חיפוש - מסגר , נגרות , סטיילינג |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
מאלי אקספרס ועד זארה הום - סיפורה של דירה
13.11.18...המקלחת וברז הקירי בכיור שגם הם הוזמנו ביבוא מהאתר אלי אקספרס.עיצוב חכם הוא כזה שמשקיע את הכסף במקומות הנכונים. איפה שאפשר ורצוי חוסכים אך על איכות לא מתפשרים, באמצעות איזון בין רכישות יקרות לכאלו הזולות משמעותית אפשר להישאר במסגרת התקציב. הקו העיצובי של הדירה הוא מודרני עם נגיעות של וינטג' שמקנה אווירה חמימה לדירה. פלטת הצבעים מאופקת, ובעיקרה מורכבת מכחולים ואפורים, בשביל להכניס נגיעות צבע הוספנו צבע חמרה אדמדם. פלטת הצבעים העדינה ממשיכה למטבח הנ... -
דירת בוטיק ביפו
29.06.16...ו ממרוקו דרך 'ויה ארקדיה' , רצינו להכניס צבע עם אריחים מאוירים מבלי ליצור עומס והצלחנו למצוא אריח ייחודי עם כמה גוונים משתנים של כחול-אפור. לאחר שביצענו פריסה מותאמת אישית הוחלט לשלב באזור הכיריים עוד צבע ויצרו עבורנו לוח עם מסגרת של אריחים צהובים. במקביל למטבח עומדת פינת האוכל שמורכבת מפלטה בציפוי בטון טבעי, רגלי פליז וכסאות שהוזמנו בייצור אישי עם בד הנקרא קטלוניה ומשלים לנו את נגיעות הצהוב שרצינו להוסיף. חדר העבודה של דין- תכננו עבורו ארון מות... -
תכנון ועיצוב מספרה בסגנון רטרו
1.03.16... בהמשך הרחוב ונהנה מקהל לקוחות וותיק ונאמן, בשילוב טרנדים עכשוויים. עבודת התכנון כללה מתן מענה לכל הצרכים של העבודה במקום: התנהלות נכונה במהלך כל שלבי העבודה - המתנה, חפיפה ותספורת והתייחסות לתאורה הנדרשת בכל אזור ואזור. במסגרת התכנון התווסף לחלל קיר נושא מרכזי בחיפוי אריחי קרמיקה בטקסטורת 'ראסטיק' בצבעים רכים. מטרת הקיר - חציצה בין אזור העבודה לאזור החפיפה, והצנעת המטבחון ופינת הכנת הצבע לשיער. על מנת לאפשר קשר עין בין אזור החפיפה האחורי לחלל... -
סיפורו של מטבח - שדרוג מטבח בתקציב מינימלי
17.09.17...ונה בפינה) , איך לאמר, לא היה ממש יפה, וגם לא ממש נוח. כאמור, לא היה תקציב לשדרוגים משמעותיים בחזות המטבח אז נקטנו מראש באסטרטגיה של מתן עדיפות לנוחות על פני הנראות וכך רב התקציב שהיה נוצל לשדרוגים פונקציונליים. יחד עם זאת, במסגרת המגבלות, הוספנו נגיעות עיצוביות כדי להקפיץ קצת את המטבח וכדי לקשור אותו לסביבתו על ידי הוספת אלמנטים שיתייחסו למעקה מפרזול שחור שנמצא בסלון הסמוך. התחלנו את השדרוג מטיפול בבעיית המים באזור יבוש הכלים שהתנקזו דווקא לפינת...







