חיפוש - חדשות , שונות , מאמרים , חנות מסחרית , פרס |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
למה פינות השראה חשובות בעיצוב חנויות?
15.03.18...גרלי מתצוגת החנות אך יש לה בהחלט מאפיינים שונים, המטרה של פינת ההשראה להשתמש במוצרי החנות ובעזרת קומבינציה שלהם לצור פנטזיה מסחרית לקהל המבקרים, כך לדוגמה אם המוצר הנמכר הוא מיטה אז בפינת ההשראה נדאג להוסיף סדינים, חיפוי קירות מתאים לאווירה, תאורת אווירה ואקסיסוריז. מטרת פינות ההשראה ללא ספק הגברת המכירה דרך יצירת פנטזיה לקהל המבקרים. עיצוב חנות מסחרית חייב לכלול עיצוב פינות אווירה, שימוש במוצרי הלקוח ליצירת פנטזיה וכך הגדלת המכירה 'המכנית'. -
אביב גפן, איקאה וביקורת אדריכלית
11.03.12...קיימת. ההתנגדות של ההיפסטרים למיינסטרים נתפסת כהתנהגות של "דווקא" שנועדה רק להבדיל את ההיפסטר משאר העולם ולגרום לו להראות "מיוחד" ו"אותנטי". ההיפסטר למשל יעריץ להקה מסוימת כל עוד אף אחד חוץ ממנו לא מכיר אותה, אבל ברגע שהיא תתפרסם ותצליח כלכלית הוא לפתע ישנא אותה ויטען בנחרצות שהיא כבר לא רלוונטית, למרות שהצלחה כלכלית של להקה לא בהכרח מבטאת התמסחרות ובגידה בקהל שלה."אביב גפן אם כן מזהה הצלחה מסחרית ככישלון אמנותי. אם כולם אוהבים את זה ברור שזה לא ... -
איך להרוג את באר שבע ב 55 דקות
17.08.12...של מרכז כלכלי נקבע על ידי מרחק הטרחה למוצר. אם אנחנו מוכנים לנסוע חמש דקות להשגת מוצר כלשהו – זה יהיה שטח הדיכוי של המרכז שיווצר. אתם מוזמנים לבדוק את הפריסה של הפיצוציות, של גני הילדים, של מוכרי הארטיקים בים ושל משרדי הפרסום במדינה. ... בוודאי ידוע לכם שכל משרדי הפרסום הגדולים יושבים ברדיוס מאד קטן בתל אביב. כל מי שרוצה קמפיין ארצי, פרסום בטלוויזיה, מגיע אליהם. פרסום הוא מוצר יקר ולכן מרחק הטירחה שמוכנים מנכ"לים ומנהלי שיווק לנסוע...







