חיפוש - מיתוג , עיצוב מסחרי |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
PETIT BATEAU- מותג ביגוד צרפת
19.06.22מותג בגדי הילדים הצרפתי הנחשק, "פטיט בטו", היה אחד מהמותגים הראשונים ששילבו את העבודות של צחי נבו כחלק מהדקורצייה בחנויות הרשת -
פט פוינט – חנות חיות בתל-אביב
16.03.10חנות חיות ברח' החשמונאים, אשר מתפקדת כ-"סופר-מרקט" לחיות. בפרויקט נדרש היה למתג את קירות החנות כדי ליצור אווירת קנייה, ולחזק את תדמית המותג. הקירות נעטפו בגרפיקות צבעוניות בסגנון STREET אשר מתקשרות עם הלקוח בכל מקום שבו הוא שוהה בחנות. כל אזור בחנות מתאפיין בגרפיקה אחרת, אשר מותאמת למוצרים הנמכרים באותו אזור. -
עיצוב חנויות
13.03.18סטודיו A.L Design House מתמחה בעיצוב חנויות וחללי מסחר כגון מסעדות, בתי מלון ועוד. הייחודיות של העיצוב המסחרי היא הכח שלו להפוך כל מכירה לקלה יותר ולהגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה ללקוח החנות. בעזרת מיקום נכון של המוצרים, ניצול נכון של חלל התצוגה ובחירת מסרים וצבעים נכונים, אנו יודעים לשדרג את חווית הקניה ולדאוג להגדלת סיכויי המכירה. פעם חשבתם בתור בעלי חנות כמה מוצרים להציג? איזה דגמים? איפה למקם אותם? איך לצבוע את הקיר? תמיד תזכרו, יפה ז... -
עיצוב משרדים
17.11.16תכנון ועיצוב משרדי חברת יורוג'ין פארמה. המשרדים אשר ממוקדמים בלב אזור התעשיה של רעננה, גודלם כ 800 מר' ומתפרשים על פני 2 קומות. שלב התכנון החל בחשיבה מקיפה יחד עם הנהלת החברה על צרכי הארגון תוך מתן מענה ופתרונות ההולמים את רוח החברה. חלל המשרדים תוכנן כך שהחדרים הפרטיים מוקמו לאורך מעטפת החלל המורכבת מחלונות רבים וכך היושבים בחדרים נהנים מאור יום טיבעי וזרימה של אויר, בעוד החללים הציבוריים (חדר ישיבות, חדר פנאי..) מוקמו במרכז החלל ונגישים לכל ... -
עיצוב חנות SHOP2SHOP
14.03.18...תר ומודרני. מעצבי סטודיו A.L Design House בחרו קווים נקיים, צבעים ניטרליים אשר שולבו יחדיו כדי לצור חווית קניה יוצאת דופן. בנוסף לכך הגרפיקה אשר עוצבה על ידי הסטודיו הדגישה וחיברה את המותג המוצרים המיובאים מאירופה, בעלי הקווים הנקיים. מיתוג shop2shop נחשב לאתגר לא קל עבור כל מעצב מכיוון שעליו לעצוב את האזור הנבחר ולמתגו בהתאם לקווי המותג ועדיין לשמור על אופי החנות הקיימת. בחירת צבעים נכונים, גרפיקה טובה וביצוע אופטימזציה לחלל יעשו את ההבדל! -
למה פינות השראה חשובות בעיצוב חנויות?
15.03.18... House מאמינים בבידול שלא מונע בהכרח ממחיר זול, אנו רואים שייחודיות המוצר, חווית הקניה ומתן ערך ומסף לקונה ייצרו קהל יעד נאמן, מרוצה ומסופק. אז מה בעצם מיצר חווית קניה ייחודית כזו? נראות החנות ללא ספק נחשבת לגור העיקרי, עיצוב מסחרי עוצר נשימה, מקוריות ופינות השראה. בפוסט זה ננסה להתמקד בפינות ההשראה, למה הן חשובות? מה חשוב שיהיה בהן? תחילה נגדיר מה היא פינת השראה - פינת השראה נחשבת לחלק אינטגרלי מתצוגת החנות אך יש לה בהחלט מאפיינים שונים... -
תכנון ועיצוב משרדים
11.02.16הסטודיו מלווה תהליכי תכנון ועיצוב משרדים חללים מסחריים כחלק מתהליך מיתוג כולל שמבוצע בסטודיו או בהתאמה למיתוג ואסטרטגיה שיווקית קיימת. -
אחד על אחד עם המעצבת אסנת בר-נוי
7.02.17...י תערוכות שהוצגו בארץ, באירופה ובארה"ב. בתחום עיצוב החנויות צברתי ניסיון רב בשנים האחרונות בעבודה עם חנויות של רשתות מוכרות כגון אלדו גדלידות ,פיצה רומא ,פרנזי ,לולה ,פיאט ואלפא רומיאו, סובארו ובי פרש. רשתות אשר ביצעתי עבורם מיתוג מחדש באמצעות עיצוב חדשני בעל דגשים שיווקיים. מצ"ב טעימות מתיק העבודה של החברה. הנכם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה להתרשם מתיק העבודות של החברה, בין היתר: עיצוב ותכנון של לובי לבניינים, עיצוב ותכנון חנויות, רשתות... -
שליטה בעלויות קירור וחימום במבנים מסחריים
22.08.22... הקמעונאות המקדשת מיתוג גרמה למרכזי קניות לאבד את הבידול המסחרי בעקבות מותגי עוגן המצויים ברוב הקניונים. בידול הקניון נוצר בעיקר בעקבות מיקומו ומושפע מאד מחוויית השהיה בקניון. עמידה בתחרות העצומה על ידי מציאת האיזון בין עלויות תפעול שוטפות ואספקת חוויה מושלמת ללקוח היא המפתח להצלחה מסחרית.בתמונה:מערכות מיזוג בעלות בינה מלאכותית מווסתות את הטמפרטורה בהתחשב בפרמטרים המשתנים לחסכון במשאבים ותוך הקטנת פליטת פחמן.קרדיט: Freepikנכתב בשיתוף חברת אורבונד