חיפוש - חדשות , דלת , צד |1| - דף 3
לא מצאת? פשוט חפש.
-
לאדריכלים פשוט אין ביצים להיות יזמים
27.06.11...לנים, את משוכת העיריות. יש הרבה מאוד עבודה אפורה: להעיז להיכנס מהחלון כשזורקים אותך מהדלת, להילחם בוועדות מצד אחד - ובלקוחות מצד שני.... לא כסף מניע אדריכלים אלא זה שהבניין יעמוד ברחוב, שאנשים ישתמשו בו, יעברו בקרבתו ויתרשמו." אוריין מוסיף בכתבה את דעתו על בנין הבימה החדש ("מפלצת הבימה - זוועה חסרת חן"), על ניצה סמוק, תמ"א 38, זוגות של אדריכלים נשואים ועוד. לכו תקראו, זה מעניין. *לתמונה אין קשר לכתבה, זה פשוט מה שגוגל הציע להצמיד לה. -
מחשבות ושיחות על הסקיצה האדריכלית
2.04.13...צה לעולמם של אדריכלים אלה, ושל אדריכלים בכלל, תוך דפדוף ושיטוט בלתי-אמצעי בכלי הרישום המסורתי של אדריכלים. התערוכה תציג אלטרנטיבה מסורתית, ערכאית ומיושנת השורדת בעולמנו הממוחשב לעייפה ותציג אמירה על משמעותו המתמידה של אמצעי זה כנגד כלי העבודה והרישום העכשוויים המקבלים דריסת רגל הולכת וגדלה בתחום האדריכלות. האירוע בעברית. הכניסה חופשית וללא תשלום. האירוע ייערך בהאנגר 22 (בית היוצר) בנמל תל אביב, לצד הגלריה. פתיחת דלתות מהשעה 09:15. -
כנס סח'נין-לחדשנות תכנונית
16.04.12...דיור ואופציות הבניה הרוויה בישובים הערביים, כחלק מפתרון מצוקות כלכליות של הצעירים. מטרות הכנס העלאת המודעות לסוגיות הייחודיות של ישובים ערבים בישראל, ויצירת כלים לתכנון ופיתוח עירוני ערבי משגשג, המותאם לצרכי וחיי התושבים.הגדלת המודעות בקרב אנשי הקהילה המקצועית, בקרב מקבלי ההחלטות במשרדי הממשלה ורשויות התכנון הממשלתיות, ברשויות המקומיות ובקרב הציבור הרחב לחשיבות של עירוניות טובה בישובים ערבים ולחשיבות של ראיה תכנונית אינטגרטיבית באזור כגליל.יציר... -
תערוכה והרצאה של ג'ורג' באלדל
29.01.12... הקריסטלית. גיורא בחר לעטר את ההצטלבויות של הקווים המודפסים באבני קריסטל שקופות. נבחרה אבן קריסטל בעלת גב שטוח, אידיאלית להדבקה על משטחים ומבטיחה הדבקה איכותית כיאה למוצר תעשייתי אשר עליו לעמוד בתנאים משתנים. גיורא אלקסלסי: "דלתות שידה מחופות זכוכית רפלקטיבית כסופה, בשילוב הדפס קורי משובץ אבני סברובסקי, השילוב באבני סברובסקי יוצר מראה תכשיטי". עיצוב: סטודיו Luvidaחברת לאבידה מתמחה בייצור לוחות עשויים שרף פולימרי מוצק המדגיש אלמנטים המוטבעים לתוכ... -
ללא גוף - פתיחת תערוכה
6.05.11... זאת להתייחס לחלל קונקרטי. הוא מדגיש את הניתוק והניגוד בין הפנים האישי המבודד לבין הסביבה הבנויה, בין הגוף לחלל העוטף אותו. הארכיטקטורה ממשטרת את החלל, בתוכו היחיד מוקף סביבה מאורגנת ובנויה; עיר, רחוב, שכונה, מבנן, בית, דלת, חלון. כל אלו יוצרים הירארכיה של צורות, חומרים וקנה מידה שמגדירים אותנו, הופכים אותנו למי שאנחנו, אולם תמיד מנותקים, תמיד מחוץ לגופנו ולתחושתנו. ההתערבות בגלריה חותרת תחת הירארכיה זו ומנסה לגעת בצד האפור של הארכיטקטו...







