חיפוש - #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , עיצוב משרדים , שולחן ישיבות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
לעצב מחדש את המשרד הקיים או לעבור למשרד חדש?
7.12.16...לאתר חדש ושיפוץ אתר קיים כרוכים בהשקעה כלכלית דומה, יש לבחון את עלות התהליך מול התועלת לטווח הארוך, שיכולה להטות באופן משמעותי את הכף לכיוון החלטה ספציפית.מחלל עבודה לחלל שעובד – חלק מתפקידם של המעסיקים הוא לדאוג לסביבת עבודה נעימה, האפשרת לעובדים לבצע את עבודתם באופן המיטבי, היעיל והנוח ביותר. בדיקת תנאי החלל הקיים תוך בחינת אפשרויות עיצוב הפנים יעזרו לכם לבדוק איזה חלל יסייע לכם בהשגת המטרות.לתמונות עיצוב משרדים מפרויקטים ניבחרים ע"י T+R studio -
ביה"ס אליאנס בחיפה -עיצוב משרד
14.07.14...ת השונות ובעלי התפקידים היושבים בו .כך, למשל הוקצע חלל open space לשתי מזכירות ביה"ס ,חדר להנהלת חשבונות ,אחראית הבגרויות ושני חדרי מנהלים במסגרת השיפוץ נעשה שימוש במחיצות זכוכית ע"מ לשמור על מראה "פתוח" בחלל ,הוחלפו החלונות והדלתות,תוכננה הנמכת תקרה למערות המיזוג , ע"ג הרצפה הונח פרקט וכן נבחר והותאם ריהוט חדש ,בחדר המנהלת המשמש גם כחדר דיונים תוכננה מערכת מנהל בעיצוב שונה וכן גם שולחן ישיבות מזכוכית וכסאות אדומים , למראה "אוורירי" ומודרני . -
המשרד הוא הבית המגניב החדש!
16.11.16...רות, אנחנו יושבים מול המחשב במשך הרבה מאד זמן וצריכים להמשיך לשמור על רמות תפקוד ומוטיבציה גבוהות במהלך כל הזמן, כדי שנוכל להיות יעילים וטובים בעבודה שלנו, הן כעצמאיים והן כשכירים. בין אם מדובר בתכנון משרד עורכי דין או עיצוב משרדים של חברות סטרטאפ או הייטק, ששם עובדים שעות רבות לעיתים בשעות חופפות מול ארה"ב או שותפים עסקיים מצדו האחר של הכדור, חשוב לתת ביטוי חזק לעיצוב שיחבר את העובדים לחברה ולמותג שלה ויספק להם תנאי עבודה מעולים כדי לשפ... -
עיצוב משרד בתל אביב
30.11.20...כאורה את האזורים השונים מבלי לחסום את החלל בצד עמדות העבודה תוכנן מטבח ומספר משרדי ישיבות לזוגות או רביעיות משרדים אלו תוכננו גם הם במטרה לשרת מספר פונקציות ז"א תכנון התאורה והחשמל בהן מאפשר למקם עמדות עבודה צמודות לקיר או שולחן ישיבות במרכז החלל בכניסה הראשית פינת ישיבה ובגבה חיפוי קיר עשוי אלומיניום דמוי עץ בשילוב גופי תאורה שקועים קיר זה יכול בעתיד לשמש כקיר המרכזי בעמדת מזכירות במידה ויחליטו השוכרים שיש להם צורך בפינה כזו מול פינת המזכיר...







