עיצוב חנויות

בעבר לא היה מקובל להשקיע הרבה בעיצוב חנויות, העיצוב נועד בעיקר לענות על הצרכים הבסיסיים של החנות. בימינו קשה להאמין שהסטנדרטים של פעם יכולים לעבוד, החנויות צריכות לגרות את הקונים לקנות ולשם כך יש צורך בעיצוב מוקפד וברמה גבוהה. היום בעלי חנויות מבינים שהעיצוב הוא חלק מהחוויה הם מעניקים ללקוח וכאשר הלקוח משלם על מוצר בחנות הוא בעצם גם משלם על החוויה הזו. עיצוב חנויות מושך תשומת לב, כאשר החנות מעוצבת היטב היא מושכת את תשומת הלב של עוברי האורח, חלקם יכנסו רק מתוך סקרנות ואז כבר יקנו משהו על הדרך. סיבה בפני עצמה מדוע להשקיע בעיצוב החנות.

 

עיצוב חנויות – ספקטרום רחב של סגנונות

עיצוב חנויות אולי נשמע לכם כמו נישה בתחום העיצוב. אך מנקודת מבנו זהו תחום רחב והנישות נמצאות בתוכו. ישנן סוגים שונים של חנויות ולכל חנות יש את הצרכים או הדרישות העיצוביות שלה. החנויות יכולות להיבדל אחד מהשנייה בהרבה אופנים: ניתן להבדיל בין החנויות על פי הסחורה שהן מציגות, למשל חנות המוכרת ירקות ופרות, לעומת חנות המוכרת מוצרי חשמל; חנויות גדולות לעומת חנויות קטנות; חנויות יוקרה לעומת חנויות זולות; חנויות לקהלים מיוחדים: ילדים, קשישים, אימהות בהיריון, תיירים וכו׳. עיצוב חנויות לאביזרי רכב שונה מעיצוב חנויות תכשיטים או עיצוב חנויות בגדים, כל אחד הוא נישה בפני עצמו.

שפה עיצובית בהתאמה אישית

כאשר ניגשים לפרויקט של עיצוב החנות יש להבין את אופי החנות ואת הייחוד שלה. על המעצב להכיר את אופי המוצרים הנמכרים בחנות, את סוג הלקוחות אשר מתעניינים בסוג זה של מוצרים. כך המעצב יכול לדבר בשפה העיצובית המתאימה לקהל היעד. כאשר החנות מדברת בשפה העיצובית הנכונה, זו המשרתת את המיתוג, הלקוחות הנכונים (בעלי פוטנציאל ההמרה הגדול ביותר) ימשכו אליה באופן טבעי. העיצובים שלנו מעניקים לינות אופי ייחודי, אופי המבדל אותה מחנויות אחרות.

עיצוב החנות הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח; עיצוב פנים נעים ומעניין של החנות מעניק ללקוח חוויה נעימה ומעניין. אתם טועים לחשוב אם נדמה לכם שהלקוח בוחן ושופט את החנות אך ורק על פי טיב המוצרים הנמכרים בה. הלקוחות מקבלים רושם ראשוני מעיצוב החנות ואת אותו הרושם הם מייחסים גם למוצרים הנמכרים בחנות. כאשר אנו מדברים על חווית הלקוח, איננו מדברים אך ורק על זו הנקלטת בעין. חוויית הלקוח, נגזרת ישירה של עיצוב החנות, נוגעת גם לנוחות התנועה וההתמצאות בחנות, נעיצוב  חנויותגישות המוצרים ועמדות תשלום נוחות אשר יכולות לסגור עסקאות במהירות.

עיצוב חנויות בשיטה של רנסנס דיז׳יין

חנויות אופנה, חנויות מזון, חנויות מתנות ובכלל עיצוב חנויות, על כל סוגיהן, הוא המומחיות שלנו ברנסנס דיז׳יין. אנו נטפל עבורכם בכל פרטי העיצוב, מריהוט החנות, סטנדים לתצוגה, פתרונות אחסון ועד התאורה, השלטים וכל פריט עיצובי בחנות. בין אם החנות נמצאת במרכז קניות או ברחוב, אנו תמיד נעניק לה עיצוב בעל נוכחות מרשימה, כזו המושכת את העין ואת הלקוחות. כאשר אנו ניגשים לפרויקט עיצוב חנות, איננו מגדירים את המטרה כעיצוב חנות יפה ואסתטית, המטרה שאנו מגדירים לעצמנו היא – הגדלת המכירות באמצעות עיצוב. האסתטיות והיופי הם רק תוצרי לוואי של עיצוב משרת מטרה.  אנו ברנסנס דיז׳יין שואפים לעיצוב המשרה הרמוניה בין הסביבה העיצובית לבין המוצרים הנמכרים. אנו מאמינים כי הסביבה העיצובית נועדה להחמיא למוצרים הנמכרים ולאפשר להציגם בפני הלקוח בצורה האטרקטיבית ביותר.

המאמר באדיבות

תגובות