חיפוש - פרויקטים , כנס , עיצוב חנויות , עיצוב מסחרי |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב חנות נעליים
20.11.17עיצוב חנות נעליים בחנות מוצגות נעליים לכל המשפחה חלוקת החלל לבקשת הלקוח היא: תצוגה לנעלי נשים 50% תצוגה לנעלי ילדים 30% תצוגה למעלי גברים 20% סגנון העיצוב על פי טעמו של הלקוח - מודרני-יוקרתי עם דגש על המיתוג. המגמה מתחילה ליצור רשת חנויות דבר שהתבקשתי לקחת בחשבון בזמן העיצוב. -
ויפו – חנות הדגל בנמל תל-אביב
16.03.10...לוויזיה הבינלאומית: "ויפו – הרפתקאותיו של הכלב המעופף". בחנות, ניסינו להמחיש סצנה מתוך סדרת האנימציה של ויפו הכלב, ולאפשר לילדים לחוות את עולמו של ויפו, להתקרב, לגעת בדמויות, לראות את הסדרה ולשחק במשחקי המחשב של "ויפו". כשנכנסים לחנות נדמה כאילו נקלענו לתוך אחד הפרקים והילדים הם הכוכבים הראשיים. אלמנט ייחודי בחנות, זו העמדה האינטראקטיבית, אשר נגישה גם לילדים וגם למבוגרים, שם מוקרנים הפרקים בסדרה וניתן לשחק במשחק מחשב, כדי להכיר מקרוב את הדמוי... -
לולולמון - קניון רמת אביב
2.01.24מסכי לדים באיכות גבוהה לסניף Lululemon בקניון רמת אביב בפרויקט הותקנו מסכי לדים במידות שונות, מסכי לדים באיכות של P1.86 עם ציפוי GOB (GlueOnBoad), אשר מאפשר עמידות גבוהה יותר של המסך. במסך הותאם לגודל חלון הראווה והנישות אשר תוכננו בעיצוב החנות! -
חנות קונספט לריהוט וספות
18.06.15תכנון ועיצוב חנות קונספט בת״א (ידידיה פרנקל) אולם תצוגה מרשים המיועד למכירת ספות ורהיטים. המקום משלב מחסן, איזור תפעול, ומתפרה שמציגה שקיפות לעבודה המתרחשת בתוך המקום. בהתחשב לאיזור המאפיין מסחר תחרותי, היה צורך בשימוש באלמנטים גדולים ובחומרים קונטרסטים על מנת לייצר אינטראקציה עם הרחוב. -
זן ויוגה בסטודיו רגוע ומואר
28.02.11הסטודיו ליוגה עוצב בהשראת תורת הזן לקבלת חלל המשרה איזון ורוגע. נעשה שימוש בבמבוק כחומר עיקרי: בחיפוי קיר המראות עם תאורה אחורית, בקישוטיות ובחיפוי הרצפה בבמבוק מצופה חומר אפוקסי שקוף, הקויות של הנחת הבמבוק מזכירה את סימני החול של גן הזן. כיוון שהחלל ארוך וצר תוכננה הגבהה המשמשת להדגמת התרגילים ומאפשרת זוית ראיה נוחה מכל אורך החלל. עוצב רהוט בהזמנה לאיזורי אחסון מזרנים, כדורים וכו'. עוד אלמנטים ליצירת איזון, תאורה שקועה בצורה מעגלית בגדלים ש... -
איטליז ביקנעם
22.04.18...רים שמיוצרים במפעל הבשר. מיקום הקופה תוכנן בכניסה לאיטליז אך מצד שמאל. למה? 1. הקופאית צריכה את קשר העין עם באי האיטליז, עם כל חלל המכירה (לסייע בעת הצורך), עם העובדים במעדניות ועם הכניסה/יציאה למפעל הבשר. 2. ללקוח שנכנס יש "נטייה" ימינה בקנייה ולכן הקיר הימני נחשב כ"קיר כוח" ועליו מוצגים המוצרים החשובים בצורה המיטבית והנוחה ביותר. התכנון היה שלקוח יגיע "וישלים סיבוב" שבסופו נמצאת הקופה. לצורך ההעמדה של המוצרים הוכנה סכמת תעבורה בחלל והקו... -
המכולת בר שכונתי
5.06.11בר שכונתי ברחוב קדימה בחיפה. הבר ממוקם באחד מבניניה הראשונים של חיפה, במקום בו היתה שנים רבות חנות מכולת. העיצוב משלב שימוש בחומרים ואלמנטים שהיו קיימים במקום עם עצים ודלתות ישנות, המעניקים למקום טקסטורות וצבעוניות חמים ומזמינים. אירית וילנסקי, סטודיו לעיצוב פנים המתמחה בתחום המסחרי, בעל ניסיון רב בעיצוב חנויות, מסעדות, בתי קפה ומשרדים בישראל ובעולם. -
תחרות לתכנון מבנה עיריית אילת
15.11.10...ני השמש החזקות, יספק את תצרוכת החשמל של המבנה באופן מלא. העירייה, כגורם מוביל בעיר, צריכה להביא למודעות לחינוך ולשיתוף הציבור לנושא הקיימות והאנרגיה הירוקה. התקנת מערכת לייצור חשמל בשטח הכיכר בנתיבי התנועה המרכזיים ובשטח ההתכנסות תייצר מודעות וחיבור של הקהל לנושא האנרגיה הירוקה. תנועת הקהל עצמו היא זו שתייצר את האנרגיה. ככל שיהיו יותר אנשים, יותר ארועים ותנועה, כך תגדל כמות החשמל המיוצרת. בכך יהפכו התושבים והתיירים לאקטיביים ומודעים לנושא האנרגי...