חיפוש - חנויות , חנות מסחרית |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
למה פינות השראה חשובות בעיצוב חנויות?
15.03.18עיצוב חנויות הפך בשנים האחרונות לטרנד בעל חשיבות עליות, גידול התחרות בענפים השונים גורם ללא ספק לצורך עז בבידול מול מתחרים, כל חנות מתמודדת עם מתחריה בדרך שונה, יש כאלה שתוקפים ברמת מחיר, אחרים שתוקפים ברמת איכות וכאלה שתוקפים במוצרים ייחודיים וחידושים. בסטודיו A.L Design House מאמינים בבידול שלא מונע בהכרח ממחיר זול, אנו רואים שייחודיות המוצר, חווית הקניה ומתן ערך ומסף לקונה ייצרו קהל יעד נאמן, מרוצה ומסופק. אז מה בעצם מיצר חווית קניה ייחוד... -
עיצוב חנויות
13.03.18סטודיו A.L Design House מתמחה בעיצוב חנויות וחללי מסחר כגון מסעדות, בתי מלון ועוד. הייחודיות של העיצוב המסחרי היא הכח שלו להפוך כל מכירה לקלה יותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה ללקוח החנות. בעזרת מיקום נכון של המוצרים, ניצול נכון של חלל התצוגה ובחירת מסרים וצבעים נכונים, אנו יודעים לשדרג את חווית הקניה ולדאוג להגדלת סיכויי המכירה. פעם חשבתם בתור בעלי חנות כמה מוצרים להציג? איזה דגמים? איפה למקם אותם? איך לצבוע את הקיר? תמיד תזכרו, יפה ז... -
עיצוב חנות SHOP2SHOP
14.03.18סטודיו A.L Design House מלווה במשך שנים רבות את חברת דיור אינטריורס המתמחה ביבוא ריהוט יוקרה מאיטליה, הסטודיו דואג לעיצוב חנויות הלקוח, אחראי הנראות של הלקוח בעיתונות ובמדיה החברתית. בחודשים האחרונות החבר החליטה להתרחב ולהגדיל את כמות החנויות שלה בפרויקט מדהים של shop2shop. סטודיו A.L Design House בצע עבור דיור אינטריורס את תכנון החללים החדשים בחנויות השונות, תוך כדי ביצוע רענון כללי לנראות המותג, הפיכתו למותג חדשני יותר ומודרני. מעצבי סטוד... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי... -
איך להרוג את באר שבע ב 55 דקות
17.08.12...ת קצת טכני, תרחיקו את הילדים. למי שלא קרא את המאמרים הקודמים בסדרה אני אחזור לרגע על שתי הנחות יסוד פשוטות. הראשונה – ספקי המוצרים והשירותים נוטים להצטופף ולהתמקם אחד ליד השני. חנות נעליים לדוגמה תעדיף להתמקם בקרבת חנויות נעליים אחרות, מערכות עיתונים יעדיפו להיות קרובות זו לזו, חברות הי-טק יעדיפו להתמקם באזור מוגבל. הסיבות לכך רבות ולא אפרט אותם כאן. ועכשיו החלק החשוב, אם אתם עדיין עוקבים... כספקי מוצרים מצטופפים, נוצר...