חיפוש - תגובות , פרויקטים , כנס , עיצוב חללים מסחריים , עיצוב משרד |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב משרד בתל אביב
24.11.20עיצוב משרד בתל אביב התכנון מאפשר יצירת "איים" של קבוצות עבודה בין אם במשרדים סגורים ובין אם באופן ספייס המחולק לקבוצות קטנות שטיחים וחיפויים בגווני בורדו וורוד מעניקים לחלל האורבני והתעשייתי את החמימות המשלימה -
עיצוב משרד היי טק בתל אביב
26.11.20במשרד חדר אוכל ענק עם מטבח מבשל ומלא פינוקים עבור עובדי המשרד קירות חדר האוכל עשויים מחיצות פרופיל בלגי ברזל כמו כל חזיתות המשרדים שהמקיפים אותו בין חדר האוכל למשרדים ממוקם האופן ספייס המאפשר פינות עבודה מרובות. קבועות ומזדמנות בין המשרדים ניתן למצוא פינות קפה, פינות ישיבה אקראיות, חדרי ישיבות לזוגות או רביעיות ואפילו חדר יוגה. רצפה החללים הציבוריים במשרד הינה רצפת בטון מוחלק והרצפה בחדרים הסגורים היא פרקט למינציה איכותי להשלמת האקוסטיקה הנדר... -
עיצוב משרד בתל אביב
30.11.20עיצוב משרד להשכרה במגדל המשרדים אלון בתל אביב המשרד כולל חללים מרווחים מאוד המשקיפים אל העיר מהקומה ה 39 והאחרונה של הבניין חלל האופן ספייס הכולל עד 50 עמדות עבודה תוכנן בצורה ורסטילית כך שבעתיד יהיה ניתן לסגור אותו למשרדים עצמאיים ז"א מערכות המיזוג, התאורה והתקרה תוכננו בהתאם לחלוקה עתידית אופציונלית וזאת במטרה לקלוע לטעמם וצרכיהם של כלל השוכרים בהווה ובעתיד באופן ספייס תוכננה תקרה אקוסטית עשויה אריחי לבד בגוונים שונים ובחירוצים בצורות שונות... -
תכנון ועיצוב משרדים
11.02.16הסטודיו מלווה תהליכי תכנון ועיצוב משרדים חללים מסחריים כחלק מתהליך מיתוג כולל שמבוצע בסטודיו או בהתאמה למיתוג ואסטרטגיה שיווקית קיימת. -
מרפאת מומחים לרפואת שיניים
12.06.11...צוות המרפאה תאורות אלו מעל משטחי העבודה תרמו רבות לאווירה ולתאורה הכללית בחלל. "אנו בטוחים כי מטופל הנכנס למרפאת מומחים שהעיצוב בה יצר אצלו תחושה מפיגת חששות, יזכור את החוויה כנעימה יותר." סטודיו ° 360 מתמחה בעיצוב חללים פרטיים (דירות/בתים) ועיצוב של חללים מסחריים (חנויות/אולמות תצוגה/גני ילדים/מרפאות). הייחודיות של הסטודיו היא באופן השילוב שבין עיצוב חלל לעיצוב תעשייתי, דרך החשיבה על קונספט ייחודי ומקורי וירידה לפרטים בכל פרויקט ופרויקט. -
איטליז ביקנעם
22.04.18...רים שמיוצרים במפעל הבשר. מיקום הקופה תוכנן בכניסה לאיטליז אך מצד שמאל. למה? 1. הקופאית צריכה את קשר העין עם באי האיטליז, עם כל חלל המכירה (לסייע בעת הצורך), עם העובדים במעדניות ועם הכניסה/יציאה למפעל הבשר. 2. ללקוח שנכנס יש "נטייה" ימינה בקנייה ולכן הקיר הימני נחשב כ"קיר כוח" ועליו מוצגים המוצרים החשובים בצורה המיטבית והנוחה ביותר. התכנון היה שלקוח יגיע "וישלים סיבוב" שבסופו נמצאת הקופה. לצורך ההעמדה של המוצרים הוכנה סכמת תעבורה בחלל והקו...







