חיפוש - אופניים , סקצ\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\אפ , שביל |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
שביל אופניים והולכי רגל
22.02.23חתך בשביל אופניים והולכי רגל הכולל נתיב הולכי רגל, שדרת עצים שביל אופניים ותעלת ניקוז. רוחב דרך כולל 10 מ' -
חתך שביל אופניים והולכי רגל
28.07.24חתך אופייני בשביל אופניים והולכי רגל הכולל נתיב הולכי רגל, שדרת עצים שביל אופניים ועמודי תאורה -
אופניים מבט פנים ומבט צד
22.06.25אופניים גם במבט על וגם במבט פנים (יפה ממש) -
שבילי אופניים בעיר - זה לא כל כך פשוט
8.05.11עכשיו, כשעיריות הערים הגדולות מבינות סוף סוף את הנחיצות בשבילי אופניים כחלק מפתרון התחבורה, מתעוררים התושבים ומתנגדים למהלך. מי נגד מי, ולמה זה קורה - בכתבה הבאה. עיריית תל אביב ועיריית ירושלים הבינו שכדי לשחרר חלק מהעומס במרכזי הערים וכדי להפחית את זיהום האוויר צריך לאפשר לתושבים נתיבי נסיעה באופניים. בעיר הפקוקה יכולים האופניים להיות אלטרנטיבה זולה ומהירה יותר מהמכוניות. לכולם ברור היתרון בפתרון זה גם מבחינה סביבתית אבל השינוי הנדרש אינו קל... -
למה אין אדריכלות מחוץ לתל אביב?
23.02.11...ץ למרכז? יש לי הרגשה שזה פשוט נובע מפרובינציאליות של אדריכלים. אדריכל תל אביבי יכול לכתוב על מפגש שביל אופניים בפרישמן ולחשוב שזה מעניין את כולם. לעומתו אדריכל בבאר שבע מרגיש שגם אם מדובר בתחנה המרכזית כולה זה חדשות פריפריה לא רלוונטיות. אני לא מת על זה. על גישת "המדינה זה תל אביב". ויכול להיות כמובן שאני טועה ויש בלוגים שכותבים על אדריכלות בפריפריה. אם יש כאלה, אני אשמח אם תפנו אותי אליהם. לא יכול להיות שכל השכל נמצא בין האיילון והים.