חיפוש - שונות , משאבים , קטלוגים , פרויקטים , גן |1| - דף 15
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מדע מעוצב
19.05.09...ת תוך יום הם הגיבו הביעו ענין - ובאו לצלם את הבית ולעשות עליו כתבה אנדי הכניסה לי צבע לחיים באמצעות הבית. את חדרי הילדות עיצבה וצבעה עם הילדות ואת הרהיטים בזולה ובסלון עיצבה אצל נגר באפס כסף. אפילו את שער הברזל בכניסה לגן עיצבה עם הנפח וכלם עלו לרגל לראות אותו. כל יום אני נכנס לבית שלי עם הרגשה של צבע ואור. תודה אנדי - את גדולה. ולפי "נישה" הפקולטה למדעי העיצוב אורלי שולמן צבעוניות עזה, אווירה מסתורית וחיבור למיסטיקה ולתרבו... -
תחרות בניין אקדמי למכללת שנקר
30.03.09תחרות מוזמנים (אדריכל עמית במשרד צ'רלי יעבץ - שמעון פילצר) תכנון מבנה אקדמי ותכנון אב לקמפוס מכללת שנקר ברמת גן עם אופק תכנוני ל-15 שנה הקרובות. התחרות נעשתה בשילוב המכללה ולאחר הסכמת התורם דוד עזריאלי על הרכב המשרדים המתכננים. ההצעה כללה מבנה לתואר מוסמך בהנדסה ועיצוב הכולל מעבדות מחקר, סדנאות, בית קפה, קומת הנהלה מוסדית ועוד. בנוסף הסרת מבנים ארעיים ותכנון קמפוס חדש המשלב בניה ירוקה ומספר פונקציות נדרשות כגון אודיטוריום, מבנה חדש למחלקת הטק... -
תערוכה במכללה למשפטים ומינהל עסקים רמת גן
17.03.09...עיל ושוויוני המאפשר גישה לכל בני החברה אל אוצרותיה. המוזיאון בנוי על ההנחה בדבר חשיבות השיתוף, השקיפות, הגישה הפתוחה לכל, הידיעה" (השופט בועז אוקון טקס פתיתח מוזיאון מורשת בתי המשפט) תכנון גלריה במכללה האקדמית למשפטים ברמת גן מעלה את השאלה הבאה: ברמה התכנונית: כיצד מתפקדת גלריה כחלק מקמפוס אקדמי? איך ניתן להציג אומנות בחלל שאינו מיעד לכך ובוחר להתיחס לאומנות כבדרך אגב? כיצד יש לאפיין את מערכת היחסים בין האומנות לצופה בסיטואציה כזו? כיצד ני...







