב חנות קונספט בת״א (ידידיה פרנקל) אולם תצוגה מרשים המיועד למכירת ספות ורהיטים. המקום משלב מחסן, איזור תפעול, ומתפרה שמציגה שקיפות לעבודה המתרחשת בתוך המקום. בהתחשב לאיזור המאפיין מסחר תחרותי, היה צורך בשימוש באלמנטים גדולים ובחומרים קונטרסטים על מנת לייצר אינטראקציה עם הרחוב. -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12...ברים:מיקום מיקום ומיקום ההבדל בין בחירת מיקום גרוע לבחירת מיקום טוב, יכול להיות ההבדל .בין כישלון עסקי לבין עסק משגשג ומצליח .גם אם תשקיע בעסק בשירות ובמוצרים איכותיים ,לא תוכל לקטוף את .הפירות ללא קונים שיגיעו בסופו של דבר לחנות.מיקום גרוע יחבל בכל ההשקעה והמאמצים .לכן ,לפני שאתה סוגר חוזה שכירות ,חקור את האזור בצורה מקיפה .ואסוף נתונים שיעזרו לך להגיע להחלטה נבונה.מי קהל המטרה שלך?אל תתבלבל לחשוב שתנועה רבה משמעה קונים רבים .קמעונאים רבים רוצים...