חיפוש - פרטי בנין , מאמרים , פרויקטים , #עיצוב #עץ #דקורציה #מיתוד , עיצוב חנות , תמא 38/1 |1| - דף 4
לא מצאת? פשוט חפש.
-
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12רשימת שיקולים שחייבים לקחת בחשבון לפני שסוגרים חוזה שכירותפתגם ידוע אומר שעסק קם ונופל על שלושה דברים:מיקום מיקום ומיקום ההבדל בין בחירת מיקום גרוע לבחירת מיקום טוב, יכול להיות ההבדל .בין כישלון עסקי לבין עסק משגשג ומצליח .גם אם תשקיע בעסק בשירות ובמוצרים איכותיים ,לא תוכל לקטוף את .הפירות ללא קונים שיגיעו בסופו של דבר לחנות.מיקום גרוע יחבל בכל ההשקעה והמאמצים .לכן ,לפני שאתה סוגר חוזה שכירות ,חקור את האזור בצורה מקיפה .ואסוף נתונים שיעזרו לך להג... -
קוקיס – שרונה מרקט תל אביב - עיצוב חנות
7.02.16עיצוב חנות קונספט בוטיקית לקישוטי סוכר במתחם שרונה מרקט ת"א שטח החנות 75 מ"ר, סגנון תעשייתי. תכנון ועיצוב: מעצבת הפנים דנה שקד קוקיס הינו מותג מוביל ליצור קישוטי עוגות ובצק סוכר. במפעל קטן ביהוד יושבים אנשים המפסלים במו ידיהם יום יום דמויות קסומות, צורות מרהיבות וקישוטים מעולם הפנטזיה. המוצרים רבים וצבעוניים ומיצרים עולם קסום של יצירה. חנות הבוטיק של המותג הוקמה במתחם הקולינרי המוביל בישראל - שרונה מרקט בת"א.עיצוב חנות בשרונה מרקט מת... -
עיצוב מדהים לחנות נעלים
4.12.13חנות נעלים ממוקמת במרכז רמלה, החנות מעוצבת בסגנון קלאסי עם נגיעות של פאב אירי. מה שבולט בחנות הינו המחסן הפתוח דבר הגורם לקשר עין בין המוכר לקונה בזמן המכירה ומעניק חוויית קניה מושלמת. כל החנות מחופה בעץ אגוז על מנת לתת הרגשה חמה וביתית בחנות. ישנו משחק של צורות גיאומטריות בריצפה ובתקרה היוצרות הרמוניה ומשתלבות יחד בחלל. -
תערוכות למתחילים
14.03.18תערוכות הן בהחלט פלטפורמה חשובה ביותר לחשיפת עסקים לקהל הידע, גידול מכירות והגברת מודעות למותג בעולם רווי מתחרים ותחרות עסקית. בעת השתתפות בתערוכה ישנם המון פרמטרים שיש לחשוב עליהם מראש בכדי לתעל את ההשתתפות ולמקסם את הרווח המידי והעתידי, אנו ננסה למנות את פרמטרים אלו כאן. תחילה אנו ממליצים לקבוע תקציב מראש לבינוי הביתן והתצוגה. בהתאם לתקציב הנבחר יש להחליט על קונספט הביתן ואופן הבינוי. ישנן מספר אפשרויות בינוי שאת חלקם נמנה בפוסט זה. בינוי טרא... -
חנות תבלינים הוד השרון
25.07.16מיוחד לט"ו בשבט: איך מעצבים חנות של פירות יבשים?פעם קנו פה פירות יבשים, תבלינים ופיצוחים בעמידה בתור על המדרכה ברחוב והיום, בזכות עיצוב מחודש בהשראת הסרט "אדונית התבלינים" חווית הרכישה הפכה קולינארית ואנינה"המטרה ליצור מעיין שוק קטן ונגיש ללקוחות" - מציינת האדריכלית סיגל זכאי (צילומים: איתי סיקולסקי) מסעדה, מועדון או אפילו חנות אופנה שמעוצבים באופן מושקע, יצירתי, עם קונספט מנחה ולפעמים באמצעות מעצב נחשב ומוכר בענף, הפכו לדבר שבשגרה. מיותר ... -
חנות בושם
23.05.17חנות בושם בהשראת הבושם -
חנות קפה- באחד העם 4 , רחובות
4.04.16כמו במטה קסם, הפך חלל ישן ולא מטופל של חנות מסגרות ישנה, לחנות קפה (כך גם נקראת החנות בשיא הפשטות) אשר מאז שנפתחה, צוברת עוד ועוד מחמאות על העיצוב, ועוד ועוד לקוחות בזזכות הקפה המשובח והשירות הנפלא. פרויקט זה נעשה בשיתוף פעולה של דוריתה סטודיו- דורית גוזיקביץ' רמתי וקרן אוחנה מוזמנים לבקר, לשתות קפה ולהתרשם -
למה פינות השראה חשובות בעיצוב חנויות?
15.03.18...גרלי מתצוגת החנות אך יש לה בהחלט מאפיינים שונים, המטרה של פינת ההשראה להשתמש במוצרי החנות ובעזרת קומבינציה שלהם לצור פנטזיה מסחרית לקהל המבקרים, כך לדוגמה אם המוצר הנמכר הוא מיטה אז בפינת ההשראה נדאג להוסיף סדינים, חיפוי קירות מתאים לאווירה, תאורת אווירה ואקסיסוריז. מטרת פינות ההשראה ללא ספק הגברת המכירה דרך יצירת פנטזיה לקהל המבקרים. עיצוב חנות מסחרית חייב לכלול עיצוב פינות אווירה, שימוש במוצרי הלקוח ליצירת פנטזיה וכך הגדלת המכירה 'המכנית'. -
ג'וסיקה - עיצוב בר בריאות
10.05.15ג'וסיקה הוא שמה של חנות קטנטנה המוכרת שייקים ומיצים טבעיים בגבעתיים. בימים אלו, הופכת ג'וסיקה לדרך חיים. החנות מציעה מלבד שייקים בריאים ומזינים גם תבשילים, מרקים ומוצרים נילווים לטבעונים ולאנשים המעוניינים ליצור אורח חיים בריא, אפילו לרגע. מאחר והיה צורך בתצוגה משמעותית של פירות וירקות, הוחלט לשמור את הצבעוניות לחומרי הגלם הללו ולא להתחרות בהם. מכיוון שכך, ועל מנת לאזן את פלטת הגוונים הצבעונית, הוחלט ליצור חלל תעשייתי בתחושה ובמראה. על כן עיצוב ה... -
חנות קונספט מוצרי אודיו וידיאו
13.09.17חנות קונספט, למוצרי אודיו וידיאו החנות תוכננה כחנות קונספט עבור רשת חנויות למוצרי אודיו וידיאו בסינמה סיטי בראשל"צ, מבנה החנות תוכנן ככניסה אל תוך המסך, שני הקירות הצידיים משופעים ובינהם סוגרת תקרה משופעת ומנותקת. רעיון השיפעים איפשר זווית צפייה נוחה לאדם העומד אל מול המסך. החומרים בחנות היו פשוטים ככל שניתן על מנת לעמוד בתקציב לא גבוה פרט לקיר העומד מול הכניסה שהוא למעשה ארון האודיו של החנות. הרצפה הינה רצפת בטון מוחלק בכדי לתת מראה תעשייתי... -
עיצוב מעדניה- אברמנטו
27.07.22בחלל המשתרע על שטח של 180 מ״ר, שכולל בתוכו חנות ומטבח, ונמצא במתחם חונים קונים בראשון לציון. בוצע פרויקט הקונספט שנבנה תוך איזונים, בין חווית קנייה חופשית ומזמינה, לבין חלל מהודק ומקצועי. בין חנות שהיא קצת של פעם, לבין חנות מודרנית ונקייה. הערכים שליוו אותנו באפיון הקונספט היו דינמיות, מקצועיות, חשיבה על הפרטים הקטנים, וחווית אוכל מיוחדת במינה. כל אלו עטופים בחווית שירות יוצאת מן הכלל. בחרנו בחומרים ובאלמנטים שמשדרים טבע, טריות, אדמה, ועם ... -
בית אופנה L'etranger
27.09.10L'etranger הוא בית אופנה ייחודי הממוקם בנווה צדק, האזור העתיק של תל אביב. מעצב אופנה צעיר וחדשני אשר סיים את לימודיו במילאנו, מביא את המסתורין ואת ייחודיות של הזר (L'etranger) חזרה הביתה. ליאה כץ עזרה במציאת המיקום הנכון עבור הפרויקט ומימשה את זהות "הזר" בעיצוב של החנות והסטודיו. הניגודים בין המקומי והגלובלי, החדש והישן, הפשוט והמתוחכם מחוזקים ומשתלבים בהרמוניה לאורך זהותו של בית האופנה החדשני בתל אביב. -
עיצוב יוגורטיה
25.04.14בחנות קטנה 31 מ"ר, במרכז הבורסה הסואן בתפר בין תל אביב לרמת גן הוקמה יוגורטיה מיוחדת במינה. בין חזיתות האלומיניום, הפיח, המכוניות והרעש תוכננה יוגורטיה המציעה רגע של בריאות. המקום שימש בעבר כחנות מתנות אך בין השוורמה והחומוס, ביקשו הלקוחות מקום שיאפשר לאכול מנות בריאות חפוזות. פאסט פוד מהיר, זול וקליל. היוגורטיה תוכננה בקווים זורמים ובהשראה מהטבע. התקרה הקיימת נמסרה לנו בגבהים משתנים ובעזרת קונסטרוקצית מתכת יצרנו תקרת גבס במספר שכבות ובקוט... -
עיצוב משרדי "טופ תיק"
18.06.14חברת "טופ תיק " בעלת רשת חנויות ליבוא תיקי מותגים פנתה ל Studio Jules במטרה ליצור לה משרדים ייצוגיים .כחברה המיבאת מותגים בלעדיים היתה חשיבות לבעלי "טופ תיק" ליצור משרדים שייצגו את המותגים המיובאים לארץ. חשיבות גדולה בתהליך העצוב ניתנה להטמעת המיתוג הרישתי במשרדים בשני חללים מרכזיים: 1.אזור הקבלה: אזור הקבלה הוא למעשה הפנים של המשרד. הוא הרושם הראשוני, מכיוון שזהו האזור שמקבל את פניו של הלקוח. המטרה היתה לעצב את אזור הקבלה של המשרד בצור... -
משחק צבעים – חנות רהיטים
11.04.10גודל: 200 מ"ר. בקשת הלקוח: יצירת תחושה מזמינה ומעניינת בדגש על חנות לילדים מרגע הראשון שנכניסם לחנות. בוצע: חלוקת החנות לאזורי מעבר ואזורי תצוגה בעזרת צבעים בריצפה. למעברים נבחר צבע חי להדגשת תחושת חנות ילדים בעוד שלאזורי התצוגה נבחר צבע נטרלי. עיצוב גופי תאורה מפרספקט צבעוני הנראים מחוץ לחנות למשיכת הקונים פנימה. ההפרדה בין חדרי התצוגה נעשה בעזרת בד חצי שקוף לצורך יצרת משחק בשדה הראייה.







