חיפוש - פרויקטים , #חשמל#תאורה#תוכנית#עבודה#קיים , תאורה טבעית , תכנון |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב פנים אולם קונספט - BLV
15.11.15אולם של חברת קשטן טכנולוגיות היה חלק ממיתוג מחודש שעשתה החברה הותיקה ובא להציג 4 תחומים מובילים שהחברה משווקת: מערכות בית חכם, גופי תאורה -פנים וחוץ, אביזרי חשמל יוקרתיים, ומערכות ואביזרי מולטימדיה. מטרת התכנון הייתה לייצר מקום חדש לחברה שבו הם מארחים בעיקר לקוחות, אדריכלים וקבלני חשמל ובו מציגים בצורה אופטימאלית את המוצרים אשר משתלבים בצורה טבעית בקונספט העיצובי. הקונספט העיצובי בא לתמצת ולהראות מוטיבים מרכזיים הקשורים למושג "הבית". ולכן קיים... -
תכנון מחדש של דירה בתל-אביב
28.08.09פרויקט זה כולל תכנון מחודש של יחידת מגורים קיימת. הנכס המקורי לא תאם לצרכי הלקוח, ולא החדיר מספיק תאורה טבעית לבית. תהליך התכנון כלל הריסה של כל חלל הדירה כולל כל מערכות הבית, תוכננה חלוקה חדשה של הדירה התואמת את צרכי הלקוח ומייצרת חלל זורם ופתוח בין המטבח הסלון וחדר העבודה. הפיכת חלק ממחיצות הבית לשקופות עזרה בהחדרת התאורה הטבעית לבית. -
פרויקט מתחם בתים פרטיים
23.01.17פרויקט מתחם בתים פרטיים מהווה הצעה תכנונית לתוספת כ120 יחידות צמודות קרקע לישוב קיים. הפרויקט מורכב ממגרשים בשטח כ400 מ"ר עם בית פרטי בודד.צמוד לבתים בעלי גינה פרטית נושקים כבישים דו סיטריים המאפשרים תנועה ונגישות מירבית במתחם. בשל תוואי טופוגרפיה טבעית ואילוצי בטחון, נוצרה חומה היקפית שלאורכה מוצבים פנסי תאורה. בתים פרטים מוקפים בשטחים ירוקים שחלקם הם גינות פרטיות ובחלקם שטחים ציבוריים פתוחים. מטרת ההדמיה הפוטוריאליסטית הייה להציג למקבלי ההחלט... -
עיצוב משרד בחלל קטן עם גלריה
14.09.22..., למה בחרתי במדרגות פלדה פתוחות? * היה לי חשוב לבצע מדרגות שהן פתוחות לחלל בכדי שליושבים במשרדים למעלה לא תהיה הרגשה קלאוסטרופובית וליושבים/נמצאים למטה – לא תהיה הרגשה של סגירות וחנק. כמ כן, למשרד אין חלונות חיצוניים או תאורה טבעית ולכן חשיבות נראות המדרגות והפתיחות שלהן היא קריטית. * כמו כן, הגלריה נבנתה מפרופיל U220 ולכן החלטתי להמשיך את הפרופיל כשלד למדרגות. באותה שפה למעשה. * תאורה – מאחר וציינתי שלמקום אין חלונות ו/או תאורה טבעית... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום...