חיפוש - חדשות , #עיצוב #עץ #דקורציה #מיתוד , זכוכית , קומות |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
סיור ב"בית לידר" כחלק משבוע הבנייה הירוקה
9.08.17... וזוויות השמש וכוללת קירות מסך עם זכוכית סלקטיבית הממזערת חדירת קרני שמש למבנה. המבנה משלב במרכזו אטריום העובר דרך כל הקומות ומסתיים בסקיילט תלוי, הדבר מאפשר הארת ואיוורור המבנה וכן צמצום ניכר בצריכת האנרגיה.היזם: מפעלי לידר האדריכל: אלון יצחקי מיסקי -מור- סיווןיועץ הבניה הירוקה: אדר' חן שליטא, אלפא פרויקטיםבחסות המשרד להגנת הסביבה והמועצה הישראלית לבנייה ירוקה*ההגעה עצמאיתלהרשמה לחצו כאןהמידע באדיבות אתר האינטרנט של המועצה הישראלית לבנייה ירוקה -
הרצאת האדריכל טום מיין
6.11.12...ף את התרבות הייחודית, נטולת השורשים של דרום קליפורניה", בעזרת "קווים זוויתיים שנותנים תחושה של סוף פתוח, בלתי מוגמר".בניו יורק טיימס נכתב: "למיין אין חותם סגנוני קבוע שמלווה אותו לאורך השנים, אבל מוטיווים רבים חוזרים בעבודותיו: צורות מזדקרות, זכוכית ומתכת, מעטפת כפולה, דרגות אור משתנות, קירות מתעקלים ומעליות שמדלגות על קומות. הוא עצמו מגדיר את סגנונו 'אידיוסינקרטי'. "מה שמעניין אותי הוא ריבוי הרעיונות. הערבוב בחברה שלנו, שבה אין הגדרה אחת ליופי". -
אדריכלות גוהרת
18.11.12...י. אם ניצה סמוק הייתה מבינה קצת בתכנון עירוני היינו רואים תכנית שימור אחרת לגמרי לתל אביב. למשל? למשל ככה: מותר להחריב את כל הבתים הישנים בשדרות רוטשילד אבל במקומם אפשר לבנות רק עד 6 קומות כשהקומה התחתונה חייבת להיות מסחרית. תכנית כזו יכלה לשמר את אופי השדרה וההליכה בה בעוד שהדברים שקורים כעת הופכים אותה לאט לאט לרצף חזיתות זכוכית אטומות ש"גוהרות" על קופסאות צעצוע ותפאורה של טיח וחלונות עץ.* בתמונה - אדריכלות גוהרת, צילום של נעמה ריבה מתוך הכתבה. -
סימפוזיון נוכחות נשית באדריכלות
1.02.12...-82 הקומות שונה לחלוטין משום שהיא למעשה חתך בגוף תלת ממדי. השלב הסופי של העיצוב עסק בניצול מרבי והתאמה לכיווני השמש והרוח וגם בהתחשבות בנתיבי הנדידה של ציפורים. בתכנון הובא בחשבון האופן שבו הן רואות (או למעשה לא רואות) קירות זכוכית. אקווה מהווה אף הוא נקודת ציון בהיסטוריה המגדלית של העיר. ראשית, משום שהוא לא היה יכול להיבנות בכלים ובטכנולוגיות של המאה ה-20, ולמען האמת גם כיום הקמתו נחשבת להישג. שנית, משום שגאנג הצליחה למצוא דרך להפוך בניין מגורים...







