חיפוש - חדשות , @وعبلااو , ויצו חיפה , סטודנט |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מחלקה לארכיטקטורה ויצו חיפה הגשות פרויקט גמר 2017
25.06.17המח' לארכיטקטורה | ויצו חיפה | פרוייקט גמר 2017 | הזמנה להגשות ודיוניםהמחלקה לארכיטקטורה | המרכז האקדמי לעצוב ויצו חיפההגשות פרויקט גמר 2017 מרחבים 23/7-25/7 ימים ראשון, שני ושלישי החל מהשעה 10:00 המרכז האקדמי חיפה, רחוב הגנים 21 חיפה, קומה 3, חדרים 301-309מרחב הקונפליקט II המרחב הקהילתי II המרחב העירוני II מרחב הביניים פרויקט הגמר מוגדר כפרויקט תזה המשקף את היריעה הרחבה של תחומי העניין והעשייה ואת רוח המחלקה לארכיטקטורה ונעשה במסגרת של סטודיו בו... -
תערוכת בוגרים המרכז האקדמי ויצו חיפה
3.07.16...ניהו, ראש המחלקה לארכיטקטורה תכניות להמשך... פרויקט הגמר מוגדר כפרויקט תזה המשקף את היריעה הרחבה של תחומי העניין והעשייה ואת רוח המחלקה לארכיטקטורה ונעשה במסגרת של סטודיו בו צוות רחב של מנחים ויועצים מלווה את הסטודנט לאורך התהליך. תחילתו בהגדרת הסוגיה וסופו בפרויקט אדריכלי כפרק האחרון בתזה האישית של כל סטודנט. בחירת הסוגיה/נושא אמורה לבטא את עמדתו של הסטודנט (ערכית וביקורתית) בתחום אותו בחר לחקור תוך התמודדות עם האתגרים שמציבה ל... -
המרכז האקדמי ויצו חיפה תערוכת הבוגרים 2017
27.06.17...רך לא סלולה.. בשנים האחרונות ישנה התפקחות מהחלומות לגבי תפקידה של הטכנולוגיה בחיינו, הדבר ניכר היטב בבחירות של המעצבים החדשים, בבואם לטפל בנושאים המשלבים תוכן וטכנולוגיה.השנה, סטודנטים במחלקה לתקשורת חזותית – המרכז האקדמי ויצו חיפה, נוקטים עמדה מציאותית, ריאלית, כלפי הסובב אותם ונעזרים או משתמשים בטכנולוגיה ככלי עבודה או כלי שירות, תוך ביטול הסגידה הישנה לטכנולוגיה ולאפשרויות שהיא מקנה.מדיון תיאורטי בתפקיד האינסטגרם בחיינו דרך תחליפים לספרי... -
יומן מסע אנגולה - ליאור בן שטרית
13.11.11...תהליך הבניה, החיפוש אחר חומרי הגלם השונים - עץ, אבן, בטון, ואגרגט – אשר היווה חלק מהרפתקאה דרכה ניתן לגלות מעט אודות דרך החיים במדינה מרתקת ומורכבת זו. ליאור בן שטרית הוא סטודנט שנה ג' במחלקה לאדריכלות, המרכז האקדמי ויצו חיפה, וזו עבודתו הראשונה. תושב רחובות. עוסק באמנות פלסטית ומתנסה בכתיבה, פעיל אקטיבי בנושאים חברתיים בגופים שונים בארץ.. השתתפות בהרצאה היא בתשלום. דמי כניסה 10 ש"ח. ההרצאה תיערך בתלות במספר מינימלי של משתתפים. להרשמה: