חיפוש - משאבים , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , עיצוב פנים , עיצוב פנים חנויות |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
לבידו נהלל
19.12.15מרכז מבקרים רשת חנויות קוסמטיקה אורגנית לבידו. המרכז נבנה ע"ג תשתית רפת ולול ישנים ומורכב מחנות, כיתת לימוד, חצר קידמית ואזור הסבה מקורה בחצר אחורית הפונה לגן בוטני. ההשראה לעיצוב הגיעה מהמוצרים מרכיביהם וחיבורם לאדמה בתהליך התכנון ביקשנו לשלב בין חדש וישן לשמר וליצור התפתחות. מבנה הרשת הישן שומר והוסב לכיתת לימוד. הלול הישן הוסב לחנות ונבנה בבניה קלה, שלד ברזל ומעטפת חוץ עץ. המרכז תוכנן ועוצב בשיתוף אדריכלית גנים ואדריכל רישוי. משרדנו טי... -
שם המשחק: אווירה.
8.05.16הרעיון התכנוני ליצור אזורים בעלי אופי עצמאי אך צירופם יחד ייצור זרימה נוחה למגורים.זה בא לידי ביטוי בשימושי החומרים, הצבעוניות ושילובם שיוצקים עניין ויזואלי משתנה ברחבי החלל.כגון השימוש באבן, זכוכית, עץ , סוגי מתכות , גבס וכו'...הצבעים והטקסטורות שנבחר ( גווני צבע, טפטים...) מוסיפים עומק לחלל ומחלקים אותו בצורה טבעית , כך שכל חדר או פינה בבית מקבל את האופי הייחודי שלו.כמובן שזה בא לידי ביטוי גם בתכנון התאורה, במשחקי אור וצל, אור טבעי ותאורה מלאכו... -
רהיטים מכילים בתוכם זכרונות
18.09.17רהיטים מכילים בתוכם זכרונות...לכל רהיט סיפור חיים משלו.חלק מהיופי של רהיט הוא הסנטימנט-הרגש שיש אליו.נכון שזה נשמע קצת שגעת מעצבים, אבל רהיט שיש לו היסטוריה, ההיסטוריה שלו היא חלק מהקסם.הכי קל ללכת לרכוש רהיט חדש, אבל האוצרות האמיתיים נמצאים בעצם בריהוט שאין לו תחליף וכמעט ואין שני לו.הרהיט עצמו כבר מגיע עם אופי והופך לפריט ייחודי שקיים רק אצלכם.זה יכול להיות כסא של סבתא או שידה שמצאתם או רכשתם בשוק הפשפשים... אפשרויות השיפוץ נרחבות בין אם לשפץ ל... -
ויפו – חנות הדגל בנמל תל-אביב
16.03.10חנות צעצועים המבוססת על סדרת הטלוויזיה הבינלאומית: "ויפו – הרפתקאותיו של הכלב המעופף". בחנות, ניסינו להמחיש סצנה מתוך סדרת האנימציה של ויפו הכלב, ולאפשר לילדים לחוות את עולמו של ויפו, להתקרב, לגעת בדמויות, לראות את הסדרה ולשחק במשחקי המחשב של "ויפו". כשנכנסים לחנות נדמה כאילו נקלענו לתוך אחד הפרקים והילדים הם הכוכבים הראשיים. אלמנט ייחודי בחנות, זו העמדה האינטראקטיבית, אשר נגישה גם לילדים וגם למבוגרים, שם מוקרנים הפרקים בסדרה וניתן לשחק במשחק... -
הרצון להתחדשות
1.04.16האביב שמגיע מעורר רצון להתאים את עצמנו להתחדשות ולהתרעננות סביבנו והרצון לנער מהבית את אפרוריות החורף שחלף, לפתוח חלונות ולהכניס אווירה חדשה לחלל.הרצון להתחדשות מגיע כמו עונות השנה , פתאום מתעורר החשק לשינוי .זה הזמן להוציא מהבית פריטים היוצרים עומס בחלל, לרענן את הבית , לשנות ולהכניס גוונים חדשים.גם בתקציב צנוע יחסית, מבלי לשבור ולהזיז קירות, לפרק ריצוף ואריחים קיימים ושאר הליכים דרמטיים, ניתן ליצור בחזות החלל הביתי שינוי מרענן. בשינויי של מיקומ... -
breadberry עיצוב מאפייה
24.01.22עיצוב פנים למאפייה באור יהודה נותנת מענה למאפים ללא גלוטן בעיצוב שמנו דגש על חווית לקוח נעימה תוך שימוש בצבעוניות עדינה אך בולטת בחיפויים וחומרים אשר עושים חשק לקנות הבלטנו את ערכי המותג בשימוש בשפה עיצובית בהתאמה אישית ומיקסמנו את שטח החנות -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12... " לדוגמא : מחלקות "תמרוקים,כלי קודש,עדיים" וכו'. כמו כן, נעשה שימוש רב בחנות בפסוקים תנכיים שנבחרו בקפידה. פסוקים אלה, יוצקים תוכן וקונטקסט לכל מחלקה ומספקים גם רקע גרפי מתאים לחנות. באזורים מסוימים החנות הופכת למעין סמטת שוק ססגונית עם באסטות מחופות בדים,ומערומי ארגזים עם מוצרים בתפזורת . עיצוב פנים ותכנון: סטודיו אריק לוי ייעוץ אסטרטגי וניהול :דה שופ ייעוץ אדריכלי: חגי דורון,שחר לויפר ייעוץ תאורה : צח כהן עיצוב גרפי: אמיר קרייצמן -
קוקיס – שרונה מרקט תל אביב - עיצוב חנות
7.02.16עיצוב חנות קונספט בוטיקית לקישוטי סוכר במתחם שרונה מרקט ת"א שטח החנות 75 מ"ר, סגנון תעשייתי. תכנון ועיצוב: מעצבת הפנים דנה שקד קוקיס הינו מותג מוביל ליצור קישוטי עוגות ובצק סוכר. במפעל קטן ביהוד יושבים אנשים המפסלים במו ידיהם יום יום דמויות קסומות, צורות מרהיבות וקישוטים מעולם הפנטזיה. המוצרים רבים וצבעוניים ומיצרים עולם קסום של יצירה. חנות הבוטיק של המותג הוקמה במתחם הקולינרי המוביל בישראל - שרונה מרקט בת"א.עיצוב חנות בשרונה מרקט מת... -
ממחשבה למציאות
28.02.16יצירתיות יכולה להתבטא גם בדברים קטנים והיום-יומיים שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.חדוות היצירה היא כל דבר שאני יוזמת ועושה.זו פעולה יצירתית שיש בה תוצאה- לכן היא נקראת חדוות היצירה- אני מתמלאה סיפוק ושמחה מעשייתי.אפשר להתעסק ביצירה גם עם דברים גדולים וגם עם דברים קטנים, העיקר שאנחנו יוצרים ומעלים את רמת החיות שלנו.ההרגשה הנפלאה בעולם של סיפוק והנאה ממעשה ידינו.כאשר היצירה שחלמנו עליה נהפכת למוחשית , הרגשת העצמה והתחושה של ניצול הזמן נפלאה .כשאני צופה... -
הכניסה הביתה
11.03.16כאשר אנו נכנסים הביתה קורה לנו משהו רגשי – אנחנו עוברים מהעולם שבחוץ לתחום הפרטיאישי שלנו. עוברים ממקום בו אנחנו פגיעים – אל מקום המגן עלינו .בעבר, כשהסכנות בחוץ היו רבות עוד יותר, כניסה לבית הייתה בעלת חשיבות מרובה.הכניסה לבית סיפקה גם הגנה ממשית בפני אויבים ובפני פגעי מזג האוויר .שני האספקטים – הרושם והגנה – הביאו לכך שהכניסה לבית הייתה מודגשת וחשובה.אזור זה תוכנן ועוצב בקפידה רבה -שדירות עצים ארוכות, גינות קדמיות מרהיבות, מדרגות מרשימות, דלתות... -
עיצוב חנויות
9.01.18...ובית הנכונה, זו המשרתת את המיתוג, הלקוחות הנכונים (בעלי פוטנציאל ההמרה הגדול ביותר) ימשכו אליה באופן טבעי. העיצובים שלנו מעניקים לינות אופי ייחודי, אופי המבדל אותה מחנויות אחרות. עיצוב החנות הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח; עיצוב פנים נעים ומעניין של החנות מעניק ללקוח חוויה נעימה ומעניין. אתם טועים לחשוב אם נדמה לכם שהלקוח בוחן ושופט את החנות אך ורק על פי טיב המוצרים הנמכרים בה. הלקוחות מקבלים רושם ראשוני מעיצוב החנות ואת אותו הרושם הם מייחסים ג... -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
המטבח הוא לב ליבו של כל בית
10.02.16המטבח של ימינו כבר לא משמש לבישול בלבד, אלא הוא לב הבית, וככזה זוכה ליחס מיוחד ולעיצובים המשתלבים עם החללים האחרים בדירה.הרבה אנשים חולמים על המטבח שיהיה להם בבית, יש כאלו שמפנטזים על משטחים רחבי ידיים, על איחסון גדול, על אי באמצע. . .מבחינה פונקציונלית, המטבח הוא פס ייצור קטן- נכנסים אליו מצרכים, יוצא ממנו אוכל. מהיבטים אחרים, הוא סוג של סמל סטטוס, מקור גאווה לבית. בין אם מדובר באירוח , או בין אם מדובר בכוס הקפה הראשונה של היום – זה מתחיל ונגמר ... -
עיצוב חנות קמפינג -CASE STUDY
13.02.12עיצוב חנות ככאש למוצרי קמפינג/מטיילים/האתגר העיקרי בפרוייקט, היה לנסות להרים חנות מרשימה שעונה על דרישות הקונספט שקיבלנו, בתקציב זעום. כשניגשנו לעבודה, ראינו שאי אפשר לטפל בכל חלקי החנות בתקציב המוגבל שבידינו והבנו שצריך להתמקד רק בדברים שיעשו שינוי מהותי בחלל. החלטנו להתמקד בשני אלמנטים מרשימים מעץ שהשפיעו על כל החלל. שני האלמנטים חילקו את החלל הסתמי לשלושה איזורים מובחנים והכניסו חיים לחנות ולתיקרה השטוחה. האלמנטים שהותקנו בגובה נמוך יחסית, ...