חיפוש - שונות , מאמרים , פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , צילום , צילום אדריכלי |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
פרובאנס זה כאן
22.11.15צילום אדריכלות: אבישי פינקלשטיין. בית חד מפלסי שצולם בכפר תבור. החלל הגדול של הבית מודגש ע"י תקרות עץ גבוהות מאוד ומשופעות,ולכן כל הפרספקטיבה הצילומית שלי היתה מושטטת על הדגשת המרחבים של הבית נראה שאותו היה הכי נכון להדגיש בזויות צילום מהכניסה לבית. הבית כולל פריטים רבים ועבודת נגרות שהגוונים שלה משתלבים בציבעוניות החפצים ואת ספקטרום הצבעים הללו רציתי להבליט כמוטיב המדגיש מאדיר את חד המפלסיות של הבית. -
דירה קטנה אבל גדולה
24.11.15צילום אדריכלות: אבישי פינקלשטיין. דירה בגודל 25 מ' שהיא בעצם חדר במלון עוצבה ע"י מעצבת הפנים שימרית קאופמן. הדירה מתפקדת כדירת נופש עבור משפחה בת 6 נפשות שמגיעה לחופשות בארץ. בצילום הדירה רציתי להראות את כל הפונקציות השונות,ופיתרונות האיחסון שתוכננו ע"י שימרית קאופמן. -
צילום אדריכלות
20.06.16..., אסקור את תהליך העבודה בצילומי אדריכלות ועיצוב פנים. כצלם אדריכלות , אני משתמש בעדשות מקצועיות המתאימות לצילומי אדריכלות - עדשה רחבת זווית, עדשות טילט/שיפט שמתקנות עיוותים המתקבלים כגון קווים לא ישרים ועוד. ובכך מתקבל זווית צילום שממחישה את גודל החלל ואת זרימת האור.תהליך בחירת זווית הצילום נעשה בתיאום ויחד עם האדריכל, כאשר האדריכל רואה "און ליין" את זווית הצילום.וביחד בוחרים את זווית הצילום המתאימה ביותר.צילום אדריכלי דורש סבלנות רבה ומקצועיות, ... -
אוקספורד פינת הירקון
1.12.15צילום אדריכלות: אבישי פינקלשטיין. דירת יוקרה שעברה שיפוץ ועוצבה ע"י מעצבת הפנים רויטל אינדיק בצפון תל אביב. דירת פנטהוז חד מפלסי פונה אל הים ולכן היה נכון לצלם אותה בשעות אחה"צ הצהריים כאשר השמש כבר לא באמצע השמים והאור שנכנס עוטה גוון רך יותר וחמים. הדירה מרובה בזכיות חמדה עתיקים וקלאסיים שמשתלבים בציבעוניות הקרמית/בז' שאותה הקפדתי להבליט בעזרת האור הטבעי שחדר מבחוץ. -
חיפוי עץ - אבישי פינקלשטיין
7.01.16מקבץ של צילום מסחרי של חיפוי עץ - נעשה עבור חברות שונות. -
צילום אדריכלי של בית בזק החדש
30.11.22צילום אדריכלי של בניין משרדים של בית בזק החדש בחולון -
פריזר - גלידריה
25.11.15צילום אדריכלות: אבישי פינקלשטיין. פריזר, גלדריה בגבעתיים. עיצוב פנים: שימרית קאופמן הגלידריה ממוקמת בפינה של שני רחובות ובולטת בציבעוניות עזה שרציתי להבליט לעומת האפור השולט במרחב. -
צילום שילוט במלון רויאל ביץ'
29.11.13משרד העיצוב הגראפי, בסמן/טננבאום, שכר את שירותיי כדי לצלם את השלטים השונים שעוצבו על ידו בבית המלון החדש, רויאל ביץ', בתל-אביב. צילום כזה הוא בעצם שילוב של צילום מוצר וצילום אדריכלי, משום שיש צורך לצלם אלמנט ספציפי בתוך חלל אדריכלי. כלומר, יש לשים דגש על המוצר, אך לא לשכוח להראות את הסביבה בה הוא נמצא. לצורך כך, השתמשתי בעיקרון ידוע בצילום: העין שלנו נמשכת לבהיר ולחד ולכן בצילומים השילוט היה מואר יותר ובפוקוס לעומת החלל בו הוא נמצא. החלק... -
צילום אדריכלי - התמודדות עם משטח מבריק
1.01.12הסביבה שלנו מלאה במשטחים מבריקים המשקפים את העולם מסביבנו. אנחנו נתקלים בהם בשלטים, במראות, במשטחי מתכת, בשלוליות, באגמים ובזכוכיות בדלתות ובחלונות. בצילום אדריכלי, ההשתקפות יכולה להוות מכשול כאשר מצלמים מוצרים בעלי משטחים עם גורם החזרה גבוה, כמו ארון עם דלתות זכוכית. ההשתקפויות נובעות מהחזרה של האור באותם משטחים. כמות האור שתחזור ממשטח תלויה בחומר שממנו עשוי המשטח וכמה הוא מחוספס. כאשר החומר הוא חלק לגמרי, כמו מראה, כמות האור שתחזו... -
לא רק איקאה
24.11.15פורייקט שצילמתי למגזין GO STYLE. ביתה של שוש ערמון המעצבת הראשית של איקיאה ישראל. הבית שופע חפצי נוי ממסעות בני הזוג במזרח, והופכים את החללים השונים של הבית למעניינים ומלאי נוכחות. הדגש המרכזי של הצילומים בקומה הראשונה היה על אותם אלמנטים בחללים השונים של הבית אל מול הניגודיות של המטבח המודרני נקי ולבן. בקומה השניה ניסיתי להדגיש את החום של העץ אל מול הירוק שמקיף את הבית. -
טיפים לבחירת צלם אדריכלות
22.11.12צילום אדריכלות הינו תחום ייחודי מבין ענפי הצילום השונים, אשר עניינו במראה החיצוני והפנימי של מבנים. מכאן שניתן לחלק את התחום לצילום אדריכלות, המתמקד באווירה המיוחדת של הארכיטקטורה החיצונית והשתלבותה בסביבה, ולצילום פנים שמטרתו להעביר את איכויות החדרים הפנימיים על תכולתם. יש לציין כי לכל אחד מתחומים אלו הדגשים ואתגרים משלו, המתבטאים גם בשימוש בכלי עבודה ובטכניקות שונות ליצירת תמונה מיטבית. עם זאת, קיים היגיון אומנותי ואף כלכלי בשילובם של השנ... -
טויוטה מת"מ מוטורס
30.05.11טויוטה מת"מ מוטורס ,חיפה - תכנון אדריכלי : מאייר אדריכלים ,עיצוב פנים : מיטל גפן ,צילום : שלמה שוהם פרוייקט זה מאופיין במיקוד הלקוח/הקונה שנכנס לחלל בשתי נק' עיקריות,משום ששטח אולם התצוגה הוא כ-400 מ"ר. נקודת מיקוד ראשונה היא עמדת הקבלה הכוללת את דלפק הקבלה(המוביל את הלקוח בצורניות שלו אל תוך החלל),קיר כח המשמש גב לפקידות הקבלה וארונית פתוחה והמשכית לקיר הכח. נקודת המיקוד השנייה היא קיר הכח בגלריה, המקשר את שני החללים(קומת הכניסה וקומת הגלריה)...