עיצוב חנויות

עיצוב חנויות יוקרה

כל חנות מבינה שיש צורך בעיצוב פנים עבור החנות; העיצוב הופך את החנות ליפה ונעימה, מבדיל אותה מאחרות ומוסיף לחוויית המשתמש. ישנן חנויות המשקיעות יותר, אחרות משקיעות פחות. רמת ההשקעה בעיצוב החנות היא לא רק מספר הידוע לרואי החשבון, רמת ההשקעה היא דבר שרואים בעין; עיצוב יקר ומרשים הוא דבר הנקלט היטב אצל הלקוח. חנויות העוסקות במכירת סחורה זולה אולי יכולות להסתפק בתקציב עיצוב נמוך, אך חנויות המוכרות סחורות איכותיות ברמה גבוהה נדרשות לעיצוב חנויות יוקרה. נסו לדמיין את ההבדל בין חנות התכשיטים לחנות המכולת, וכאשר יש לכם את התמונה בראש נסו לדמיין שעון יוקרה של אלפי דולרים הנמכר על אחד ממדפי המכולת…. לא מסתדר לכם נכון? מי שרוצה למכור סחורות יקרות לא יכול להסתפק בעיצוב של חנות מכולת, הוא חייב עיצוב חנויות יוקרה.

הקשר בין מחיר לעיצוב

אנו תמיד אומרים ללקוחות, עיצוב הוא לא הוצאה, עיצוב חנויות יוקרה הוא השקעה. דוגמת המכולת וחנות התכשיטים מוכיחה לנו ישנו קשר ישיר בין תמחור המוצר לבין עיצוב החנות. כלומר התפיסה הפיסכולוגית של הלקוחות מקשה עליהם לקבל את הדרישה למחיר יקר במקום המעוצב בצורה המשדרת זול. אם תסתכלו על זה מהכיוון ההפוך, עיצוב חנויות יוקרה מאפשר לכם לדרוש תמורה גבוהה יותר עבור הסחורות הנמכרות בחנות.

מעיצוב חנויות לעיצוב חנויות יוקרה

בעבר כאשר חשבנו על פתיחת חנות, עיקר המחשבה שלנו הייתה לגבי הסחורות אשר נמכרות בחנות. עיצוב החנות נבע בעיקר מתוך הצרכים הטכניים, כמו למשל הריהוט או האביזרים המשמשים לצורך הצגת הסחורה. אך עם הזמן הייתה עלייה במודעות לנושא העיצוב ואיתה ההבנה שהעיצוב מוכר. העיצוב הוא כלי עזר המשמש לצורך קידום המכירות, לא רק ברמה הטכנית, אלא גם ברמה הפסיכולוגית. העיצוב באמצעות העיניים ולפעמים גם חושים אחרים, מדבר אל הלב ואל תת המודע - הוא יוצר תחושות ורגשות וכאשר משתמשים בו בחכמה ניתן להיעזר בו לצורך מיתוג החנות וקידום המכירות. ההבנה יש לנו היום בתחום העיצוב, מאפשרת לנו להשתמש בו בצורה מתקדמת;  בעזרת עיצוב אנו יכולים להבדיל בין חנויות לבין חנויות יוקרה.

מילת המפתח בעיצוב חנויות יוקרה היא חוויות המשתמש - זוהי חייבת להיות חוויה טוטלית הפונה אל כל החושים. לשם כך יש למתוח את גבולות הדמיון, לשלב את התאורה הנכונה וליצור את הרושם החזק ביותר.

אנו מאמינים כי עיצוב עיצוב חנויותחנויות יוקרה צריך לבטא את הסיפור העסקי שמאחורי, לשמש סוג של כרטיס ביוקר. הסיפור האישי שלכם הוא סיפור של חנות המוכרת מוצרים מיוחדים, עבור קהל מיוחד. מוצרים עבור קהל אשר יודע להעריך איכות ומוכן לשלם עבורה.

כאשר לקוח נכנס לחנות יוקרה המעוצבת בהתאם, הוא מקבל רושם רגשי חזק. חנויות יוקרה הן במקרים רבים גם חנויות גדולות יותר, חנויות בהן העיצוב מוביל את הלקוח במסלול שהוא חוויה עיצובית רב חושית. גם אנחנו ברנסנס דיז׳יין אחוזי התרגשת כאשר אנו ניגשים לפרויקט של עיצוב חנויות יוקרה. כאשר אנו מעצבים חנויות יוקרה אנו אחוזי התרגשות, כי אנו יודעים שזוהי ההזדמנות שלנו ליישם את עקרונות העיצוב המתוחכמים ביותר ולהשתמש בחומרים האיכותיים ביותר. זוהי ההזדמנות שלנו ליצור משהו שונה ומיוחד, משהו חדשני ומרשים!

עיצוב חנויות

בעבר לא היה מקובל להשקיע הרבה בעיצוב חנויות, העיצוב נועד בעיקר לענות על הצרכים הבסיסיים של החנות. בימינו קשה להאמין שהסטנדרטים של פעם יכולים לעבוד, החנויות צריכות לגרות את הקונים לקנות ולשם כך יש צורך בעיצוב מוקפד וברמה גבוהה. היום בעלי חנויות מבינים שהעיצוב הוא חלק מהחוויה הם מעניקים ללקוח וכאשר הלקוח משלם על מוצר בחנות הוא בעצם גם משלם על החוויה הזו. עיצוב חנויות מושך תשומת לב, כאשר החנות מעוצבת היטב היא מושכת את תשומת הלב של עוברי האורח, חלקם יכנסו רק מתוך סקרנות ואז כבר יקנו משהו על הדרך. סיבה בפני עצמה מדוע להשקיע בעיצוב החנות.

עיצוב חנויות - ספקטרום רחב של סגנונות

עיצוב חנויות אולי נשמע לכם כמו נישה בתחום העיצוב. אך מנקודת מבנו זהו תחום רחב והנישות נמצאות בתוכו. ישנן סוגים שונים של חנויות ולכל חנות יש את הצרכים או הדרישות העיצוביות שלה. החנויות יכולות להיבדל אחד מהשנייה בהרבה אופנים: ניתן להבדיל בין החנויות על פי הסחורה שהן מציגות, למשל חנות המוכרת ירקות ופרות, לעומת חנות המוכרת מוצרי חשמל; חנויות גדולות לעומת חנויות קטנות; חנויות יוקרה לעומת חנויות זולות; חנויות לקהלים מיוחדים: ילדים, קשישים, אימהות בהיריון, תיירים וכו׳. עיצוב חנויות לאביזרי רכב שונה מעיצוב חנויות תכשיטים או עיצוב חנויות בגדים, כל אחד הוא נישה בפני עצמו.

שפה עיצובית בהתאמה אישית

כאשר ניגשים לפרויקט של עיצוב החנות יש להבין את אופי החנות ואת הייחוד שלה. על המעצב להכיר את אופי המוצרים הנמכרים בחנות, את סוג הלקוחות אשר מתעניינים בסוג זה של מוצרים. כך המעצב יכול לדבר בשפה העיצובית המתאימה לקהל היעד. כאשר החנות מדברת בשפה העיצובית הנכונה, זו המשרתת את המיתוג, הלקוחות הנכונים (בעלי פוטנציאל ההמרה הגדול ביותר) ימשכו אליה באופן טבעי. העיצובים שלנו מעניקים לינות אופי ייחודי, אופי המבדל אותה מחנויות אחרות.

עיצוב החנות הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח; עיצוב פנים נעים ומעניין של החנות מעניק ללקוח חוויה נעימה ומעניין. אתם טועים לחשוב אם נדמה לכם שהלקוח בוחן ושופט את החנות אך ורק על פי טיב המוצרים הנמכרים בה. הלקוחות מקבלים רושם ראשוני מעיצוב החנות ואת אותו הרושם הם מייחסים גם למוצרים הנמכרים בחנות. כאשר אנו מדברים על חווית הלקוח, איננו מדברים אך ורק על זו הנקלטת בעין. חוויית הלקוח, נגזרת ישירה של עיצוב החנות, נוגעת גם לנוחות התנועה וההתמצאות בחנות, נגישות המוצרים ועמדות תשלום נוחות אשר יכולות לסגור עסקאות במהירות.

עיצוב חנויות בשיטה של רנסנס דיז׳יין

חנויות אופנה, חנויות מזון, חנויות מתנות ובכלל עיצוב חנויות, על כל סוגיהן, הוא המומחיות שלנו ברנסנס דיז׳יין. אנו נטפל עבורכם בכל פרטי העיצוב, מריהוט החנות, סטנדים לתצוגה, פתרונות אחסון ועד התאורה, השלטים וכל פריט עיצובי בחנות. בין אם החנות נמצאת במרכז קניות או ברחוב, אנו תמיד נעניק לה עיצוב בעל נוכחות מרשימה, כזו המושכת את העין ואת הלקוחות. כאשר אנו ניגשים לפרויקט עיצוב חנות, איננו מגדירים את המטרה כעיצוב חנות יפה ואסתטית, המטרה שאנו מגדירים לעצמנו היא - הגדלת המכירות באמצעות עיצוב. האסתטיות והיופי הם רק תוצרי לוואי של עיצוב משרת מטרה.  אנו ברנסנס דיז׳יין שואפים לעיצוב המשרה הרמוניה בין הסביבה העיצובית לבין המוצרים הנמכרים. אנו מאמינים כי הסביבה העיצובית

המאמר באדיבות

תגובות