חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , עיצוב חנויות , צבעי |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פרויקט עיצוב חנות תבלינים וטבע
2.05.22... העיצובית החדשה שיצרנו למותג. מבחינת פלטת הצבעים, הקונטרסט הוא בין צבעי העץ החזקים לבין חומריות עדינה של אפור מעושן ונגיעה של צמחיה ירוקה ורעננה וצהוב עז. שילבנו שני סוגים של ריצוף, ריצוף פורצלן דמוי פרקט וריצוף מצויר עדין. הלכנו עד הסוף בבחירות של הריצוף, של החיפויים. שילבנו צורניות של קשתות, וטקסטורות מחוספסות, ולא חסכנו בפרטים. סוגי התאורה משתנים מאחר וישנם כמה מפלסי תקרה, מה שמייצר עניין ועומק מבחינת האור המלאכותי והטבעי שנכנס מבחוץ. -
FREEZER גלידת שף
8.05.17...ברמת גן. בפעם זו, הצטרפה לפרויקט המעצבת ליטל אופיר. שתי המעצבות שחברו לעבודת עיצוב סניף זה, התבססו על העקרונות שהנחו את עיצוב הסניף הראשון ולבקשת היזמים חזרו והדגישו את הזהות העיצובית והמיתוגית של הסניף הראשון.. הן שילבו את צבעי המותג (אדום פטל) ושמרו על צבע הרקע האפור שנועד לתת קונטרסט אל מול שלל צבעי הגלידות המתוקים. הדגשת הקונטרסט שבין הצבעים נעשה באמצעות בחירת חומרים לא שגרתיים מתחום התעשייה, וכך נוצר קו עיצובי בסגנון תעשייתי למקום. כדי ליי... -
טיפים לעיצוב החנות
23.11.17בכניסה לחנות : הדבר הראשון שהקונים יבחינו בו בתוך החנות שלך היא חבילת העיצוב שלך…אנו אומרים החבילה כי כל האלמנטים – קירות, ריצוף, צבעים ראשוניים מבטא, fixturing.צבע פסים קיר, וכו ', חייבים לעבוד יחד כדי לספר סיפור אחד.ישנם שני סוגים של צבעים המשמשים בעיצוב החנות: צבעים ראשוניים (נייטרלים) וצבעים משניים (צבעים מודגשים מודגשים).צבעים ראשוניים משמשים 80 אחוז של העיצוב בחנות כדי ליצור אווירה נינוחה ללקוחות החנות.צבעי הדגשה משמשים 20 א... -
"שאבי שיק"
12.02.15...ים בשילוב של חומרים שונים, עומס של טקסטורות והרבה פריטים מיושנים או בעל מראה מיושן שנבחרו בקפידה. צבעי הבסיס הם לבן, שמנת, קרם עם נגיעות של צבעי פסטל.לסגנון יש גם מחשבה אקולוגית שדוגלת במחזור של רהיטים קיימים ושימוש חוזר של חפצים ( באווירת שוק הפשפשים, חנויות יד שנייה ומכירות חצר ) בנוסף יש גם מחשבה על הערך ההיסטורי והסנטימנטלי של החפצים.כל הגורמים האלה יחד יוצרים סביבת חיים נוחה , נעימה וביתית שעושה חשק לחלוץ נעלים ולהתכרבל על הספה עמוסת הכריות. -
עיצוב משרדי "טופ תיק"
18.06.14...שה הפנים של המשרד. הוא הרושם הראשוני, מכיוון שזהו האזור שמקבל את פניו של הלקוח. המטרה היתה לעצב את אזור הקבלה של המשרד בצורה מרשימה ונעימה, ולא פחות חשוב מכך, בצורה שתשדר ללקוח את תדמית המשרד ואת מהותו. לצורך העיניין נבחרו צבעי הלבן והצהוב ,צבעי המותג הרעננים להעברת המסר התדמיתי תוך שילוב בחיפוי רצפת פרקט בגווני אפור לבן. 2.חדר הישיבות: גם חדר הישיבות, כמו אזור הקבלה, הינו איזור שלקוח מבחוץ נחשף אליו. לכן היה חשוב לעצב את חדר הישיבות בצור...