חיפוש - עיצוב בר-מסעדה , עיצוב חנות , עיצוב נוף |1| - דף 2
לא מצאת? פשוט חפש.
-
עיצוב בוטיק בגדים
16.09.13עם הלקוחה נפגשנו בבית קפה... היא חלמה על חנות בגדים משלה.... "בוטיק בגדים" היא קראה לו.... משהו מיוחד, חוויה ויחס אישי ללקוחות... באותו יום ראינו את המקום - מקום קטן, כ-25 מ"ר, ששימש כחנות למתנות ודברים לבית. את עבודתינו בתיכנון ועיצוב התחלנו כמובן מהחקירה... בוטיק - (מצרפתית Boutique) - היא חנות מציאות קטנה, המתמחה בפריטים ייחודיים ואופנתיים, כגון בגדים ותכשיטים. השימוש במילה מעביר את הרעיון שהמקום ביתי, מתמחה בעיסוקו, ובעל ייחודי... -
עיצוב חנות בגדים
14.06.18עיצוב חנות בגדים בירושלים תכנוו ועיצוב: שוקי מאיר - אדריכלות ועיצוב פנים בעיצוב החנות נעשה שימוש בקרניזים של דקור סטאר - עמודים מפוליאוריטן, סרגלים ליצירת מסגרות על הקירות וקרניז לתקרה -
עיצוב חנות - ארבעת סודות העיצוב הקמעונאי
9.02.21...שהלקוח יאתר לצורך השוואת מחירים וכמובן לבחירת דגמים שמתאימים לצרכיו האינדיבידואליים.אך מה גורם לקונים להיכנס לחנות מסוימת, שסביבה ממוקמות חנויות נוספות, שמציעות את אותם המוצרים, או מוצרים מאותה הקטגוריה בדיוק? לפניכם הסודות לעיצוב חנות, שימשוך אליכם את הקונים וידוג אותם מהרחוב ישירות לתוך החנות.אורזים את המוצר בצורה מושכת ומפתהחשוב לזכור - עיצוב חנות הוא פונקציה של אריזה נכונה. כשמציגים את המוצר באריזה מפתה הלקוח פשוט נמשך אליה באופן טבעי, למראה,... -
עיצוב פנים לחנות תכשיטים
25.02.18אנו מתמחים בעיצוב חנויות תכשיטים שמשדרות את היוקרה שכל כך חשוב שחנות תכשיטים תשדר. העיצוב כולל כמובן את חלוקת החלל כך ששטחי התצוגה ימומשו באופן הטוב ביותר ובנוסף כמובן שניתן יהיה לאבטח את הסחורה הכה יקרה בחנות, בעת עיצוב פנים לחנות תכשיטים חשוב ליצור תצוגה נגישה ללקוחות, חשופה בכל עת לעובדי החנות ומוגנת תוך הצגת מראה יוקרתי. פנו אלינו כעת בכדי שנציג לכם את הדרך הטובה ביותר לעיצוב החנות שלכם, בין אם מדובר בחנות פעילה או בחנות בתהליכי הקמה, נוכל ... -
עיצוב שפה לחנויות KEDS
6.08.15כמה תמונות מחנות KEDS החדשה , שניפתחה השבוע בקניון עזריאלי. חברת לירם, זכיינית המותג Keds בישראל, החזירה לישראל את המותג האמריקאי הוותיק ופותחת רשת חנויות עצמאית תחת המותג Keds אשר ישווקו נעלי סניקרס וקולקציית ביגוד בייסיק אופנתית לצעירות. המותג KEDS מזוהה עם נעלי הסניקרס המיתולוגיות, הראשונות שיוצרו בעולם בשנת 1916. למרות המורשת שהמותג מביא איתו,התברר לנו שחסרה למותג שפה ברורה ואחידה ,בארץ ובעולם. היה צורך לייצר שפה קמעונאית שתפנה לקהל היעד, ... -
עיצוב חנות בגדים בלנקו 2
8.12.13חנות רחוב מודרנית צעירה וקלילה.אך דבר אחד מצא חן בעיניי באותו חלל ישן והם החלונות מעץ אותם שימרתי בפרוייקט ושילבתי אותם בטקסטורה של קיר בריקים אפורים שמעצימים את התחושה והקונטרסט בין החומרים ונותנים תחושה אורבנית בחלל. ישנם דגשים של צבעים חזקים הבולטים מבעד לחלון הראווה ומושכים את תשומת הלב של העוברים ושבים ברחוב. ישנם משחקים של טקסטורות מעניינות בתוך החלל, ושילוב של קיר אקוסטי מחורר ליצירת עניין ומראה עכשווי לחנות, בעל צבע דומיננטי שקשה להתעלם מ... -
עיצוב חנות קונספט לחברת אהבה
18.01.12בפרוייקט זה ,מעבר לעיצוב ותכנון החנות נעשה תהליך שיווקי ואסטרטגי מקיף. חברת אהבה ים המלח , החליטה לפתוח חנות בקונספט שונה וחדש במקביל להשקת מיתוג חדש למוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלה. החנות משתרעת על פני 170 מ"ר ומשלבת מוצרי קוסמטיקה עם מוצרי WELL-BEING ,מושג שמתחיל להיות מקובל יותר ויותר בעולם ובא לתאר מוצרים התורמים לשיפור איכות החיים. בדרך כלל המושג מקושר לחומרים או ערכים טבעיים. המוצרים הקוסמטיים והאחרים משולבים אלה באלה ויוצרים שלם הגדול מסכום... -
עיצוב חנות מזון - גוטה גוטה
2.03.23פרויקט עיצוב של חנות מזון לגוטה גוטה - קצבייה|ירקנייה|מזווה ע"י סטודיו אינטו הרעיון העיקרי היה לתכנן חנות עמוסה, מלאה במוצרים ובמגוון מצד אחד, ומצד שני- לשמור על חוויה נעימה ולא צפופה שמזמינה להישאר. יצרנו שפה עיצובית אחידה לכלל חלקי החנות, שמשתנה מעט בהתאם לסוגי המחלקות, בשימוש בחיפויי קיר וריצוף משתנה, כדי לאפיין כל אזור בחנות. תכננו חנות שמותאמת ללקוחות השונים, ע״י איפיון מאוד מדויק של קהל היעד ושל המחלקות השונות, חשיבה על הפרטים הקטנ... -
בוטיק קטן ומדליק במתחם שרונה.
31.07.14לא לעיתים קרובות, מזדמן לי לקחת חלק בפרויקט כה מרשים המשלב היסטוריה ארכיטקטונית עם חוויה עירונית דינמית. פרויקט שיחזור המושבה שרונה, מהווה מרכז של בילוי תרבות, ומסחר. הוא כולל פארק אורבני המשמר את המבנים המקוריים של המושבה הטמפלרית, שנהפכו לבתי קפה, מסעדות, גלריות אמנות וחנויות ייחודיות. כל מבנה שכזה מאכלס מספר בתי עסק המפוזרים בין קומות הבית ובחדרים. בתוך כל היופי הזה בחרו המשווקים של חברת OPI - יצרנית הענק הבין-לאומית למוצרי טיפוח ובניית... -
פרויקט עיצוב חנות תבלינים וטבע
2.05.22עיצוב חנות תבלינים וטבע - התבלין התבלין היא חנות עם שורשים עמוקים בגדרה. עסק ותיק ומוכר, עם קהל אהוב ונאמן ששמח מאוד על השינוי וההרחבה של החנות. כשיוצרים שפה חדשה לעסק ותיק ישנה הרבה אחריות מצד אחד לכבד את ההיסטוריה אבל גם לשמור על מודרניות ועל חנות שתישאר עדכנית לעוד הרבה שנים. התבססנו על חווית השוק האותנטית בשילוב של ערכים של טבע, מקצועיות, שפע, עושר שמתבטאים בשפה העיצובית החדשה שיצרנו למותג. מבחינת פלטת הצבעים, הקונטרסט הוא בין צבעי ה... -
עיצוב מתחם מסחרי בהר מצדה
17.01.12אתר מצדה, הוכר כאתר מורשת עולמי. לפי נתוני רשות הגנים, הוא האתר המתוייר ביותר בארץ. חלל חנות המזכרות,הוא מתחם המחבר בין מפלס הירידה מהרכבל למפלס המסחרי התחתון. הפרויקט ,משתרע על פני 850 מ"ר וכולל קומת גלריה . מעבר לפן העיצובי, החנות עברה תהליך מיתוגי ובניית אסטרטגיה שיווקית ,שבסופם הוחלט להתחבר למורשת אתר מצדה ובעיקר לתקופת התנך ,כמקור השראה עיקרי לכל הפרויקט. השם והלוגו שעוצב לחנות, MASADA the bible land משקף אסטרטגיה זאת. בעיצוב החנות הי... -
קוסמטיקה רפואית מתקדמת
16.03.16חנות קוסמטיקה בנתניה את החנות קיבלנו לעצב ברמת מעטפת ומשם תוכנן כל הקונספט ההשראה לפרוייקט הייתה מים וטבע. -
תהליך עיצוב חנות רהיטים-סטודיו
23.02.22פרויקט עיצוב חנות רהיטים ואולם תצוגה לחברת Take it יצרנו חלל מסחרי אשר מדבר את רוח המותג צעיר, מינימליסטי, עושה חשק לרכוש וחשוב מכל- מעניק חוויה ללקוחות שתחזיר אותם שוב ושוב. טיפלנו באופן שונה בכל קטגוריית מוצרים והדגשנו איזורים ע״י צבעים וטקסטורות משתנות לכל אזור העיצוב חם ובגובה העיניים, מרווח ומותאם לצרכי המותג -
עיצוב חנות רשת סטאדיום, שפרעם
14.12.11רשת חנויות סטאדיום מקום בשטח של 150 מ"ר וגלריה של כ- 35 מ"ר יש בו מחלקת גברים ומחלקת נשים המייחד את המקום האווירה "היי טק,צבעים ,ריהוט ,תאורה,והסגנון השילוב בין הצבעים "אדום, אפור ושחור נתן את האווירה המתאימה למקום, המשחק בתאורה סמויה ורגילה נתן אפקט של היי טק. משחק הטפט השחור והלבן, עם הבגדים והתכשיטים הצבעוניים, יצר שני קווי עיצוב והשלים את התמונה. -
עיצוב תערוכות
13.03.18סטודיו A.L Design House מתמחה בעיצוב ביתנים לתערוכות, החל מבחירת הקונספט, הצבעוניות של הביתן ועד שלב הבינוי והפירוק. הסטודיו עוטף את לקוחותיו ב 360 מעלות ומספק את כלל הצרכים שלהם בתערוכה. כך שהלקוח יכול להגיע לתערוכה ללא דאגות ללוגיסטיקה, חיפוש ספקים או כל דבר אחר.