חיפוש - פרטי בנין , סימבולים / בלוקים , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , עיצוב פנים חנויות |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
קרניז דקורטיבי
23.09.16קרניזים דקורטיביים הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.בעבר, קרניזים דקורטיביים היו בשימוש במבנים ציבוריים, בבתי מלון ובבתי קפה, היום אפשר לראות קרניזים גם בבתים פרטיים.פרופילם דקורטיבים מוסיפים אופי וצורת גימור מיוחדת יותר ,הם דרך נהדרת להוסיף לכל בית אווירה ויוקרה.נוסף על היופי של הקרניז הדקורטיבי, הקרניזים מהווים גם פתרון להסתרת כתמים ופגמים בדרך מקורית ואסתטית לשיפוץ יוקרתי אך לא יקר.הפרופילים הדקורטיביים מגיעים היום בכל צורה ובכל סוג:... -
בין לדמיין לבין ליישם
24.09.17בין לדמיין לבין ליישם יש הבדל עצום.לפעמים אתם יושבים בבית וחושבים ומפנטזים על מה לעשות עם החדר הזהואיך לשפץ את המקלחת ואיך להגדיל את המטבח... ואולי נצבע את חדר הילדים ...ויש דמיון ורצון ותקציב והכל ואז, למרות שהתמונה למה שאתם רוצים נראית מאד ברורה ומלא זמן ישבתם ותכננתם בראש, התוצאה יצאה שונה ממה שחשבתם.כמעט ליד... או לא מה שחשבתם , לא הכל התחבר למה שדמיינתם.זה בדיוק תפקיד המעצבת- להבין מה הצרכים והרצונות שלכם, מה החלומות... לקחת את הדמיון שלכם ... -
שם המשחק: אווירה.
8.05.16הרעיון התכנוני ליצור אזורים בעלי אופי עצמאי אך צירופם יחד ייצור זרימה נוחה למגורים.זה בא לידי ביטוי בשימושי החומרים, הצבעוניות ושילובם שיוצקים עניין ויזואלי משתנה ברחבי החלל.כגון השימוש באבן, זכוכית, עץ , סוגי מתכות , גבס וכו'...הצבעים והטקסטורות שנבחר ( גווני צבע, טפטים...) מוסיפים עומק לחלל ומחלקים אותו בצורה טבעית , כך שכל חדר או פינה בבית מקבל את האופי הייחודי שלו.כמובן שזה בא לידי ביטוי גם בתכנון התאורה, במשחקי אור וצל, אור טבעי ותאורה מלאכו... -
רהיטים מכילים בתוכם זכרונות
18.09.17רהיטים מכילים בתוכם זכרונות...לכל רהיט סיפור חיים משלו.חלק מהיופי של רהיט הוא הסנטימנט-הרגש שיש אליו.נכון שזה נשמע קצת שגעת מעצבים, אבל רהיט שיש לו היסטוריה, ההיסטוריה שלו היא חלק מהקסם.הכי קל ללכת לרכוש רהיט חדש, אבל האוצרות האמיתיים נמצאים בעצם בריהוט שאין לו תחליף וכמעט ואין שני לו.הרהיט עצמו כבר מגיע עם אופי והופך לפריט ייחודי שקיים רק אצלכם.זה יכול להיות כסא של סבתא או שידה שמצאתם או רכשתם בשוק הפשפשים... אפשרויות השיפוץ נרחבות בין אם לשפץ ל... -
הכניסה הביתה
11.03.16כאשר אנו נכנסים הביתה קורה לנו משהו רגשי – אנחנו עוברים מהעולם שבחוץ לתחום הפרטיאישי שלנו. עוברים ממקום בו אנחנו פגיעים – אל מקום המגן עלינו .בעבר, כשהסכנות בחוץ היו רבות עוד יותר, כניסה לבית הייתה בעלת חשיבות מרובה.הכניסה לבית סיפקה גם הגנה ממשית בפני אויבים ובפני פגעי מזג האוויר .שני האספקטים – הרושם והגנה – הביאו לכך שהכניסה לבית הייתה מודגשת וחשובה.אזור זה תוכנן ועוצב בקפידה רבה -שדירות עצים ארוכות, גינות קדמיות מרהיבות, מדרגות מרשימות, דלתות... -
עיצוב חנות מזון - גוטה גוטה
2.03.23פרויקט עיצוב של חנות מזון לגוטה גוטה - קצבייה|ירקנייה|מזווה ע"י סטודיו אינטו הרעיון העיקרי היה לתכנן חנות עמוסה, מלאה במוצרים ובמגוון מצד אחד, ומצד שני- לשמור על חוויה נעימה ולא צפופה שמזמינה להישאר. יצרנו שפה עיצובית אחידה לכלל חלקי החנות, שמשתנה מעט בהתאם לסוגי המחלקות, בשימוש בחיפויי קיר וריצוף משתנה, כדי לאפיין כל אזור בחנות. תכננו חנות שמותאמת ללקוחות השונים, ע״י איפיון מאוד מדויק של קהל היעד ושל המחלקות השונות, חשיבה על הפרטים הקטנ... -
ויפו – חנות הדגל בנמל תל-אביב
16.03.10חנות צעצועים המבוססת על סדרת הטלוויזיה הבינלאומית: "ויפו – הרפתקאותיו של הכלב המעופף". בחנות, ניסינו להמחיש סצנה מתוך סדרת האנימציה של ויפו הכלב, ולאפשר לילדים לחוות את עולמו של ויפו, להתקרב, לגעת בדמויות, לראות את הסדרה ולשחק במשחקי המחשב של "ויפו". כשנכנסים לחנות נדמה כאילו נקלענו לתוך אחד הפרקים והילדים הם הכוכבים הראשיים. אלמנט ייחודי בחנות, זו העמדה האינטראקטיבית, אשר נגישה גם לילדים וגם למבוגרים, שם מוקרנים הפרקים בסדרה וניתן לשחק במשחק... -
עיצוב חנות הלבשה תחתונה
19.06.11חנות קטנה ומטריפה להלבשה תחתונה בדיזינגוף סנטר. עיצוב, מיתוג וגרפיקה: סטודיו Dreams & Magic הקונספט היה לעצב חנות מדליקה שמוכרת הלבשה תחתונה לנשים מבלי לשבור תוכנית חיסכון. כל אישה יודעת שחזיה טובה עולה בסיבות 300-400 ש"ח. כריסטינה, הלקוחה המקסימה שלנו, החליטה שהיא מיבאת מחו"ל הלבשה תחתונה איכותית ומעוצבת במחירים שפויים. כבר שמחנו על הפרוייקט (: הרעיון העיצובי היה ליצור חנות דרמטית וסקסית, שתמשוך את העין, לא רק לנשים, אלא גם לגברים שרוצים... -
קוקיס – שרונה מרקט תל אביב - עיצוב חנות
7.02.16עיצוב חנות קונספט בוטיקית לקישוטי סוכר במתחם שרונה מרקט ת"א שטח החנות 75 מ"ר, סגנון תעשייתי. תכנון ועיצוב: מעצבת הפנים דנה שקד קוקיס הינו מותג מוביל ליצור קישוטי עוגות ובצק סוכר. במפעל קטן ביהוד יושבים אנשים המפסלים במו ידיהם יום יום דמויות קסומות, צורות מרהיבות וקישוטים מעולם הפנטזיה. המוצרים רבים וצבעוניים ומיצרים עולם קסום של יצירה. חנות הבוטיק של המותג הוקמה במתחם הקולינרי המוביל בישראל - שרונה מרקט בת"א.עיצוב חנות בשרונה מרקט מת... -
המטבח הוא לב ליבו של כל בית
10.02.16המטבח של ימינו כבר לא משמש לבישול בלבד, אלא הוא לב הבית, וככזה זוכה ליחס מיוחד ולעיצובים המשתלבים עם החללים האחרים בדירה.הרבה אנשים חולמים על המטבח שיהיה להם בבית, יש כאלו שמפנטזים על משטחים רחבי ידיים, על איחסון גדול, על אי באמצע. . .מבחינה פונקציונלית, המטבח הוא פס ייצור קטן- נכנסים אליו מצרכים, יוצא ממנו אוכל. מהיבטים אחרים, הוא סוג של סמל סטטוס, מקור גאווה לבית. בין אם מדובר באירוח , או בין אם מדובר בכוס הקפה הראשונה של היום – זה מתחיל ונגמר ... -
ממחשבה למציאות
28.02.16יצירתיות יכולה להתבטא גם בדברים קטנים והיום-יומיים שכל אחד מאיתנו יכול לעשות.חדוות היצירה היא כל דבר שאני יוזמת ועושה.זו פעולה יצירתית שיש בה תוצאה- לכן היא נקראת חדוות היצירה- אני מתמלאה סיפוק ושמחה מעשייתי.אפשר להתעסק ביצירה גם עם דברים גדולים וגם עם דברים קטנים, העיקר שאנחנו יוצרים ומעלים את רמת החיות שלנו.ההרגשה הנפלאה בעולם של סיפוק והנאה ממעשה ידינו.כאשר היצירה שחלמנו עליה נהפכת למוחשית , הרגשת העצמה והתחושה של ניצול הזמן נפלאה .כשאני צופה... -
breadberry עיצוב מאפייה
24.01.22עיצוב פנים למאפייה באור יהודה נותנת מענה למאפים ללא גלוטן בעיצוב שמנו דגש על חווית לקוח נעימה תוך שימוש בצבעוניות עדינה אך בולטת בחיפויים וחומרים אשר עושים חשק לקנות הבלטנו את ערכי המותג בשימוש בשפה עיצובית בהתאמה אישית ומיקסמנו את שטח החנות -
תפיסת המושג בטון
9.10.16התפיסה של המושג בטון, עברה גלגולים רבים, מחומר גלם שנתפס כמיועד לצורך בניית תשתיות ויסודות בלבד, חומר אפור שיש לחפות אותו באריחים, שהמראה שלו מעיד על עבודה שלא הסתיימה, על תהליך לא גמור, ובטח שלא אסתטי, למושג שמייצג חומר איכותי ועכשווי.בעשור האחרון עבר הבטון ממתחת לפני השטח, אל מעל פני השטח, והוא מכסה משטחים גדולים באין ספור עסקים, מבני תעשייה, לופטים ובתים פרטיים.למרות שצבעו האפור החלק הוא סמל לשיא האפנה הודות לטכנולוגיות מתקדמות ולפיתוחים חדשים... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי...