חיפוש - #עיצוב #עץ #דקורציה #מיתוד , חדר רחצה , תכנון בר-קיימא |1| - דף 6
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אחד על אחד - מיקי בר
14.02.17... השטח ללא חלוקה של מטבח, פ.אוכל וחדר מגורים. חלוקת החדרים לא תאמה לצרכים של הלקוח וכך התחיל האתגר שלי בפרויקט. ע"י הזזת קירות, פתחי דלתות ויצירת נישות יצרתי ללקוח את התנאים הדרושים עבורו. שני סוויטות הורים מרהיבות לכל סוויטה חדר רחצה גדול מפנק וכמובן שדאגתי גם לשאר דיירי הבית לחדרי שינה מפנקים ומעוצבים וחדר רחצה עם אמבטיה מפנקת, סלון ענק שמאכלס את כל דיירי הבית, המשפחה אוהבת לארח כך שיצרתי להם פ.אוכל שיכולה לאכלס כמות גדולה של אורחים, מטבח גדול ו... -
מכון קוסמטיקה בפתח תקווה
17.05.16מכון קוסמטיקה פתח תקווה נתונים : מיקום גאוגרפי – פתח תקווה, שטח של 200 מ"ר. הצרכים: תכנון ועיצוב מכון קוסמטיקה שיכלול 6 חדרי טיפולים, 2 משרדים, חדר טלמרקטינג, חדר רחצה, מטבחון , פינת המתנה, דלפק קבלה וארונות אחסון למוצרים וצורכי משרד. קיבלתי חלל ריק לחלוטין ,חלק מהחלל בעל קווים ישרים וחלקו האחר קשתיים. בחרתי בחללים הגאומטריים לטובת חדרי הטיפולים, המשרדים וחדר הרחצה ובחלל הקשתי לטובת אזור הקבלה ופינת ההמתנה – החלל הציבורי בו פוגשות הלקוחות... -
נוף תרבות איזורית - על תכנית אב למעיינות
7.03.169/3/16 19:00 תכנית אב למעיינותעד ראשית המאה העשרים, היו מעיינות השכבה מקור המים הקבוע היחיד באזור ההר ולכן הכתיבו גם את פיזור הישובים וגם את אופיים וגודלם. שינויים טכנולוגיים ושינויים פוליטיים השפיעו על מקומם של המעיינות באורח החיים, בפרנסה בתרבות וכן בנוף של הקהילות הכפריות באזור ההר. למרות מאפייני סביבה רציפים וזהים (אקלים, טופוגרפיה, מסלע, צמחייה) וכן איומים וקונפליקטים דומים, מצב השימור, אופן השימוש, ומקומם של המעיינות בתרבות הנוף שונה משני צ... -
מים אפורים
17.04.16מים אפורים מערכת יעילה לחסכון של מים בחצר ובגינה ישנן מספר שיטות לאיסוף המים. כמעט בכל שיפוץ או בנייה ישנה התייחסות לגינה / חצר / מרפסת. ההתייחסות בתחזוקה הינה השימוש במים אפורים. מבט אחר למים המיותרים: מים אפורים הם המים המנוקזים הבאים מכיורים, מקלחות, מדיח ומכונת הכביסה. הם נקראים "מים שחורים" שבעזרת סינון, ניקוי וטיהור יכולים להשקות את הגינה והחצר. מים שאין בהם... -
אחד על אחד עם אשר אביאב
26.01.17... שהם. שלא יפסיק לייצר עניין. שיהיה עבורם ה-מקום. שהכול בו - מהטקסטורות, דרך הצבעים ועד הצורות והחומרים - ישקף את מי שגר בו. לכן לפני הכול אני מביא בחשבון מיהו ומהו האדם שיגור בית, זה אומר לא לראות רק מה הצרכים שלו, כמו מטבח, חדר רחצה ושירותים, חדרי שינה וחדר מגורים. זה מובן מאליו ואלה רק פונקציות. אני רואה גם מה הרצונות שלו, שזה כבר הרבה יותר רגשי ועמוק. דרך העיצוב האדריכלי אני רוצה להביא לידי ביטוי את המהות של האדם, את הלב שלו, את עולמו התרבותי ...