חיפוש - חדשות , גלגלים , הום-סטיילינג , קיר |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
בית הלוחם החדש בבאר שבע
11.04.11...ציג דביר את ביקורתו על הבניין: "בית הלוחם הוא שלב נוסף בהתמקצעות הציבורית של המשרד, אולם למרבה הצער הוא אינו מצליח לנפק אמירה חדשנית או מקורית על בנייה בנגב. זהו בניין מנוכר לסביבתו המדברית, שימוזג בנדיבות לכל אורך השנה. בעיקר בולט בו חסרונם של חללי חוץ מוגנים. נדמה שבלהט ההתגוננות מהאקלים נאטמו חלקים נרחבים מדי, כך שמי שרוצה לשאוף אוויר צח חייב לצאת מהבניין; בשביל נכים בכיסאות גלגלים זה עלול להיות מאמץ מיותר." התמונה כאן מאתר קימל - אשכולות. -
הצצה אל הווילה הנסתרת של מוזיאון ישראל
28.03.12...בימי ראשון ובהרשמה מראש. משך הסיור: כשעתיים. המפגש כולל גם סיור כללי ברחבי המוזיאון. מקום המפגש: בכניסה הראשית של מוזיאון ישראל, בשעה 12:00. מחיר ההשתתפות בסיור (כולל כניסה): 58 ₪ לאדם (אין הנחות). מקסימום משתתפים בסיור: 20 אנשים. מינימום משתתפים: 10 אנשים. הסיור מתאים גם לאנשים בעלי צרכים מיוחדים (כולל כיסא גלגלים). מפאת רגישות המוצגים, ההדרכות מיועדות לבני 18 ומעלה. לפרטים נוספים והרשמה לסיורים פנו אל מחלקת האירועים במוזיאון ישראל. -
ללא מעצורים
15.11.13...ד החפצים הייחודים בעולם - האופניים. כלי תעבורה אישי שסימל על ציר הזמן את חופש התנועה לכל בני האדם באופן שוויוני. לאורך מאתיים השנים האחרונות, מיד לאחר שהתגבשו האופניים בתצורתם הנוכחית, שמרו האופניים על מבנה ותפעול זהים - שני גלגלים, שלדה יציבה, כידון, מושב ומערכת הנעה המורכבת משרשרת, גלגלי שיניים ופדלים. האופניים, הם נגזרת צורנית של גוף האדם המאפשרת הנעה מיטבית בזכות אנרגיה אנושית. חיבור ייחודי זה יוביל את הסיור בתערוכה דרך האופניים והרוכבים. כמא... -
רכבת הפרברים
26.12.13...חנת הרכבת בגשר לאוניברסיטה, לעתים קרובות זה מה שעושה את כל ההבדל בין תחנת רכבת נטושה, לאזור שלם שוקק חיים עם פוטנציאל פיתוח עתידי. תכנון נכון, ידיר את גלגלי המכוניות ובו-זמנית ימשוך לתוכו שימוש בקנה מידה של שתי רגליים או שני גלגלים בלבד. מה שיביא לסביבה נעימה, רגועה, שקטה עם אויר נקי. וכמובן יעודד שימוש בתחבורה ציבורית. יש לשים את האצבע המורה על כך שמשרד אדריכלים חייב לקבל עליו את ההזדמנות והאפשרות לתכנן את הבניין רוחבית בסביבתו, וליצור מערכת אקו... -
פתיחת תערוכה SO100
1.05.11...יכלים לולב ורוזנקיאר יוצגו במגוון רחב של מדיות, כמודלים פיזיים, הדמיות ממוחשבות, סרטים, סקיצות ידניות ושרטוטים. התערוכה בנויה באופן חוויתי בו מכוונים האדריכלים את חווית הצפייה של המבקר באמצעות שיטוט חופשי בכיסאות משרדיים על גלגלים. המוצגים השונים פרוסים בגריד תלת מימדי מעל לראשו של המבקר ובכך, באנלוגיה אל השיטוט העירוני,חווה המבקר את המוצגים בתערוכה בזווית מבט שונה מהרגיל תוך שהוא יכול לשוטט בחופשיות. בדומה לטיול בעיר, יכול המבקר בתערוכה להיכנס ... -
העיר שלי
6.03.14...מן, בזכות החזקים והיתרונות של עצמם.אין שום סתירה אגב שתהיה אחלה של תחבורה מכל מקום לתל-אביב.. אבל גם לכל מקום אחר.מישהו חייב לעצור רגע, להסתכל על תל-אביב ולהבין בצורה חד-משמעית ובלתי אמצעית, מה עומד מאחורי ההצלחה האדירה שלה. אבל באמת להבין.כי בעצם כולם הרי מבינים, ויודעים הכל וחכמים יותר מכולם... אבל אם זה באמת ככה, מדוע בונים עוד פרבר? ועוד "עיר שינה"? ועוד יישוב שלא ניתן יהיה לחיות בו בלי 4 גלגלים צמודים?הכתבה המעולה של נעמה - כתבה שחובה לקרוא! -
נגד דיור בר השגה
15.07.12...לאוכלוסיות החלשות ושדיור הוא אחת מזכויות היסוד של כל אזרח. זו לא הנחה פשוטה, לא כולם סוציאליסטים, יש כאלה שיטענו שזו אינה בעיה של המדינה אלא של האזרח. אם הוא רוצה דיור שיואיל בטובו לעבוד ולא יתבטל, לא ילמד תורה, לא ישב בכיסא גלגלים להנאתו, לא יזדקן וכן הלאה. בלי ההסכמה על אחריותה של המדינה אין טעם להמשיך בדיון (לאן אתם חושבים נעלם הדיור הציבורי שהיה נהוג בארץ?). אז הסכמנו. יש אחריות ולכן יש צורך.ועכשיו אנו מגיעים להצעות אדריכליות מעשיות - יש צורך...