חיפוש - פרויקטים , @وعبلااو , אדריכלות פנים , פרט נגרות |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב דירה בסגנון נורדי
6.02.22תכנון פנים ועיצוב דירת חמישה חדרים בסגנון נורדי. לקוחות פנו לעיצוב הדירה לאחר קבלת מפתחות מהקבלן וביקשו לראות דירה נוחה, פרקטית שמותאמת לצרכים שלהם והטעם העיצובי. לאחר יום עבודה ארוך ומתיש, לקוחות מבקשים לחזור לדירה שלהם שמשדרת אווירה נינוחה ורגועה וחמימה. הוצע ללקוחות לעצב את דירתם בסגנון נורדי המוכר ביכולתו בשילוב של חומרים טבעים, צבעים שלוים, גאומטריה בקווים פשוטים עם אלמנטים מעוגלים שמדגישים ריכוך ברהיטים ואביזרים לצד פרקטיות בשימוש יום יומ... -
הבית בהוד השרון
23.03.23בית ששופץ ע"י המעצבת המוכשרת, מירב קצמן. בכניסה לבית יש חצר קדמית קטנה עם עץ זית מרשים. כאשר נכנסים לבית מגיעים למטבח, הנמצא בצד שמאל ולגרם מדרגות המוביל לקומת החדרים ולמרתף בצד ימין. לאחר מכן מגיעים לסלון ולפינת האוכל וליציאה לגינה מטופחת וירוקה. בקומת החדרים יש חדר שינה מרכזי עם חדר ארונות צבעוני ומקלחת ועוד 2 חדרי שינה ל-2 ילדות חמודות וחדר רחצה. בקומת המרתף, מסתתר לו חדר, באמת מרשים, המוקדש, כמעט כולו, לסדרת סרטי מלחמת הכוכבים. ספ... -
חלום בלבן ברחובות
27.08.14חלומם של בני הזוג היה דירה בהירה בה ישלוט הצבע הלבן, בניגוד לדירה קודמת שלהם שעוצבה בצבעים כהים והרבה עץ. בהתאם לדרישת הלקוח בוצעו בתכנון המקורי של הדירה מספר שינויים: תוספת חדר עבודה במקום פינת המשפחה, הרחבת חדר שירותי הילדים ושינוי מיקום הכלים הסניטריים, תכנון המטבח מחדש ותוספת "אי". בני הזוג היו שותפים מלאים לתכנון, לעיצוב ובחירת החומרים ומרוצים מאוד מהתוצאה. הדירה מעוצבת בקו מודרני, נקי, חללים פתוחים ואווררים, והרבה לבן בעיניים. כדי ליצו... -
דירה ברמה"ש
8.05.17הדירה: בניין דירות בן ארבע קומות, טיפוסי לרחוב. הדירה משתרעת על פני שתי קומות (3+4). השיפוץ, מטעמי תקציב, חולק שלבים. בשלב הראשון שופצה קומת הכניסה וגרם המדרגות ואילו הקומה העליונה תשופץ בקיץ הבא. קומת הכניסה כוללת 95 מ"ר + מרפסת בת 7 מ"ר ובה מטבח+ מזווה, שירותי אורחים, חלל אירוח מרווח, סוויטת שינה עם אמבטיה וחדר עבודה/אורחים. הקומה מעל כוללת 50 מ"ר + מרפסת בת 30 מר והיא כוללת שני חדרי שינה וחדר רחצה. משך השיפוץ: 45 יום בלבד. עלות השיפ... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום...