טיפים לעיצוב החנות

בכניסה לחנות  :

הדבר הראשון שהקונים יבחינו בו בתוך החנות שלך היא חבילת העיצוב שלך…
אנו אומרים החבילה כי כל האלמנטים – קירות, ריצוף, צבעים ראשוניים מבטא, fixturing.
צבע  פסים קיר, וכו ', חייבים לעבוד יחד כדי לספר סיפור אחד.
ישנם שני סוגים של צבעים המשמשים בעיצוב החנות: צבעים ראשוניים (נייטרלים) וצבעים משניים (צבעים מודגשים מודגשים).
צבעים ראשוניים משמשים 80 אחוז של העיצוב בחנות כדי ליצור אווירה נינוחה ללקוחות החנות.
צבעי הדגשה משמשים 20 אחוזים של העיצוב של החנות כדי להפוך אותה לפופלארית. חישבו  על צבעים המבטאים תשומת לב.

חלוקת החנות  ,LAYOUT /פריסה
חלוקת  החנות מושפעת מהצורה והגודל של רצפת המכירה, אך המטרה המשותפת היא לחשוף את הקונים למוצר ולהשיג זרימת תנועה מקסימלית.
ישנם שלושה חלוקות שבהם משתמשים לרוב על מנת לעצב את החנות .הידועים בשמות : פריסת רשת,פריסת לולאה (מסלול המרוצים) ופריסת זרימה חופשית

פריסה רשת
עיצוב המקביל לקירות, כך שלרוב הלקוחות יתפסו עגלת קניות ויחלו ללכת   בפינה הקדמית בין  המעברים.
בפריסת רשת קל לקנות כי הם היא  בעלת  קווים  נקיים  לאורך החנות כולה.
יתרון נוסף: רשתות מאפשרות חשיפה מקסימלית לסחורות  קצה . פריסות רשת ניתן למצוא בחנויות מכולת, אבל תוכלו למצוא אותם גם מנוצלת בחנויות בעלות מוצרים רבים  לדוגמא חנויות למוצרי בית  .
 פריסת לולאה ( מעבר ראשי)
המעבר  הראשי   מוגדר בבירור ע"י  מעגלים דרך החנות כמו מסלול מרוץ.
מיקום קבועה בפריסת לולאה שונה בחלקים שונים של החנות: הגופים ההיקפים רצים מאונכים לקיר, והמרכזים במרכז הלולאה ובמקביל לקירות הצדדיים.
בפריסה לולאה הקונים ,בדרך כלל יזרמו ימינה ויעברו במעלה ובמורד המעברים בצורה מתפתלת.
פריסות לולאה מציעים חשיפה מקסימלית למוצר משום שהקירות ההיקפיים חשובים בדיוק כמו קירות הקצה – הפריסה מובילה את הלקוחות לקיר בכל פעם שהם יורדים במעבר.
פריסה זרימה חופשית
זרימה  חופשית  מאפשרת  יצירתיות .בפריסה זרימה חופשית, אין מעברים מוגדרים או קווים ישרים.
במקום סדר מצרכים… סחורה חדשה בכל צעד ושעל. פריסה בעלת   הזדמנויות רבות .

נתחיל לעצב :

תחילה דרושה תוכנית   של החלל   תוכנית שנוכל לימדוד לבד או להעזר במודד מיקצועי   …..
לאחר שיש לי תוכנית  מסודרת עם מידות ואני מבינה את החלל    אני יכולה להתחיל    לקבוע את בחירת הפריסה ואת המיקומים המתאימים למחלקות ולסחורה.
ועכשיו   נתחיל   לסדר   את החנות …..
אך ליפני שנתחיל לסדר אזהרה קטנה
אל תתאהב במוצרים  של החנות,  זכור כי המטרה האמיתית של הסידור   fixtures שלך היא מכירת  סחורה…..
המיקום הקבוע  של המוצרים   יהיה תלוי בבחירה שלך ובפריסה.
שאל את עצמך תמיד  :
האם שני לקוחות או יותר יכולים להסתכל בנוחות על אותו מוצר?
אם ללקוחות אין מספיק מקום בחנות, הם לא יכולים לקנות.
חשוב על תנועה   וחשוב על מרחקים  .
העזרת בנייר פרגמנט שקוף שעליו תצייר ותקשקש החלטות    ותסדר את החנות  ……
אגף הנכס הקדמי
אזורים מסוימים של רצפת המכירות שלך חשובים יותר ,מאחרים.
תחשוב עליהם כמו  הנדל"ן העיקרי….
כאשר הקונים חוצים את  הדלת הקדמית, הם צריכים להיות מוקפים  בסחורה שתגרה את העין,זה אינו  המקום עבור דלפקים או אזורי שירות אחרים.
שים לב !!!!

אזור הלחץ
אזור הלחץ  יהיה תלוי בגודל של רצפת המכירות שלך .

טיפים לעיצוב החנות>מטרתו היא לתת לקונים הזדמנות לעבור לחוות את  כל המוצרים במגרש  החניה שלך
התנועה בחנות שלך  צרכיה להיות פתוחה, מזמינה  וקלה לניווט.
חנות  עם מעבר תנועה קל ……..פסי האטה רק מעבר לאזור הלחץ ,הוא המקום שבו אתה שם אביזרים  הידועוים  בשם  bumps. ( להאט את הלקוחות) לתפוס את תשומת הלב של הלקוח  ולהציג את המוצר בדרך אחרת , ומגניבה  למכירה בחנות …
פנייה ימינה קדימה!
כאשר  אנחנו נוהגים – יש לנו נטייה לפנות ימינה .וכשאנחנו נכנסים לחנות. תשעים אחוזים מהלקוחות יעשו זאת מיתוך הרגל ,ולכן חשוב שהסחורה באזור הזה תמוקם בצורה נכונה תוך חשיבה על התנועה של  הלקוח …
אם החנות שלך ממוקמת  במדינה שנוהגת בצד שמאל של הכביש, אז הנטייה שלהם  תיהיה לפנות שמאלה פעם אחת בתוך החנות, אז רק להפוך את החשיבה שלך!
קיר כוח יראה כאשר  תעבור את   הדלת  הקדמית ותעצור בדיוק באזור הלחץ, ותביט ימינה. הקיר שאתה רואה נקרא קיר כוח וזה עוד אחד מאותם אזורי מפתח,  merchandisingזה בונה תפיסה.
שימוש באיזור זה למוצרים בסיסיים הינה  טעות.
שים את הרגל הטובה ביותר קדימה באמצעות קיר כוח שבו תהציג מחלקות חשובות, פריטים חדשים ועונתיים.

הקופה שלך צריכה להיות ממוקמת בנקודת עצירה טבעית בחוויית הקנייה:
הצד השמאלי של החנות, קרוב לחזית הוא בחירה טובה.

הדלפק ,הקופה  Checkout שלך צריכה להיות מתוכננן למכירה!

חמשת הכללים לקופה מוכרת …..

תן לקונים מספיק מקום כדי להשלים בנוחות את העסקה שלהם. יצירת תצוגה מעניינת של המוצרים מאחורי הקופה .. אתה רוצה שהלקוחות ימשיכו לקנות, אפילו בזמן ההמתנה לשלם עבור הרכישות שלהם. ודא כי חתימת המדיניות שלך הוא ידידותי, מזמינה ומנומסת .

4 .מלא את  את הדלפק עם  מוצרים   "אני צריך את זה!"
פריטים שתמיד  צריך  ,או ילד שתמיד ירצה ואמא תיקנה  לדוגמא : "צעצועים כמו" אמא, אני יכול לקבל כדור? "" לא ", אמא, אני יכול לקבל כדור? ""לא." "אמא, יש לי כדור?" איזה צבע אתה רוצה!?"

פריטים במלאי ….שהלקוחות צריכים, אבל לעתים קרובות תוך כדי קנייה עלולים  לשכוח, תחת הקופה . ואז כאשר הקופאיות שואלת  "האם מצאת כל מה שחיפשת היום?" והלקוח אומר "לא! שכחתי _____ אני אקבל את זה בפעם הבאה. "הקופאי יכול פשוט להגיע מתחת לדלפק לתפוס אותו – מיידית להוסיף אותו למכירה!

בפעם הבאה שאתה במכולת תפקוח עין על תצוגת  המוצרים הממוקמים ליד או במעברים. גופים אלה נקראים סחורת מאחזים, והמטרה היחידה שלהם היא לעודד רכישות דחף.

    סחורה המאחזים גורמת לקונה לעצור ולחשוב, "אני צריך את זה!"

הם מספקים את ההזדמנות מושלמת לסחוב סחורה באופן גדול. מחלקת חנויות מקפיצה את   המכירות שלה  על ידי טעינת המעברים במהלך החגים עם סחורת מאחזים.

 

  • כתובת:
    סטפן צוייג 18
  • אתר:
    הצג