חיפוש - חדשות , מממ , פרט |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
Blocks ב-AutoCAD - מה עוד נשאר ללמוד?
9.11.20האמת שיש עוד המון ללמוד ולא מעט שממש חשוב לדעת.מומחה האוטוקאד דני כורם בשילוב עם SAF ממשיכים להנגיש עבורכם מידע חשוב שאתם (אולי) לא יודעים אבל בטוח שכדאי שתדעו!ממממ... Blocks ב-AutoCAD? אז מה כבר אפשר ללמד אותי אחרי כל השנים האלה?1. שאפשר ליצור Block תוך 5 שניות ואפשר תוך יום עבודה שלם:והשוני?זה שיצרנו בצ'יק יכול להתאכזר אלינו, הוא לא ממש מדויק, השם שלו נראה כמו קללה של comics ולא כל מה שהוא מכיל, מומלץ שיהיה שם.מצד שני, אפשר ליצור Block שיחסוך ... -
בעל המאה...
27.01.14"בעידן בו בעל המאה הוא בעל הדעה (והדירה), ישנה חשיבות להבנת ההשלכות של פעולות המערכת הבנקאית על השדה התכנוני בכלל ועל תהליכי התחדשות עירונית בפרט."חן רוזנק כותב על מה שמתרחש-מאחורי הקלעים של החידוש העירוני "שליטתו של הבנק המממן במה שמתרחש באתר הבנייה, וכפועל יוצא באיך שנראים רחובות הערים שלנו, מובנת בהתחשב בעובדה שהמוסד הפרטי הוא זה שממן את הפרויקטים. אבל אנו צריכים לשאול את עצמנו מה ההשלכות של מצב זה? מה קורה כאשר הרווח הוא השיקול היחידי בהתחדשו... -
הזכות לפרסום תמונות והדמיות
27.01.13... בין הבית המוצג בהן לבין ורדי. למרות שנאסר פרסום הדמיות הבית, גוטסמן רשאי להציג אותן לעיני גורמים מקצועיים או לקוחות.השופט פוגלמן קבע כי "פנים ביתו של אדם הוא מבצרו, ובגדריו הוא זכאי לכך שיניחו אותו לעצמו. בתוככי ביתו של אדם מממש הוא את זכותו לפרטיות בצורה המובהקת ביותר. לפיכך יש לאדם ציפייה סבירה שתמונות פנים ביתו של אדם לא יפורסמו לציבור הרחב ללא הסכמתו". לעומת זאת תמונות חזית הבית "מצויות בעין הציבור, והצגתן איננה גוררת כל פגיעה בפרטיות".ואני ... -
מרחב 2011 – יוצאים אל הכלל
22.06.11...שי. לא דיון בסוגיות של פורמליזם וסגנון, כי אם באופן שבו הפרויקטים המוצגים ממקמים עצמם במרחב הפומבי ומיטיבים עימו. ככאלה הם מחויבים לרעיון גדול יותר, בתבניתם או בדרכי פעולתם, בתוך השיטה והמנגנונים הכלכליים והממסדיים הקיימים, ומממשים עצמם בתוך מרחב בנוי שלם. כך לדוגמה בפרויקטים אלה: ספריית גן לוינסקי לקהילות הזרות בתל אביב, בתכנונו של אדריכל יואב מאירי, מציבה את ארון הספרים באופן בלתי אמצעי במרחב הפומבי. הספרייה, כמתקן אוטונומי עירום ומתומצת,... -
הועידה לחדשנות בעיצוב ואדריכלות
11.06.14...ת מהמכון הטכנולוגי SHIBAURA בטוקיו, וקודם להקמת הסטודיו שימש כאדריכל במשרדי אדריכלים מובילים בטוקיו כ-KENGO KUMA ו- ARATA ISOZAKI, וכן כאדריכל ראשי במשרד האדריכלים LAPENA &.TORRES, בברצלונה, במסגרת מלגה ומענק מחקר שקיבל מממשלת יפן. מאו (ילידת 1976), היא בוגרת לימודי אדריכלות מאותו מכון טכנולוגי בטוקיו, אשר לפני הקמת הסטודיו עבדה במשרד העוסק בתוכן מערכתי של סדנאות בתחומי אדריכלות ותכנון עירוני. במקביל לעבודת התכנון בסטודיו שבבעלותם, פעילים...