חיפוש - סימבולים / בלוקים , חדשות , ספה , פח |1|
לא מצאת? פשוט חפש.
-
אחד על אחד עם יעל יגר
10.05.17...יל לעבודות הקבלן אני מבקרת באתר הפרויקט מספר פעמים על מנת לוודא שהעבודה מתבצעת בצורה הטובה ביותר. אני מקפידה להיות בקשר יומיומי עם הקבלן המבצע והלקוחות עד לסיום הפרויקט. את לקוחותיי אני מלווה משלב התכנון ועד טפיחת הכריות על הספה.ספרי לנו על איזשהו פרויקט יחודי ומעניין שביצעתמטבח ישן ופינת אוכל שלא מסוגלת להכיל את כל המשפחה בארוחת שישי- הם שהביאו את הזוג להחלטה לשפץ. המטרה הייתה ליצור חלל פתוח שניתן יהיה לארח משפחה גדולה עם הרבה נכדים ושניתן יהיה ... -
חדש ב saf - אחד על אחד והפעם הכירו את טניה אברמזון
4.12.16...יוון ייחודי שמתאים לך עוד בעודך בלימודים. זה כיף, חוסך כסף ותסכול.מה מאפיין את האדריכלות / עיצוב הפנים בישראל לדעתך?עצוב לי לומר את זה, אבל בעיני בעיקר copy-paste. בכל מגזין עיצוב רואים איך היו "חייבים" לשים את אותה המנורה, הספה, האריחים, שילוב הצבעים, הכפריות המודבקת וכיוב'… פחות מדי תכנון, יותר מדי "קישוט" שהרבה פעמים מועתק ומודבק לא במקומות הנכונים.מה לדעתך יהיה הטרנד הבא?מבחינה עיצובית נראה שממחזרים לתוך עיצוב הפנים הרבה מסגנונות ישנים (ראה ו... -
איך מכירים שכונה? מה יכול לייצג אותה?
20.01.14... תמידי למדי ברחובות העיר, ורק הולך ומתעצם ככל שעובר הזמן.העיר הקודחת ממחלת השיפוץ, התגבור, השיפור, השימור, הכיעור, הבינוי, ההוספה, הגילוח, המירוק, השילוב, הישן, החדש, המקולקל, הנוזל, המתקפל, השורד, המתרענן. לטוב ולרע. רוטשילד 104- מאז ילדותי, אני זוכרת שכך הייתה נראית הפינה הזו.. גדר גבוהה יותר, גבוהה פחות.. זמן עבר.. (לפחות 20 שנה..) והשיפוצים עוד בעיצומם.מומלץ להעיף מבט בעין הכמעט מחקרית בה מצלמת קמפינסקי את התהליך העירוני המתמשך הזה.להמשך עיון -
לגור בבנין מיוחד כמו כולם
9.12.12...ה לכך שסביבה מעצבת תודעה. אגב, רב הבעיה נפתרת בעזרת גינון (תכנון נוף), ובין תכנון הרחוב לתכנון (או לפחות חיפוי) הבניין עצמו אין שום קשר.וכן - סטנדרט זה רע!"ועמית עונה "אף אחד לא שואל, אם אכן צורת הבניין היא המקום בו אני צריך להביע את היצירתנות המיוחדג'ת שלי, על חשבון יעילות תכנונית? זה ממשיך בכתבות בהן "אויש, יש לי אותה ספה מאיקאה כמו לשכן ", אפילו שהם בחיים לא יבקרו את השכן ההוא, זה מפריע רק לדעת שיש עוד מישהו כזה".* בתמונה - מומו של מיכאל אנדה.







