חיפוש - חדשות , הום-סטיילינג , עיצוב משרד , פרסום |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
איך נראה החדר של המנהל ואיך של האדריכל?
15.03.11...יגה מספר חדרי מנכ"לים. יש חדרים בסגנון ביתי ויש משרדיים, יש עמוסים ויש ריקים. לקחנו את התמונות מהכתבה ואנו מציגים אותן כאן, האם תוכלו לנחש איזה חדר שייך למי? בתמונות הבאות תגלו את חדרי המנהלים של:מיכל מאירי - מנכ"ל משרד הפרסום גיתם, אלדד תמיר - מנכ"ל תמיר פישמן משוק ההון, ג'יימס סניידר - מנכ"ל מוזיאון ישראל, רני רהב - מנכ"ל רהב תקשורת, גיא ברעם - מנכ"ל פרסום ברעם ו... האדריכל אמנון רכטר - מנכ"ל רכטר אדריכלים. חלק מהחדרים עוצבו על ידי מעצב... -
עוד קצת על מיתוג עירוני
10.06.12באר שבע הצטרפה באחור מה לטרנד של ראשי ערים וכעת גם היא עברה תהליך של מיתוג מחדש. כמו כרמיאל, תל אביב, חולון או שדירות, ראשי ערים שוכרים משרדי פרסום שיעבירו את המסר לציבור. איזה מסר בדיוק? למה כל עיר חושבת שהיא יכולה וצריכה להיות מיוחדת? מה רע להיות "סתם עיר שמשרתת התושבים"?מי שרוצה לראות את המיתוג החדש לעיר מוזמן לאתר של משרד הפרסום נוימן עיצוב ומיתוג, ממנו גם לקוחה התמונה כאן. בא7 שבע - בירת ההזדמנויות של ישראל קובע הסלוגן ואני תוהה אם משרד הפרס... -
אבני הבניין של השיכון הציבורי - הספר וההרצאות
22.07.14ביוני האחרון התקיים כנס בעקבות פרסום הספר "אבני הבניין של השיכון הציבורי: שישה עשורים של בנייה עירונית ביוזמה ציבורית בישראל", בהנחייתה של אדר' מיכל נאור ורניק - מ"מ אדריכל ראשי במשרד הבינוי והשיכון. ההרצאות שנתנו בכנס זמינות כעת לקהל באתר יוטיוב. הספר "אבני הבניין של השיכון הציבורי" מתעד את פועלו רחב הידיים של משרד הבינוי והשיכון במשך שישים שנים, כגורם מתכנן המשפיע על עיצוב דמותה הפיזית, החברתית והערכית של מדינת ישראל. התפרסם ביוזמתו של משרד הבי... -
היחס של הקוביות לצעצועים
22.05.13...העובדה המשמחת שהאדריכל הוא שקובע את צורת הבניין. השימוש בתוכנות תלת ממד מאפשר לנו היום לתכנן, לבחון ולייצר כמעט כל אדריכלות שנרצה. זאהה חדיד לא מצליחה בעולם בזכות שום "איזם". כמו אדריכלים רבים לפניה היא מוכשרת מאד ביצירת צעצועים. ה"צעצועים" האלה הם שמביאים פרסום ותהילה. ככה זה תמיד באדריכלות. רק תעשו טובה, אל תספרו לנו שככה צריכה להראות העיר. אני יודע. אני באמת יכול להגיד שאני יודע מניסיון, יוצאת עיר גרועה. עיר שאין בה לא רחובות ולא נשמה.