חיפוש - חדשות , מאמרים , קטלוגים , #עיצוב #עץ #דקורציה #מיתוד , חול , חלון |1| - דף 6
לא מצאת? פשוט חפש.
-
נתנו לי דדליין אז הנחתי את העיפרון
24.11.11...ורי ועבור הפרויקט, ברישום יש משהו שדוהה ויש בו גוונים של החיים. לדעתי זו אחת הסיבות בזכותן הוא בלט. אני חייבת להגיד שהיו לי מנחים נפלאים. לא היה להם קל בתקופה הזו בגלל שרשמתי כל כך הרבה. אחרי כל הנחייה המנחה היה בודק את החולצה לראות שהמרפקים לא הושחרו מהעופרת של השולחן. הם היו שואלים אם נהיה מלוכלך ומסתכלים עלי בחיוך ומבט עקום.אדריכל בני לוי ראש במחלקה עזר לי מאד. יש לו קשר לאתר, הוא מכיר את האזור ואת האנשים שפועלים בו. הוא נתן לי המון מהידע ... -
גוף-מרחב-פעולה
4.02.15המחלקה לארכיטקטורה | שנה ב' 'גוף-מרחב-פעולה' | NoLimit אירוע רב תחומי הכולל תערוכת מיצבים ארכיטקטוניים ומופע מחול אימפרוביזציה מנחים ואוצרים: אדר' רותם ריטוב ואדר' רענן שטרן הגשות וביקורת עבודות: יום שני, 9.2.2015 , בין השעות 12:00 – 18:30 מופע אימפרוביזציה במחול: 19:30 – 21:30 רקדנים: יואב גרינברג, עדי וינברג, סתיו מרין הציבור מוזמן – הכניסה חופשית באירוע יוצגו 9 מיצבים גדולי מידות, שתוכננו במסגרת הקורס ע"... -
באר בקיבוץ | האדריכלות של מנחם באר - תערוכה
10.07.16...משיכות לשרת את הקהילה. חדר האוכל בגעתון, פסגת יצירתו, זכה הודות לתהליך ההפרטה שעבר ענף המזון לפרשנות חדשה, שהעניק לו באר בעצמו. שנים ספורות לאחר שננטש, הסב באר את המבנה - בעצת רמי באר, בנו הכוריאוגרף ומנהלה האמנותי של להקת המחול הקיבוצית - לאולמות מחול שמושכים אליהם עשרות רקדנים מהארץ ומהעולם. "חדר האוכל של געתון היה לחדר אוכל רוקד", מתפייט הסופר וההיסטוריון מוקי צור. "אולמותיו נוצרים את זיכרון הראשית ואת הרצון לאופקים הרחוקים בזמן ובמקום".תערוכה... -
תערוכה - האדריכלות של מנחם באר
20.09.15...משיכות לשרת את הקהילה. חדר האוכל בגעתון, פסגת יצירתו, זכה הודות לתהליך ההפרטה שעבר ענף המזון לפרשנות חדשה, שהעניק לו באר בעצמו. שנים ספורות לאחר שננטש, הסב באר את המבנה - בעצת רמי באר, בנו הכוריאוגרף ומנהלה האמנותי של להקת המחול הקיבוצית - לאולמות מחול שמושכים אליהם עשרות רקדנים מהארץ ומהעולם. "חדר האוכל של געתון היה לחדר אוכל רוקד", מתפייט הסופר וההיסטוריון מוקי צור. "אולמותיו נוצרים את זיכרון הראשית ואת הרצון לאופקים הרחוקים בזמן ובמקום".תערוכה...







