חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , עיצוב חנויות , צבעי שמן |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פרויקט עיצוב חנות תבלינים וטבע
2.05.22עיצוב חנות תבלינים וטבע - התבלין התבלין היא חנות עם שורשים עמוקים בגדרה. עסק ותיק ומוכר, עם קהל אהוב ונאמן ששמח מאוד על השינוי וההרחבה של החנות. כשיוצרים שפה חדשה לעסק ותיק ישנה הרבה אחריות מצד אחד לכבד את ההיסטוריה אבל גם לשמור על מודרניות ועל חנות שתישאר עדכנית לעוד הרבה שנים. התבססנו על חווית השוק האותנטית בשילוב של ערכים של טבע, מקצועיות, שפע, עושר שמתבטאים בשפה העיצובית החדשה שיצרנו למותג. מבחינת פלטת הצבעים, הקונטרסט הוא בין צבעי ה... -
FREEZER גלידת שף
8.05.17במרכז העיר רמת גן, בלב רחוב ביאליק הותיק וההומה אדם, הוקם סניף שני לגלידת השף FREEZER "פריזר". הסניף הראשון הממוקם בגבעתיים, עוצב על ידי שמרית קאופמן, והיה זה אך נכון עבור היזמים להזמין את שמרית פעם נוספת לעיצוב הסניף שברמת גן. בפעם זו, הצטרפה לפרויקט המעצבת ליטל אופיר. שתי המעצבות שחברו לעבודת עיצוב סניף זה, התבססו על העקרונות שהנחו את עיצוב הסניף הראשון ולבקשת היזמים חזרו והדגישו את הזהות העיצובית והמיתוגית של הסניף הראשון.. הן שילבו את צבעי... -
טיפים לעיצוב החנות
23.11.17בכניסה לחנות : הדבר הראשון שהקונים יבחינו בו בתוך החנות שלך היא חבילת העיצוב שלך…אנו אומרים החבילה כי כל האלמנטים – קירות, ריצוף, צבעים ראשוניים מבטא, fixturing.צבע פסים קיר, וכו ', חייבים לעבוד יחד כדי לספר סיפור אחד.ישנם שני סוגים של צבעים המשמשים בעיצוב החנות: צבעים ראשוניים (נייטרלים) וצבעים משניים (צבעים מודגשים מודגשים).צבעים ראשוניים משמשים 80 אחוז של העיצוב בחנות כדי ליצור אווירה נינוחה ללקוחות החנות.צבעי הדגשה משמשים 20 א... -
"שאבי שיק"
12.02.15"שאבי שיק" הוא סגנון כיפי וקליל שמתאפיין באקלקטיות של חפצים עתקים וישנים או בעלי מראה מיושן.המושג שאבי שיק , נתבע בשנות השמונים על ידיי מגזין עיצוב אמריקאי. הוא סגנון שנולד מהסגנון הבריטי הכפרי אך הוא עדין ורך יותר ואפשר לומר אפילו נשי. המראה נוצר ע"י צורניות וקווים כפריים עם גוונים בהירים בשילוב של חומרים שונים, עומס של טקסטורות והרבה פריטים מיושנים או בעל מראה מיושן שנבחרו בקפידה. צבעי הבסיס הם לבן, שמנת, קרם עם נגיעות של צבעי פסטל.לסגנון יש גם... -
עיצוב משרדי "טופ תיק"
18.06.14חברת "טופ תיק " בעלת רשת חנויות ליבוא תיקי מותגים פנתה ל Studio Jules במטרה ליצור לה משרדים ייצוגיים .כחברה המיבאת מותגים בלעדיים היתה חשיבות לבעלי "טופ תיק" ליצור משרדים שייצגו את המותגים המיובאים לארץ. חשיבות גדולה בתהליך העצוב ניתנה להטמעת המיתוג הרישתי במשרדים בשני חללים מרכזיים: 1.אזור הקבלה: אזור הקבלה הוא למעשה הפנים של המשרד. הוא הרושם הראשוני, מכיוון שזהו האזור שמקבל את פניו של הלקוח. המטרה היתה לעצב את אזור הקבלה של המשרד בצור...







