חיפוש - מאמרים , מיתוג , רנו |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
הקשר בין עיצוב פנים תדמיתי והצלחת העסק
11.09.11...ים מותגי ותדמיתי צריך להתייחס לפעילות התכנונית כמו שעושים לפני העלאת קמפיין ובניית אסטרטגיה של מותג, יש חברות שלמותג שלהן כבר יש ערכים ברורים, אך מנגד יש כאלה שאין להן ערכים מובנים. במקרים כאלה יש צורך בתהליך מזורז של בחירת המיתוג. השפה החזותית חייבת להיות נעימה ולא בוטה. מה שנכון לפרסום בעיתון, בפרוספקט או בטלויזיה, אינו בהכרח נכון לעיצוב החלל, שבו שוהים העובדים מספר רב של שעות. כמעצבת פנים, בעלת תואר שני במנהל עסקים ונסיון רב בעבודה כמנהלת ... -
המדריך המלא למתקני תצוגה לתערוכות
6.10.24...מת לב: מתקנים מושכים ובולטים יגדילו את הסיכוי למשוך לקוחות פוטנציאליים לדוכן שלך. מיתוג מקצועי: מתקנים מעוצבים ישדרו את המקצועיות והאיכות של המותג שלך. חוויית משתמש: מתקנים מתוכננים היטב יכולים להציע למבקרים חוויה אינטראקטיבית ומעשירה, שתעזור לך ליצור קשרים עסקיים משמעותיים. סיכוםמתקני תצוגה לתערוכות הם כלי חיוני להצלחת השתתפות באירועים עסקיים. השקעה במתקנים איכותיים, מודולריים ודינמיים יכולה להבטיח שהמותג שלך יבלוט בתערוכה וימשוך תשומת לב מרבית. -
עיצוב תערוכות
31.12.17... תערוכות מתרחשות בדרך כלל בחלל גדול המאפשר לכל משתתפי התערוכה להציג את מרכולתם. המציגים השונים בדרך כלל מטפלים בנושא העיצוב באופן עצמאי (עיצוב ביתני תערוכה) אך על מארגני התערוכה לחשוב על התמונה הגדולה. גם לתערוכה עצמה יש מיתוג משל עצמה ויש לקחת בחשבון מספר דברים אופי הקהל המבקר בתערוכה. יש לקחת בחשבון מי הם האנשים המבקרים בתערוכה ולהעניק למקום עיצוב כללי המתאים לסוג הקהל. לצורך הדוגמה, ברור לכולנו שישנו הבדל גדול בין עיצוב תערוכות המציג... -
בחירת מיקום לחנות קמעונאית
17.01.12... מספיק תאורה מסביב לחנות גם בערב ? כמה רעש ויזואלי קיים כבר מסביבך? זכור כי שלט גדול יותר הוא לא בהכרח ערובה לנראות טובה יותר. אם אתה נמצא בסביבה מאוד רועשת מבחינה ויזואלית,לפעמים הדרךהיעילה לבלוט, היא לייצר אי של שקט- כלומר מיתוג ממוקד ,פשוט וברור מיקום טוב יחסוך חלק גדול מהוצאות השיווקמי השכנים שלך? מי המתחרים?חשוב מאד להתייחס לזירה המסחרית, כמכלול שלם ומורכב.בתי עסקים וחנויות לא פועלים על פי רוב לבדם בווקום .כל בית עסק משפיע על האיזור בו הוא ... -
כיצד מתחילים לעצב ולתכנן מספרה?
24.01.17...ביותר תהיה מצידי המראות – ותעטוף את פני הלקוח כך שלא תהיה על פניו הצללה.גוון התאורה יהיה חם - 3000קלווין - כי כולנו נראים טוב יותר בזמן שהשמש שוקעתJ· טיפ לסיום. מיתוג המספרה:עיצוב שיער ויופי זהו עסק של אסתטיקה ונראות, הלוגו, הצבעים, הצורות והשפה הגראפית שבה תשתמש/י עבור המספרה שלך, הם חלק משלים ובלתי נפרד מעיצוב הפנים. בהזדמנות זו של ריענון בית העסק, כדאי ורצוי גם להשקיע באתר אינטרנט ובלוגו חדש שיעזור לנו לשמר את הדבר הכי חשוב לנו – הלקוחות. -
עיצוב חנויות
31.12.17... הוא כלי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע - הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת; בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה. מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות ...